Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

22e és első gumi csere? Meg 50%-os fék?
Fékezésnél rángat, de nem mindig. Leggyakrabban az első fékezésnél és hidegen. Nagyobb szerpentinen lefelé, ha már meleg, akkor nem. Többször próbálgattam, ha erőseket fékezek egymás után, akkor sem. Ha óvatosan kezdem húzni a fékkart, akkor sem. Mosás után sem.
Leggyakrabban akkor csinálja, ha hideg a fék és már régebben használtam.
motor vonták találkozása tilos
Köszi,ment a mail!
istvanpontknabkukiyahoopontcopontuk
Pedig ha fékezésnél ráz nem nagyon lehet vele sok más mint, hogy a tárcsa gázos....amikor először kezdett rázni az nem gumizás után volt?
Nem tudom, előfordulhat azért hogy valami van vele, de ránézésre olyan a tárcsa mint az új, a betétek még legalább 50%-on vannak. Tervbe van még idén, hogy az egész eleje szét lesz szedve, már csak a megfelelő szerelőt kell megtalálnom, lehet, hogy Magyarországon.
Értekeznünk kellene,mail?
Azért làttunk mar karòn varjút...
abban a motorban alig van km, raadasul kb mind ausztriaban ment bele, nagyon csodalkoznek, ha barmelyik lehetoseg valoban fennalna
Nem kell magasat mosni!
Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből végül
"Kopásra nem gyanakszom"
Ha tárcsán azonos rádiuszon a kerülete mentén akár csak 0.01 mm eltérés van a vastagságban, akkor már pulzál a fékerö, 0.02-0.03 mm-nél már elviselhetelenül ráz...ezt viszont szemmel nem fogod látni, csak ki lehet mérni... és tök mindegy mennyi van a tárcsában meg a motorban, lehet gyárilag sem sikerült sikba köszörülni a tárcsát. Amit meg visszább olvasva találhatsz, hogy megjáratod a szegeceket, mert lehet tele vannak kosszal, és nem tudnak hova hötágulni...így ni
A legtöbb modelnél random szerüen üti fel a fejét ez a hibajelenség...nekem is volt. Elméletm szerint , ha keveset használod a féket, hamarabb jön elö ez a hiba...bár lehet másik esetben ekkora már rég elkopna...
Köszönöm. Kopásra nem gyanakszom, 22.000km van benn (első tulaj vagyok) és ez a remegés már kb az elejétől megvan, de egyre rosszabb. Keveset fékezek, inkább motorféket használok, így egy ideig nem zavart, amíg csak éppen-éppen lehetett érezni, de most már szerintem nagyon messze van a normálistól. Mindenképpen szerelőre akarom bízni, fékkel nem játszok magam, meg már esedékes lesz úgyis egy első gumi csere és akkor már egy villaszerviz is. Csak kíváncsi vagyok, volt e valakinek esetleg hasonló jelenség.
2-3 hetet lapozz vissza
Redone dobta fel a témát nem oly rég, van pár youtubos video, amin van pár érdekesség amit esetleg érdemes ellenörizni, megcsinálni. Továbbá egy 0.01 pontos mikroval végigmérni a tárcsát azonos rádiusz mentén, mert lehet nem üt, de lehet kagylósra van kopva...Fékdugattyúk legyenek tiszták, hogy egyenletesen tudjon dolgozni mind, és visszahúzodni is...
Itt nagyon sokan AP racing betéteket haszálunk...
Azért lehet rá kéne nézni a kormánycsapágyra, elsö kerékcsapágyra, lehet becsúszószár csapágyazása is, gumiabroncs, bla-bla-bla
Jetski?
Csötörést kreáltál, csak hogy legyen melód?
Úszni tanítod?
hétfőn
Egy műszaki jellegű kérdésem lenne. Bandit 650 K9 első fék. Néha, ha hirtelen fékezek, rázza az elejét. Ha a fék bemelegedik, vagy óvatosan kezdem a fékezést, akkor nincs ez a jelenség. Tárcsa nem üt. Mi lehet? A nyereg úszóágyazása szorulhat, vagy a betéttel van valami? Persze szét lesz szedve, de hátha volt valakinek hasonló. Mert ha tuti hogy a betét vacak, akkor eleve megrendelem, hogy mire a szerelőhöz kerül meglegyen a betét. TRW szinterbetétre gondoltam (ha kell), használ valaki ilyet?
Miért nyújtod egy 650-es áttételét? Fordulatban alig lesz alacsonyabb,
de érezhetően gyengébb lesz.
Köszönöm! Akkor nem sokat emelkedik. Nyugodtan feltehetem a 2005 bandit lánc szettet.
Üdv
Magasnyomású mosó hatása a gyertyapipára :-(
alpinát végülis meg lehet járni 1 nap is odáig tőlem kb 300 km , jó korán indulni ott sütni egy miccset aztán pucc haza