Conti sport attackot,PP-t használtam már el többet is,az tuti,hogy a conti előbb és szélesebb tartományban jelzi a határait és a könnyebb deformálhatósága miatt nekem a conti jobban bejön.
A bandi mindennek nehéz,itt a beton,gumi,hőmérséklet adódott össze+a saját hülyeségem....
Igazából eddig bármelyik elmelegedett még közúton is,de az aszfalton ez kezelhetőbb sztem.
Minden guminak van terhelési indexe és sebesség indexe. Ha nincs külön jelölve, akkor (tudomásom szerint) úgy kell értelmezni, hogy még a feltüntetett maximális terhelés mellett is lehet az ajánlott legnagyobb sebesség mellett üzemeltetni az adott abroncsot. Amennyiben megfelelő terhelési indexű volt az abroncs, akkor felesleges szerintem ilyen összefüggéseket keresni, hogy hány kiló egy pályamotor meg háy kiló a nagybandi.
Az persze megint egy másik kérdés, hogy egy utcai sport guminak meddig kell bírni a pályázást..
Szerintem egy pályamotor 180 kg max... a bandika 220 és erősen orr nehéz azért szerintem hamarabb elmelegedik a súlytöbblet miatt. Vagy lehet nem jó gondolom.
Tudtommal az alu a rugalmatlansága miatt sokkal inkább hajlamos a törésre, mint a deformálódásra, lásd pl. GSR600... Inkább csak kisebb esésnél deformálódik, ahol az acélváz a rugalmassága miatt jó eséllyel vissza is rúgja magát.
Sajnos nekem is van tapasztalatom acélvázas balesettel. A GS500-amnak az eleje teljesen kuka lett, a váznak viszont meg se kottyant a dolog. Pedig még az alsó villahíd is elmászott... Ebből gondolom, hogy kicsi eséllyel megy el az acélváz, vagy ha mégis, akkor ott már nagy baj van.
Nem úgy van a legenda, hogy az acél vázakat lehet visszakorrigálni? Vagyis szerintem semmivel nem merevebb egy acél váz mint egy alu váz, csak könnyebb kipecázni belöle a deformációt annélkül, hogy az anyagszerkezet túlságosan károsodna. Viszont a hátsó lengövilla meg alu, néha csúszáskor az is kap nem tervezett irányú ütést...
Legjobb tudomásom szerint ezek az acélvázak nem nagyon szoktak elmenni. Ha mégis, akkor rendszerint akkora volt a csattanás, hogy a pilótának tutira nem fája feje a helyreállítás miatt...
Még érdemes megfontolni szerintem azt is, hogy jelen állapotban fix 400-ért piacra dobni, hozzárakni azt 200-250-et amiböl talpra tudnád állítani, és nézni egy ép gépet a piacon kb 6-7 kilos áron (akár egy 1.1 nehézgixert ). Ìgy megkiméled magad az utánjárás veszödségeitöl, késöbb feltárt hibák kockázatától, bontot, de mégis szar alkatrészektöl...
De ha bele is vágsz talpra állításba, elöbb csak a funkcionális részekre fokuszálj, amivel újra útra lehet tenni a gépet , és letesztelni, hogy tényleg rendben van minden a geometria terén, utána lehet festegetni, elemeket cserélgetni, polirozgatni...
Köszi,hasonló gondolatok fogalmazódtak meg bennem is!
Ami biztos,hogy szélesebb kormány kerül bele,eleve hoszabbra csináltattam anno a "fém" fékcsöveket.,a többit meg a költséghatékonyság fogja meghatározni,de többet majd csak a szétszedés után fogok tudni.
Kivánom, hogy a nagymellü szöke huszonéves növérkék leheljenek gyógypuszikat gipszmentes testrészeidre minél hamarabbi felépülésed javára!
A orvostudományban kevésbé vagyok jártas...viszont kb látom hogy az elmúlt hónapban mivel járt egy 1200-es alkatrészeinek összekaparásása megkockáztatom hasonló sérülésekkel mint a tied.
Jó tudni, hogy 600 bandit elsö sárvédöje azonos, viszont így sem nagyon van belölük a piacon, jellemzöen a felfogatásnál annyira miszlikbe törik, hogy nem igen lehet hegeszteni, vagy utána nem fogja össze rendesen a szárakat. A görbölü szárak elfeszíthetik a tárcsákat is sajna. Még lábadozol azon érdemes elgondolkodni, hogy eredeti állapotba akarod-e lábratenni, vagy akkor csinálsz rá egy upgrade-et, és vágsz bele egy UPD villát, vagy pl használod a jóval nagyobb számban fellelhetö görbevázas bandit sima elejét a hozzá tartozó sárvédövel...
Gondolkozhatsz rajta, hogy lecserélheted a gyári kormányt amivel nekem olyan motorzni, mintha össze lenne a kulcsolva a kezem...
Igazából eddig bármelyik elmelegedett még közúton is,de az aszfalton ez kezelhetőbb sztem.
Bár én úgy általában túlzónak tartom a használt motorok árképzését. Kivéve, amikor eladni akarok!
Az persze megint egy másik kérdés, hogy egy utcai sport guminak meddig kell bírni a pályázást..
Sajnos nekem is van tapasztalatom acélvázas balesettel. A GS500-amnak az eleje teljesen kuka lett, a váznak viszont meg se kottyant a dolog. Pedig még az alsó villahíd is elmászott... Ebből gondolom, hogy kicsi eséllyel megy el az acélváz, vagy ha mégis, akkor ott már nagy baj van.
8
De ha bele is vágsz talpra állításba, elöbb csak a funkcionális részekre fokuszálj, amivel újra útra lehet tenni a gépet , és letesztelni, hogy tényleg rendben van minden a geometria terén, utána lehet festegetni, elemeket cserélgetni, polirozgatni...
Ami biztos,hogy szélesebb kormány kerül bele,eleve hoszabbra csináltattam anno a "fém" fékcsöveket.,a többit meg a költséghatékonyság fogja meghatározni,de többet majd csak a szétszedés után fogok tudni.
A orvostudományban kevésbé vagyok jártas...viszont kb látom hogy az elmúlt hónapban mivel járt egy 1200-es alkatrészeinek összekaparásása megkockáztatom hasonló sérülésekkel mint a tied.
Jó tudni, hogy 600 bandit elsö sárvédöje azonos, viszont így sem nagyon van belölük a piacon, jellemzöen a felfogatásnál annyira miszlikbe törik, hogy nem igen lehet hegeszteni, vagy utána nem fogja össze rendesen a szárakat. A görbölü szárak elfeszíthetik a tárcsákat is sajna. Még lábadozol azon érdemes elgondolkodni, hogy eredeti állapotba akarod-e lábratenni, vagy akkor csinálsz rá egy upgrade-et, és vágsz bele egy UPD villát, vagy pl használod a jóval nagyobb számban fellelhetö görbevázas bandit sima elejét a hozzá tartozó sárvédövel...
Gondolkozhatsz rajta, hogy lecserélheted a gyári kormányt amivel nekem olyan motorzni, mintha össze lenne a kulcsolva a kezem...
Jobbulást mégegyszer! Gyógyulj meg mielőbb, aztán go újra!