Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi,nem engem,a fiatal kollégára gondoltam!
Jo de nyertek vele le mans-t! Igaz hogy nem sok köze volt a versenygèp minösègènek a gyártòsori minösèghez!
Tudom! Motorszerelèsböl nem lehet megèlni! Csak el lehet bohockodni belöle...
Mièrt is szúrtalak meg?
a házait a vasuti fizetésből vette
nagy királyok vagytok ............ én 13 évesen vetem egy riga 12 -est .. "már berugos volt " ugyan van egy ilyenem de nem az aminozus első eredeti amit a Vas boltban vetem
843 km van az órájában kb 3- 4 km motoroztam vele ,,van amikor minden tudásomat össze kell szedjem , hogy pöfenjen egy-ketöt ,, így minden 10 évben egyszer veszem elö .
magyar motorokat ... végig birtokoltam Bátya ! még 250-es iker hengeres csepelem is volt .. Mérait is hajtotam, szenvetem panni robogoval ........... pannoniám van eladó egy -pár .......... második dijas t/1 az utolsó alátétig eredeti
https://www.facebook.com/photo...
fel ujitott t/5 h 1971
fel ujitott t/5 1966
különleges Rákosi Mátyás,,, ezüst tankos kis csepel

........... És végezetül nem bántom a magyar motor gyártást de amikor a még sikeres mannfrédd zsidó alkotásait számüzték és gyárát ki sajátitoták ........... és el kezdték gyártani a 100 csepit már akkor el avul volt ,,,,,,,, ugyan akkor a pannoniárol nem is beszélve a Yamaha
1949 be el avultnak minösitete ... nálunk még 26 évig csinálták az egy hengerest ............ a kéthengereshez pedig nem volt szakértelem ,se anyag a 350 pannoniákra meg már a párt nem adott lovét ...............magyar volt ... szép volt ... de el lett baszva .......

ma meg csak az olasz utángyártott alkatrészekből épitik a szép magyar motorokat ... sajnos
Szia,István!Ezt most vegyük úgy,hogy finoman kést döftél a szivébe? Egyébként részemről,ott a pont!
Gyakorlatilag üvegszálas egy darabból készült "karosszéria alatt van egy teljesen tipusidegen váz, futómü, eröforrás?! Vagyis nagy parasztvakítás az egész!
Az tul egyszeru, konnyu es olcso lenne.
Bogar tuningra komoly iparag epult az amerikai gyorsulasi versenyek miatt. Siman ossze lehet pakolni egy bogar motort ugy, hogy egyetlen vw jel nem lesz benne. Szivo 300 Le, turboval 600 Le....
Indulaskor meg kitamaszto nelkul hanyatvagja magat.
"Ha bàrmi tapasztalat vagy tanàcsotok van amire oda kell figyelnem kérlek osszàtok meg velem is, hosszú tàvra tervezek ezzel a kis banditàval :) "
A tapasztalat az, hogy jellemzöen nagyon érzékeny széthajtott gépek. Elöbb lehet rajta megtanulni szerelni, mint motorozni. Nem érdemes vele hosszú távra tervezni...
Taschner mester már megfoltozott pár ilyet, abból vette a házát a tulajok annyit hagytak nála ott szerviz , és alkatrészköltségen! De nem azért mert drágán dolgozik, csak annyi baj van velük ennyi idösen.
Akik ezt a fórumot olvassák jellemzöen 600-650-1200-1250-es banditok birtokosai, mely tipusok a néven kivül szinte semmijen rokonságban nem álnak a 250-400-as szériával. Azok inkább az RF sorozattal 400- tipusával barátkoznak.
Àltalánosságban tudunk segíteni, de rossz végigkisérni a tulajok kinlódását és csalódását, melyet jellemzöen csak akkor tapasztalnak meg amikor kiszálnak, és felülnek egy másik motorra, és ráébrednek, hogy kevesebb kinlódással sokkal többet is lehet motorozni. Persze személy szerint kivánom, hogy te legyél a kivétel!
