Te most nagyon okosat akartál mondani okos ember ....
olvazsd el még egyszer amit írtam okos ember .. OK
nem a fékek sokaságárol beszéltem okoska .........HANEM arról a tényről hogy az usszó tárcsa a rúgós szegecseinek köszönhetöen a fékezéskor a tárcsa a fékmunkahenger , a fék betét és atárcsa egyeletlenségeinek rezgéseit felveszi .. és nem közvetiti rá a kormányodra ..........
DE EZT TE A KICSI KEZEDEL NEM TUDOD ÉREZHETÖEN UGY MEG RÁNCIGÁLNI ?HOGY AZ KOTYÓGJÓN BÁRMILYEN IRÁNYBA ... ok
aztán ! egy daraból készült féktárcsa hozza magával az usszó féknyerget ..EZT PUBLIKÁLOD Oki !
Bandit.. hátsó fék tárcsa egy daraból készül a fék nyerge fix ,,
Kawasaki gpz első féktárcsa egy daraból készült fék nyerge fix
aztán Honda cb 900 első fék nyerge usszó .. ugyan akkor a tárcsája két daraból készűlt ELÖL- HÁTUL
nem sorolom
az emberi butaság az amikor valaki okos akkar lenni abban is amihez holt hülye .. SZERINTEM ...........
Azért a kézzel "megmozdítható" féktárcsát én is dobnám a picsába. Ha az kézzel mozdítható, akkor a baj ott már nem kicsi.... De mindenki úgy kendácsol ahogy akar, ez az én véleményem.
Nem szeretnélek megbántani, de most kivételesen nincs igazad. Nem véletlenül gyártanak fix (egy darabból), valamint két részből (szegecselt) álló tárcsákat. Az egy darabosnak lengő felfogatású a féknyerge, a két darabosnak pedig fix. Két különböző rendszer!
A két darabosnál a szegecseknek, és alátéteknek a feladata elnyelni azokat a mozgásokat fékezéskor, amiket a fixnél a nyeregben lévő gumi lengőágynak.
A szegecseknél mozognia is kell, mert ha nem, nincs értelme az egésznek. Gondolom nem véletlenül tervezték ilyenre.
Persze mindenki azt csinál, amit akar! Ha Te úgy gondolod, hogy kicserélsz egy jó tárcsát, csak mert okosabb akarsz lenni a mérnököknél, szíved joga, tedd azt.
Viszont nem kéne rögtön lehurrogni másokat. Tudod, erre mindig azt szoktam mondani, hogy csak a buta ember hiszi magáról, hogy mindent tud.
Ettől még nem kérdőjelezem meg a hozzáértésed a motorokhoz, csak néha nem ártana önkritikát gyakorolni.
Részemről a téma befejezve!
Végül is tegnap kiszedtem a karbisort...
Nem csak a tűket tettem feljebb két klikkel, hanem a 47.5-ös pilotokat is kicseréltem 52.5-ösre. Köszi Zöldi!
A 107-es főfúvókák már régebben 110-esre lettek cserélve.
Ami miatt kellettek ezek: ~1200-as lett az 1075 köbcentiből, kapott egy K&N légszűrőt és a kipufogó ugyan hasonlít a szériára, de szerintem hangosabb annál és kisebb a folytása...
A végeredmény nagyon tetszik! Vaddisznó lett, alapjárattól egyenletesen húz, 3..4000 között nem torpan, egyenletesen jár minden fordulaton, nem durrog a kipufogóba és ha rátekerem a gázkart, akkor nagyon megindul (az utolsót kivéve eddig nem így volt).
Jöhet a következő feladat, az első telók behangolása...
szerintem ........... te .... és ti .............. kicsit el vagytok varázsolva ...
beszélünk egy kézzel jól ki vehető tárcsa kotyogásról .. oldal irányba .. elöre hátra .. és ki tudja még milyen irányba ....
És jön okos a forumról és tolja ... és el hiteti veled ! ,,, hogy van félig lengő meg repűlő............. meg szinte minden irányban mozgó kotyogó ...............
EGY BAJ VAN ......... ezzeket az usszó tárcsákat te apici kezedel meg nem birod mozditani .. se elöre .. se oldal irányba .. se sehogyan ............
Most jöttem Egerből a 800 km-es szervízről.
Csak 80 km, de mire odaértem, ott már rángetásra sem tudtam megkottyantani.
Ezek alapján, meg amiket írtál, remélem semmi gond nem lesz vele a továbbiakban.
