Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én szóltam, nem mondtál semmit
Wazz... legközelebb beszéljük meg, és Egerben találkozunk!
Nem jelentkezett senki, baromi meleg is volt, így aztán itthon maradtam :) Ha szóltál volna..
Egy rallye Prinz is kene, persze, csak, ha mar ujra lenne egy bogaram...
Munch Mammut johet! Ha ez nem, akkor az ujabbal is kibekulnek!
ez a Münch talán avilág egyik legértékesebb motorjai közé tartozik 1200ccm MÁJ turbos 1975 ben gyárilag tudta a 250 km/ó
ára ma 25 000 000 körűl jár talán az angol superuor drágább ami 1930 ba tudta a 210 km/ó annak árra az ss 100 kb 120 ezer euró
ez a pedálos egy király tengelyes Indian a kuplung ugyan ugy mint a régi HD -ken lábal müködik a gáz kar a jobb oldalon van a ball oldalon a tekerésel a kézi gáz van ............. ez olyan mint a Ducatikon nincs szivató csak torok takarás amig hideg a motor a ball oldali markolatal állitod be az alap járatot , söt nagyobb melegbe ha az alapjárat ingadozik a ball oldali markolat tekerésével optimalizálod az alapjáratot .. a fék kar alatt a kisebikk kar a dekompreszor
tudom mi a baj ..............
Elmentem a Lillafüred - Felsőtárkányi szerpentinre, de nem láttalak!
Mérnék kompressziót, szelephézagot, és kitakarítanám a karbisort. Lehet részleges dugulás, majd mikor megállsz, utánafolyik, és megint megy, de lehet kis szelephézag miatt nyitva marad valamelyik szelep mikor túlmelegszik, aztán mikor megállsz, visszahűl egy kicsit...de ezen kivül is bármi lehet...
Az Indiánt bámultam egy darabig mire megtaláltam rajta a kezelőszerveket, meg hogy a bal markolatba minek vezettek szintén bovdent...A kuplungjára még utólag is tippelgetni tudok...

Igaz nem volt egy nagy SUV ez az NSU, de 600 ccm-vel gondolom nem tolakodott a belső sávban!
Sziasztok!Olyan problémàm van,h a kb 10-15km utàn nem megy a 4 henger,ezt többször megcsinàlta!trafót, kàbeleket,pipàt,gyergyàkat cseréltem!utàna mikor megàllok pàr percre,utàna megint pàr km-ig megy rendesen,majd megint ugyan ez!gyújtàs elektronikàval/alaplappal lenne a probléma? Valaki jàrt màr így,vagy tapasztalt ilyet? 2002 Bandit 600
Egyéb szépségek a letűnt korokból:

Hokedli méretű hátsó ülés, csónak forma, vérnyúl, már a középkorban is hódított!
Inkább csak jól kitöltöd a teret!
Köszönöm szépen a segítséget, de a probléma megoldódott. Kormány csapágyon kellett húzni. BEMI
Mert olyan kis fotogén vagyok
Itthon. Holnapra - vasárnapra - terveztem a gurulást, még csak szombat van :)
+ minden uj banneren es hirdetesen is rajta vagy. Pl. a havi Motorrevu hatan. :-D
Na merre jártál?
Én Aggtelek-Jósvafőt letudtam.
Nagy tempónál elég durva
Nekem volt, a gumi mintázata miatt rázott már majdnem új, 0 km-es kora óta.. Gumi csere után (megfelelő mintázattal!) már nem rázott többet..:-D
az a letkes kemence megvolt;-)
Akkor másképp mondom. Besztercebánya/Donovaly felől felfelé vannak a jó kanyarok, tudom, hogy lefelé hosszabb, megjártam már mindkét oldalról többször, csak tavasszal azt hallottam, hogy útépítés folyik és le vannak zárva sávok.
Bocs,erre akartam írni,hogy jó kis útvonal