Sziasztok! Hàrom napja vàsàroltam egy 250-es banditot :) 94-es évjàratú a vasparipa :) Tudom hogy nem mai gyerek màr, de nekem nagyon tetszik és meg vagyok elégedve a "gyengécske" teljesítményével is! Mint minden motoromat vàzig lebontottam és àtnéztem, megtakarítottam, egyedül a blokkot nem bontottam meg! A hangja szép és nem okàdja a füstöt sem :)
Mégis szeretnék tőletek egy pàr dologban segítséget kérni és persze aktívan résztvenni a fórumban ha szívesen làttok :)
Tehàt: Milyen olajat tegyek a motorba?
A teleszkópokba ti milyen olajat javasoltok?
Ha bàrmi tapasztalat vagy tanàcsotok van amire oda kell figyelnem kérlek osszàtok meg velem is, hosszú tàvra tervezek ezzel a kis banditàval :)
Előre is köszönöm a segítséget!
Látom inkább a segédmotorok vonzanak! Ìgy inkább a Jawa musztángot kéne kitámogani a garázsomból! Azon bizonyíthatsz!
Legrégebb óta tulajdonomban egy 210-es babetta van, 16 éves korom óta mászkálok vele, mindjárt 32 leszek, számold ki :)
Az aktívabbak közül a bálna van meg 9 éve, meg is lesz még úgy nyugdíjig. Egy darab simsont restauráltam, az hajlandó volt utána 1 évig minden nap hóban sárban bevinni a melóba :)
Mielött neked adnám...áruld el melyik az a motor ami legrégebb óta a tulajdonodban van, és ez hány évet tesz ki pontosan? Ès mennyi a sorban következö motorod ezen paraméterei? Majd ezek az adatok milyen relációban állnak azzal, hogy mikor kezdtél el motorozni, mikor volt a neveden az elsö motor? Eddig hány motort restauráltál?
Csak hogy tudjam hogy jó helyre kerül!
A padláson levő T5 igazán jobb helyen lenne nálam :D
Ezt se cáfólni, se megerösíteni nem tudom...
A veteránozás közben kb ezen tipusokig érdekeltek a V2-es vasak, ezek voltak számora lenyügözöek. Amit utána a HD elöadott, az kritikán aluli SZÀMOMRA. A fejemet nem fordítom irányba HD -t vélek közeledni...
Viszont mivel nem igazán éreztem annak lehetöségét, hogy a tanulmányi öszntöndíjból nekem valaha is ilyen koru Indiánom lesz nem ástam bele magam a tipus mély ismeretébe, elég volt nekem az URAL és BMW közti szálak felgöngyölítése. Meg ugye A MAGYAR MOTOROK... De utóbbit már "kibeszéltük"!
akkor ez nem az a tipus...amire én gondoltam
1939 -ig a chief 74 -en a karbit állitgata a ball fogantyú .... akkor ez már chief 80 lehet 1950- 1953 -as
Hova....Borsafüred Lóhavasi vízeséshez.
Egy bogár Porsche motorrral?!
Viheted, nekem nem kell!
Utánaolvastam, tényleg különleges gép hirében állt, és dupla tripla ára volt új korában is a BMW-hez képest. ÈLöben valóban egy masszív eröteljes kisugárzást keltö darab. Ugyankkor bumfordi, és a szép elsö füzött kereket csúnyán ellenpontozza a hátsó magnézium öntvény kerék. Hiányzik belöle egy falatnyi kecsesség nekem. Olvastam, némely modellek, már 76-ban mechanikus befecskendezövel voltak gyártva!
Lehet hogy így van ahogy írod...viszont a bal "gázkar" a gyújtásrotorhoz ment, nekem olyan volt minhta az elögyújtást lehetett volna vele állítani, mint a M72-es uralon, vagy gondolom a R71-es BMW-n. Ha a kuplung lábítóval müködtetett, akkor viszont nem értem, miért volt "libikókás" ?
...csak kérdezek...
Rendben, de hová?
Meglepi lett volna.
Gyöngyösön csatlakoznék én is,ha lehet.