Thx!
Az a terv, amit írtál.
Ehhez fogjuk hozzádolgozni a Bandit megmaradt PLX-es oldaltartóit, hogy ne kelljen eladnom az oldaldobozokat sem.
Igaz, hogy évente azok max. 1-2x kellenek, de majd levehetősre csináljuk.
Kár lenne állandóan eltakarni ezt a szép egy villás hátsó részt!
nekem az 1.2-sen semmi bajom vele eddig,2 éve van fent
a hátsót is lecserélted,láttam fotót a régiről,egy pár hsz. előrébb,
ha esetleg a hátsó méretileg nekem jó,és még használható,érdekelne jóárasítva,mivel az enyim üt,és a következő müszakira nem ezzel akarnám vinni
Èn nem küszködtem vele. Volt itt a fórumon aki megálmodta és megvalósította. Mi annyival kicsit tovább mentünk hogy egy kábel segítségével tudtuk az epront égetni. Azért írom múlt időben mert aki csimálta a kábelt már nincs az élők sorában.
Attól is függ, hogy milyen a kialakítása a tárcsa rögzítésének.
Alapvetően 3 féle típus létezik. Fix, fél-lengő és lengő ágyazású.
A Bandité fél-lengő ágyazású, mert gyárilag oldal irányba a hullámos
alátétek nem engedik kotyogni.
Pont Triumph-os fórumon olvastam, hogy szokás a fél-lengő tárcsákról
lefúrni a szegecset és utángyártott teljesen lengő szegecsekkel pótolni,
mert az "fancy". Amúgy meg azért, mert súrlódást csökkent,
ami hőtermelést is csökkent egyben, de ennek közúton a fancy-ségen kívül semmi haszna.
Viszont írják is, hogy a full lengő szegecsekkel ellátott fékek előre-hátra, fel-le folyamatosan kotyognak,
néha még alacsony sebességű gurulásnál is ! Azért az már kemény... szerintem...
Ha valaki nem hiszi, járjon utána, én most relatíve sokat olvasgattam
az ügyben, mivel nekem ugye erősen kotyognak...
Azért ennyire ne ferdítsünk már!
A "szomszéd" nekem is csinálna mondjuk elsö lehívásra 50 db-ot 2000 forintjával? Akkor rendelnék töle! Ès azért ekkora darabszámnál már kérnék mennyiségi kedvezményt is!
Nagyon jól hangzik, és irigylésre méltó ez az igyekezet. Lehet (biztos) el van árazva a kiegészitök piacán pár dolog. de ezért erröl oldalról sem kéne vakítani. Azért a szomszédnak is perdült párat a villányóránya, egyszer valaki a trafóért pénzt adott, az elektródákért nem különben, sarokcsiszoló, gondolom szintén nem "kertbe terem kategória" a lamellés csiszolóval, köszörü, és vágólappal, méröeszközökkel, és még sorolhatnám...
Meg persze egyszer rászánni az idöt elmegy a kihívas kategóriába, de ha zsinórba "köszönöm szépenért" kell csinálni, akkor már mások a felmerülö ellenszolgáltatások.
Szerintem legyünk annyi tisztelettel azok irányt, hogy akik a mai világban értéket állítanak elö, elismerjük, hogy mernek vállakozni, és még netalán profitot is elöállítanak, munkát és kenyeret adnak pár ügyes szakinak...
Sok esetben sokaknak fogalmuk sincs milyen költségek vannak egy egy termék mögött az anyagköltségen és közvetlen ráfordított munkaórán kivül. ÌGY kár azt számolgatni is, mert csak félrevezejük magunk és másokat is. "Könnyü" már egy meglévö müködö ötletet lekoppintani némi hozzáertéssel, de néha gondoljunk csak bele, hogy egyes dolgok megoldása a ház körül, milyen fejtörést okoz, és hány kisérleten vagyunk túl mire meg lesz a megoldás...aztán átjön a szomszéd, megnézi,hazamegy. Másnap nevetve újságolja, hogy töredék idö alatt megcsinálta fele annyiból...
Lánc olajozóról a képek, ahogy kérted. Tartály 700, mágnes szelep (molnarautogaz.hu) 5500 volt futárral. Szilikon tömlő, kis darab lemez, egy db injekciós tű, 30 cm kéterű vezeték, 2 db szigetelt rozsdamentes acél csúszósaru, egy óra kézimunka. Isti1964 (aki a tükörtalp hosszabbítót öntötte itt a csapatnak) pár napja vitt egy másik készletet, a héten építi magának. Neki is nagyon tetszett, direkt nem mostam le a motort hogy lássa feketén-fehéren élesben a működését.
