Huhh de nem szeretem az ilyen kocsisor témát,hiába mész elöl éppen csak hangyányival jobban az autóknál,a 6.-nak a sorban már szakítani kell,ez elég veszélyes.
Az Alpok kanyarjait,látványvilágát nehéz überelni belátható távon belül Európában,erre már magam is többször rádöbbentem.
Érdekes téma,nekem is olyan 12-15e km-ként fogy el hátul,de rengeteget használom,mondhatni kímélem az elejét amíg lehet.......finom megállásnál pl csak hátsót használok.
Alapos mérlegelés után úgy döntöttem abbahagyom az utcai motorozást, így eladó a DL1000-em. 2006-os, 42k km-rel fogalmazzunk úgy hogy minden extrával, ami a hosszú túrázáshoz kell. Majd este felrakom a konkrét hirdetést, de ha esetleg van ismerősötök aki szeretne egy kulturált, szép állapotú DL-t akkor jelezzetek
Nos, a város pont az a hely, ahol elvétve használok hátsó féket, akkor is lájtosan, kivéve persze a vészfékezős szitukat, de olyan ritkán van.
Szerpentinen, kanyarban persze használom én is, szűkítésre pl. De egy nyugis lámpára gurulós fékezésnél semmi szükség rá. Sztem.
Saját tapasztalatom alapján nem attól függ a fékbetét fogyása, hogy ki mennyire szereti használni, perefereálni akármelyik féket is...
Inkább attól, hogy mennyi egy egyszégnyi szakaszra esö kényszerü sebességváltoztatás igénye, és intenzitása.
Egyszerüen belátható, hogy túlnyomórészt városi, és nagyforgalmu helyeken többet kell húzni, taposni, mint egy kisforgalmú föúton,autóúton, autópályán ahol viszonylag egyenletes sebességgel lehet haladni, és legtöbb esetben gázelevétellel- visszakapcsolással-motorfékkel megoldható sok manöver. Járhatnék én akármennyit motoros oktatásra, ha 95%-ban "gyenge forgalmú" külterületen használom a jármüvet.
Magam részéröl ha társaság nélkül megyek, kifejezetten szeretem elöre felmérni a helyzeteket, és úgy megválasztani a sebességet, hogy fék nélkül (vagy minimális fékkel) a legtöbb szitu megoldható legyen.
Hétvégén elvoltunk a szlovákok-lengyeleknél...elsö nap hevében annyi barom manöverbe kényszerültem bele, hogy együtt maradjon a 6 fös csapat, hogy már kezdtem bánni a dolgot hogy egyáltalán elindultam otthonról. Eröltettük a végeláthatatlan sürü kocsisorok elözését, volt hogy akkor is mikor azok jö ütemben komoly tempóval haladtak, ìgy aztán gáz -fék végleteivel kellett állandóan elöretörni...szerencsére másnapra már higadtabb volt a társaság...de az utak minösége, vonalvezetése, látnivalók nem adtak annyit mint az Alpok ...
Ez én sem értem, mert én folyton nyomom, sokat városoztam idén januárig. Meg simítgattam szűk kanyarban, meg egyáltalán. És 44 ezernél vettem ki a gyárit, mert sokhágós megpakolt túrára mentem, itthon elgurigázva kb 50-55 ezerig maradhatott volna.
DL 1000
Az Alpok kanyarjait,látványvilágát nehéz überelni belátható távon belül Európában,erre már magam is többször rádöbbentem.
Alapos mérlegelés után úgy döntöttem abbahagyom az utcai motorozást, így eladó a DL1000-em. 2006-os, 42k km-rel fogalmazzunk úgy hogy minden extrával, ami a hosszú túrázáshoz kell. Majd este felrakom a konkrét hirdetést, de ha esetleg van ismerősötök aki szeretne egy kulturált, szép állapotú DL-t akkor jelezzetek
Szerpentinen, kanyarban persze használom én is, szűkítésre pl. De egy nyugis lámpára gurulós fékezésnél semmi szükség rá. Sztem.
Inkább attól, hogy mennyi egy egyszégnyi szakaszra esö kényszerü sebességváltoztatás igénye, és intenzitása.
Egyszerüen belátható, hogy túlnyomórészt városi, és nagyforgalmu helyeken többet kell húzni, taposni, mint egy kisforgalmú föúton,autóúton, autópályán ahol viszonylag egyenletes sebességgel lehet haladni, és legtöbb esetben gázelevétellel- visszakapcsolással-motorfékkel megoldható sok manöver. Járhatnék én akármennyit motoros oktatásra, ha 95%-ban "gyenge forgalmú" külterületen használom a jármüvet.
Magam részéröl ha társaság nélkül megyek, kifejezetten szeretem elöre felmérni a helyzeteket, és úgy megválasztani a sebességet, hogy fék nélkül (vagy minimális fékkel) a legtöbb szitu megoldható legyen.
Hétvégén elvoltunk a szlovákok-lengyeleknél...elsö nap hevében annyi barom manöverbe kényszerültem bele, hogy együtt maradjon a 6 fös csapat, hogy már kezdtem bánni a dolgot hogy egyáltalán elindultam otthonról. Eröltettük a végeláthatatlan sürü kocsisorok elözését, volt hogy akkor is mikor azok jö ütemben komoly tempóval haladtak, ìgy aztán gáz -fék végleteivel kellett állandóan elöretörni...szerencsére másnapra már higadtabb volt a társaság...de az utak minösége, vonalvezetése, látnivalók nem adtak annyit mint az Alpok ...
Utána neked is fogyni fog.
Igen. 12-15önként.
vagy csak sheftelsz vele ?