ez a Münch talán avilág egyik legértékesebb motorjai közé tartozik 1200ccm MÁJ turbos 1975 ben gyárilag tudta a 250 km/ó
ára ma 25 000 000 körűl jár talán az angol superuor drágább ami 1930 ba tudta a 210 km/ó annak árra az ss 100 kb 120 ezer euró
ez a pedálos egy király tengelyes Indian a kuplung ugyan ugy mint a régi HD -ken lábal müködik a gáz kar a jobb oldalon van a ball oldalon a tekerésel a kézi gáz van ............. ez olyan mint a Ducatikon nincs szivató csak torok takarás amig hideg a motor a ball oldali markolatal állitod be az alap járatot , söt nagyobb melegbe ha az alapjárat ingadozik a ball oldali markolat tekerésével optimalizálod az alapjáratot .. a fék kar alatt a kisebikk kar a dekompreszor
Mérnék kompressziót, szelephézagot, és kitakarítanám a karbisort. Lehet részleges dugulás, majd mikor megállsz, utánafolyik, és megint megy, de lehet kis szelephézag miatt nyitva marad valamelyik szelep mikor túlmelegszik, aztán mikor megállsz, visszahűl egy kicsit...de ezen kivül is bármi lehet...
Az Indiánt bámultam egy darabig mire megtaláltam rajta a kezelőszerveket, meg hogy a bal markolatba minek vezettek szintén bovdent...A kuplungjára még utólag is tippelgetni tudok...
Igaz nem volt egy nagy SUV ez az NSU, de 600 ccm-vel gondolom nem tolakodott a belső sávban!
Sziasztok!Olyan problémàm van,h a kb 10-15km utàn nem megy a 4 henger,ezt többször megcsinàlta!trafót, kàbeleket,pipàt,gyergyàkat cseréltem!utàna mikor megàllok pàr percre,utàna megint pàr km-ig megy rendesen,majd megint ugyan ez!gyújtàs elektronikàval/alaplappal lenne a probléma? Valaki jàrt màr így,vagy tapasztalt ilyet? 2002 Bandit 600
Akkor másképp mondom. Besztercebánya/Donovaly felől felfelé vannak a jó kanyarok, tudom, hogy lefelé hosszabb, megjártam már mindkét oldalról többször, csak tavasszal azt hallottam, hogy útépítés folyik és le vannak zárva sávok.
ára ma 25 000 000 körűl jár talán az angol superuor drágább ami 1930 ba tudta a 210 km/ó annak árra az ss 100 kb 120 ezer euró
Igaz nem volt egy nagy SUV ez az NSU, de 600 ccm-vel gondolom nem tolakodott a belső sávban!
Hokedli méretű hátsó ülés, csónak forma, vérnyúl, már a középkorban is hódított!
Én Aggtelek-Jósvafőt letudtam.