Ügyes !
Na látod,neked is meglett olcsón,és nem spiáter anyagból van rohadt drágán .
Ügyesen tovább lehet fejleszteni két oldal doboz tartóval is,ha kell .
Én tavaly végig használtam dobozzal,aztán a télen levettem,hogy ráérősen szebbre csiszoljam a hegesztéseket,újra lett festve és azóta is jól el van a műhelyben .
Nekem már melegen is kotyogot bár én betudtam a 130-ezer km. Azonban maradt egy jobb oldali első és hátsó tárcsám az elsőbe 30-ezer van a hátsóba 130-ezer de azt csak szerpentinen használtam.
Te most nagyon okosat akartál mondani okos ember ....
olvazsd el még egyszer amit írtam okos ember .. OK
nem a fékek sokaságárol beszéltem okoska .........HANEM arról a tényről hogy az usszó tárcsa a rúgós szegecseinek köszönhetöen a fékezéskor a tárcsa a fékmunkahenger , a fék betét és atárcsa egyeletlenségeinek rezgéseit felveszi .. és nem közvetiti rá a kormányodra ..........
DE EZT TE A KICSI KEZEDEL NEM TUDOD ÉREZHETÖEN UGY MEG RÁNCIGÁLNI ?HOGY AZ KOTYÓGJÓN BÁRMILYEN IRÁNYBA ... ok
aztán ! egy daraból készült féktárcsa hozza magával az usszó féknyerget ..EZT PUBLIKÁLOD Oki !
Bandit.. hátsó fék tárcsa egy daraból készül a fék nyerge fix ,,
Kawasaki gpz első féktárcsa egy daraból készült fék nyerge fix
aztán Honda cb 900 első fék nyerge usszó .. ugyan akkor a tárcsája két daraból készűlt ELÖL- HÁTUL
nem sorolom
az emberi butaság az amikor valaki okos akkar lenni abban is amihez holt hülye .. SZERINTEM ...........
A két darabosnál a szegecseknek, és alátéteknek a feladata elnyelni azokat a mozgásokat fékezéskor, amiket a fixnél a nyeregben lévő gumi lengőágynak.
A szegecseknél mozognia is kell, mert ha nem, nincs értelme az egésznek. Gondolom nem véletlenül tervezték ilyenre.
Persze mindenki azt csinál, amit akar! Ha Te úgy gondolod, hogy kicserélsz egy jó tárcsát, csak mert okosabb akarsz lenni a mérnököknél, szíved joga, tedd azt.
Viszont nem kéne rögtön lehurrogni másokat. Tudod, erre mindig azt szoktam mondani, hogy csak a buta ember hiszi magáról, hogy mindent tud.
Ettől még nem kérdőjelezem meg a hozzáértésed a motorokhoz, csak néha nem ártana önkritikát gyakorolni.
Részemről a téma befejezve!
Az a csavaros kép elég rémísztően hat...
Nem csak a tűket tettem feljebb két klikkel, hanem a 47.5-ös pilotokat is kicseréltem 52.5-ösre. Köszi Zöldi!
A 107-es főfúvókák már régebben 110-esre lettek cserélve.
Ami miatt kellettek ezek: ~1200-as lett az 1075 köbcentiből, kapott egy K&N légszűrőt és a kipufogó ugyan hasonlít a szériára, de szerintem hangosabb annál és kisebb a folytása...
A végeredmény nagyon tetszik! Vaddisznó lett, alapjárattól egyenletesen húz, 3..4000 között nem torpan, egyenletesen jár minden fordulaton, nem durrog a kipufogóba és ha rátekerem a gázkart, akkor nagyon megindul (az utolsót kivéve eddig nem így volt).
Jöhet a következő feladat, az első telók behangolása...
beszélünk egy kézzel jól ki vehető tárcsa kotyogásról .. oldal irányba .. elöre hátra .. és ki tudja még milyen irányba ....
És jön okos a forumról és tolja ... és el hiteti veled ! ,,, hogy van félig lengő meg repűlő............. meg szinte minden irányban mozgó kotyogó ...............
EGY BAJ VAN ......... ezzeket az usszó tárcsákat te apici kezedel meg nem birod mozditani .. se elöre .. se oldal irányba .. se sehogyan ............
kész a vasam
https://www.facebook.com/media...
https://www.facebook.com/media
...
mint mondtam ha te kézzel csak egy fél milimétert tudod ráncigálni a tárcsát ..... az nálam kuka .............
