Fékezésnél rángat, de nem mindig. Leggyakrabban az első fékezésnél és hidegen. Nagyobb szerpentinen lefelé, ha már meleg, akkor nem. Többször próbálgattam, ha erőseket fékezek egymás után, akkor sem. Ha óvatosan kezdem húzni a fékkart, akkor sem. Mosás után sem.
Leggyakrabban akkor csinálja, ha hideg a fék és már régebben használtam.
Nem tudom, előfordulhat azért hogy valami van vele, de ránézésre olyan a tárcsa mint az új, a betétek még legalább 50%-on vannak. Tervbe van még idén, hogy az egész eleje szét lesz szedve, már csak a megfelelő szerelőt kell megtalálnom, lehet, hogy Magyarországon.
"Kopásra nem gyanakszom"
Ha tárcsán azonos rádiuszon a kerülete mentén akár csak 0.01 mm eltérés van a vastagságban, akkor már pulzál a fékerö, 0.02-0.03 mm-nél már elviselhetelenül ráz...ezt viszont szemmel nem fogod látni, csak ki lehet mérni... és tök mindegy mennyi van a tárcsában meg a motorban, lehet gyárilag sem sikerült sikba köszörülni a tárcsát. Amit meg visszább olvasva találhatsz, hogy megjáratod a szegeceket, mert lehet tele vannak kosszal, és nem tudnak hova hötágulni...így ni
A legtöbb modelnél random szerüen üti fel a fejét ez a hibajelenség...nekem is volt. Elméletm szerint , ha keveset használod a féket, hamarabb jön elö ez a hiba...bár lehet másik esetben ekkora már rég elkopna...
Köszönöm. Kopásra nem gyanakszom, 22.000km van benn (első tulaj vagyok) és ez a remegés már kb az elejétől megvan, de egyre rosszabb. Keveset fékezek, inkább motorféket használok, így egy ideig nem zavart, amíg csak éppen-éppen lehetett érezni, de most már szerintem nagyon messze van a normálistól. Mindenképpen szerelőre akarom bízni, fékkel nem játszok magam, meg már esedékes lesz úgyis egy első gumi csere és akkor már egy villaszerviz is. Csak kíváncsi vagyok, volt e valakinek esetleg hasonló jelenség.
2-3 hetet lapozz vissza
Redone dobta fel a témát nem oly rég, van pár youtubos video, amin van pár érdekesség amit esetleg érdemes ellenörizni, megcsinálni. Továbbá egy 0.01 pontos mikroval végigmérni a tárcsát azonos rádiusz mentén, mert lehet nem üt, de lehet kagylósra van kopva...Fékdugattyúk legyenek tiszták, hogy egyenletesen tudjon dolgozni mind, és visszahúzodni is...
Itt nagyon sokan AP racing betéteket haszálunk...
Azért lehet rá kéne nézni a kormánycsapágyra, elsö kerékcsapágyra, lehet becsúszószár csapágyazása is, gumiabroncs, bla-bla-bla
Egy műszaki jellegű kérdésem lenne. Bandit 650 K9 első fék. Néha, ha hirtelen fékezek, rázza az elejét. Ha a fék bemelegedik, vagy óvatosan kezdem a fékezést, akkor nincs ez a jelenség. Tárcsa nem üt. Mi lehet? A nyereg úszóágyazása szorulhat, vagy a betéttel van valami? Persze szét lesz szedve, de hátha volt valakinek hasonló. Mert ha tuti hogy a betét vacak, akkor eleve megrendelem, hogy mire a szerelőhöz kerül meglegyen a betét. TRW szinterbetétre gondoltam (ha kell), használ valaki ilyet?
Leggyakrabban akkor csinálja, ha hideg a fék és már régebben használtam.
Ha tárcsán azonos rádiuszon a kerülete mentén akár csak 0.01 mm eltérés van a vastagságban, akkor már pulzál a fékerö, 0.02-0.03 mm-nél már elviselhetelenül ráz...ezt viszont szemmel nem fogod látni, csak ki lehet mérni... és tök mindegy mennyi van a tárcsában meg a motorban, lehet gyárilag sem sikerült sikba köszörülni a tárcsát. Amit meg visszább olvasva találhatsz, hogy megjáratod a szegeceket, mert lehet tele vannak kosszal, és nem tudnak hova hötágulni...így ni
A legtöbb modelnél random szerüen üti fel a fejét ez a hibajelenség...nekem is volt. Elméletm szerint , ha keveset használod a féket, hamarabb jön elö ez a hiba...bár lehet másik esetben ekkora már rég elkopna...
Redone dobta fel a témát nem oly rég, van pár youtubos video, amin van pár érdekesség amit esetleg érdemes ellenörizni, megcsinálni. Továbbá egy 0.01 pontos mikroval végigmérni a tárcsát azonos rádiusz mentén, mert lehet nem üt, de lehet kagylósra van kopva...Fékdugattyúk legyenek tiszták, hogy egyenletesen tudjon dolgozni mind, és visszahúzodni is...
Itt nagyon sokan AP racing betéteket haszálunk...
Azért lehet rá kéne nézni a kormánycsapágyra, elsö kerékcsapágyra, lehet becsúszószár csapágyazása is, gumiabroncs, bla-bla-bla
de érezhetően gyengébb lesz.
Üdv