Szotyi1, jobbulást neked meg a motornak is!
Én is akkor parkoltam be a sziklafalba amikor úgy voltunk hogy: "Na induljunk haza, de még megyünk mégegyet!"
Jó hogy nem lett nagyobb bajod, épülj fel gyorsan!
Egy haverom ugyanezt mondta a multkor, hogy ezert nem jon palyara.
En eleg higgadtnak (lassunak;-) ) gondoltam magam, eringeztem egy jot egy palyabubus parral meg egy hasonszoru utcazos haverral.
Egy darabig minden tuti volt, aztan valaki megelozott, kodleszall, utana, aztan kezdtem erezni, hogy ebbol igy ordas pofaraeses lesz, ha nem veszek vissza.
Fogok meg menni ettol fuggetlenul, mert ravilagitott jopar jarmukezelesi hianyossagomra, hiaba motoroztam le kb 120e km-t, meg mentem treningre.
nyomni kell a kaizent,na;-)
Erdekes,vmi hasonlot mondott ma edesapam.....olyan 8-10-ik kor korul tortent,igaz,hogy varialltam az iveken,mivel meleg,forro volt mar a gumi,es jobban kiengedtem az elozo kanyarban a palya szeleig,lehet,hogy osszekapta a koszt es ettol volt az erzesem mintha jegre futottam volna,pedig meg csak picit billentettem rajta........de ez mind csak elmelet,el kellett volna venni a gazt,az meg csak rajtam mulott,kar ragozni.
Elbénáztad ! ........... tudod miért ? mert... közúton ott vannak a házak ,fák ,oszlopok , táblák ,, stb ezekhez igazodtál
pályán ez nincs .... elég volt hogy nem a gumizot részen veted az ívet ,, szerintem nem a gumival volt a baj ............. 2 kör allatt semmi nem melegszik el ..
gyorsabban estél be az ívre ... azt ki estél a poros részre szerintem ...
ha nincs igazam Bocs ....
ezért szeretem a METZELERT... az mm pontosan jelzi neked mikor van vége ,mikor veszti el a tapadást ... a michlein tapad mint az ördög söt vízen talán a leg jobb........... de semmi előjel nélkül ki csúszik .....
Így igaz.
Számomra az a félelmetes sokszor,hogy mennyire tudnék még menni amit már nem vállalok fel,mindig hagyok benne még 20%-ot minimum,ez jelen esetben kevés lett,de ebből tanul az ember.
Szerintem ha már esés, akkor az a lehető legjobb, ha pályán esik az ember. Ott tudod a lehető legkisebb vérveszteséggel átvészelni a dolgot. Én szorgalmaznám, hogy mindenki menjen fel pályára, utána teljesen más szemmel fogja nézni a közúti motorozást.
Érdekes hogy többen a technikai oldalon látjátok azonnal a hibát.nem nehéz a motor és nem rossz az a gumi sem.Szotyi úr túlvállalta magát "ő ezzel tisztában is van,nem linkel mert jó motoros" ennyi az egész éppen úgy ahogy nagyon gyakran én is teszem de neki szólt egy erősebb figyelmeztetés amivel dolga van,lesz.Talán ezért sem megyek pályára mert meggyőződésem hogy nem tudnám visszafogni magam...sokszor utcán sem pedig ott a motorkezelés az amire a legkisebb figyelmet fordítok.Szotyi esete is egy intő jel nekem hogy több alázattal közlekedjek,és mérsékeljem magam.
daty: szappanos vízzel és köröm kefével próbáltam lemosni, de nagyon makacs volt.
zöldi: babaseggtörlő épp nincs kéznél.