És akkor nem lenne kotyogás...
Csak 80 km, de mire odaértem, ott már rángetásra sem tudtam megkottyantani.
Ezek alapján, meg amiket írtál, remélem semmi gond nem lesz vele a továbbiakban.
Az a terv, amit írtál.
Ehhez fogjuk hozzádolgozni a Bandit megmaradt PLX-es oldaltartóit, hogy ne kelljen eladnom az oldaldobozokat sem.
Igaz, hogy évente azok max. 1-2x kellenek, de majd levehetősre csináljuk.
Kár lenne állandóan eltakarni ezt a szép egy villás hátsó részt!
a hátsót is lecserélted,láttam fotót a régiről,egy pár hsz. előrébb,
ha esetleg a hátsó méretileg nekem jó,és még használható,érdekelne jóárasítva,mivel az enyim üt,és a következő müszakira nem ezzel akarnám vinni
Alapvetően 3 féle típus létezik. Fix, fél-lengő és lengő ágyazású.
A Bandité fél-lengő ágyazású, mert gyárilag oldal irányba a hullámos
alátétek nem engedik kotyogni.
Pont Triumph-os fórumon olvastam, hogy szokás a fél-lengő tárcsákról
lefúrni a szegecset és utángyártott teljesen lengő szegecsekkel pótolni,
mert az "fancy". Amúgy meg azért, mert súrlódást csökkent,
ami hőtermelést is csökkent egyben, de ennek közúton a fancy-ségen kívül semmi haszna.
Viszont írják is, hogy a full lengő szegecsekkel ellátott fékek előre-hátra, fel-le folyamatosan kotyognak,
néha még alacsony sebességű gurulásnál is ! Azért az már kemény... szerintem...
Ha valaki nem hiszi, járjon utána, én most relatíve sokat olvasgattam
az ügyben, mivel nekem ugye erősen kotyognak...
Azért ennyire ne ferdítsünk már!
A "szomszéd" nekem is csinálna mondjuk elsö lehívásra 50 db-ot 2000 forintjával? Akkor rendelnék töle! Ès azért ekkora darabszámnál már kérnék mennyiségi kedvezményt is!
Nagyon jól hangzik, és irigylésre méltó ez az igyekezet. Lehet (biztos) el van árazva a kiegészitök piacán pár dolog. de ezért erröl oldalról sem kéne vakítani. Azért a szomszédnak is perdült párat a villányóránya, egyszer valaki a trafóért pénzt adott, az elektródákért nem különben, sarokcsiszoló, gondolom szintén nem "kertbe terem kategória" a lamellés csiszolóval, köszörü, és vágólappal, méröeszközökkel, és még sorolhatnám...
Meg persze egyszer rászánni az idöt elmegy a kihívas kategóriába, de ha zsinórba "köszönöm szépenért" kell csinálni, akkor már mások a felmerülö ellenszolgáltatások.
Szerintem legyünk annyi tisztelettel azok irányt, hogy akik a mai világban értéket állítanak elö, elismerjük, hogy mernek vállakozni, és még netalán profitot is elöállítanak, munkát és kenyeret adnak pár ügyes szakinak...
Sok esetben sokaknak fogalmuk sincs milyen költségek vannak egy egy termék mögött az anyagköltségen és közvetlen ráfordított munkaórán kivül. ÌGY kár azt számolgatni is, mert csak félrevezejük magunk és másokat is. "Könnyü" már egy meglévö müködö ötletet lekoppintani némi hozzáertéssel, de néha gondoljunk csak bele, hogy egyes dolgok megoldása a ház körül, milyen fejtörést okoz, és hány kisérleten vagyunk túl mire meg lesz a megoldás...aztán átjön a szomszéd, megnézi,hazamegy. Másnap nevetve újságolja, hogy töredék idö alatt megcsinálta fele annyiból...
Na látod,neked is meglett olcsón,és nem spiáter anyagból van rohadt drágán .
Ügyesen tovább lehet fejleszteni két oldal doboz tartóval is,ha kell .
Én tavaly végig használtam dobozzal,aztán a télen levettem,hogy ráérősen szebbre csiszoljam a hegesztéseket,újra lett festve és azóta is jól el van a műhelyben .
És a 40.000 Ft még csak az ár!
Házhoz szállítva 52 lett volna!
Szerintem az úgy jobban megérte volna!