Sziasztok márkatársak Budapest közelében keresek egy normális szerelőt aki MEGBÍZHATÓ.Egy bandit 250-es blokkról lenne szó amiben a segítségemre lehetne. A válaszokat előre is köszönöm mindenkinek!
meg lehet mérni nekem a szervicckönyvbe 35 ampert ír a 2002-2005 közötti speed triple és daytonára meg kell szakítani a kábelt a feszszabályzó + és az akku közt beiktatni egy ampermérőt és mindjárt látszani fog ha fel van kapcsolva minden mekkora áram megy a generátorból , különben nem hinném hogy különösebben túl lenne méretezve persze a plusz 40 wattot elméletileg bírnia kell
Nekem is ez a véleményem. Biztos hogy túlméretezték valamennyire. Kolléga elektrikus, itt ül velem szemben épp, "4-600 W között van az összes, 35-40A - tudnak általában" (tőle idéztem).
Semmi gond Csabu!
A kérdés általános volt.
Szerintem ha az egyik nagy vas elbír +40W-ot akkor a másik is...
Tehát úgy gondoltam, hogy ha a Bandit elbírja, elbírja Triumph is...
most volt egy kis szerpentin vasárnap homogénebb mint a püré még a lábtartót is sikerült leérinteni 2 személlyel mondjuk az elég nehéz mért a 47-es bakkancsom mikor súrlódni kezd akkor vissza szoktam fogni magam, hátra kell húzzam a lábam hogy ne kopjon a cipellő
Multkor elszamoltam magam, kellett gumi a sajatomra surgosen masnapra.
Regisztraltam, klatyolgattam, rendeltem egy sim powert. Jott a valasz, hogy a power nincs mar gyartasban, vigyek 2ct-t. Ennyi. Amugy kedvesek voltak,engedtek stornozni ;-)
Csak mondj már valamit! Mi a gáz velük? Már 2 garnitúrát vettem náluk, még a GS-re, de minden O.K. volt! Vagy szerinted nem lesz Power? Azt írják van raktáron
Erre kíváncsi vagyok, nem mondok semmit, rendelj tőlük egy power elsőt, de simát :)
Van egy söröm a válaszra.
Én is a sima powert használom(az ötödik van elöl), a 2ct-nek nincs nagyon gyakorlati értelme, elöl sosem ér le a még puhább része.
Kiment a fejemből hogy márkát váltott. Egy-két éve volt a generátorról szó és úgy rémlett hogy a Bandit esetében 550 W-ot írt valaki, sőt még valami olyan is dereng az akkori hosszászólásokból, hogy a termelése fix, és a felesleget elfűti, azért van a fesz szabályzón a hűtőborda. Triumpról természetesen halvány fingom sincs
Nem árt ha odadobod, hogy milyen motorhoz, mert nem mindenki tudja ( nem olyan tájékozott, vagy csak rövidzár) .
Nyílván a mai világban már nem olyan nagy gond információt szerezni akármiröl is. Márkák és tipusok méregetés nélkül azért elmondható, hogy amiböl több van, abból több infó és tudás gyülemlik fel. Nagyobb lehet a legfedettség- választék kiegészitökböl, alkatrészekböl, vagy esetenként csak jutányosabb áron mérik. Nyilván amíg nincs gond ezek nem jönnek elö. Sokan nem azért teszik le a voksuk bizonyos márkák / tipusok mellett, mert teljeséggel kielégiti minden igényük, de vanna olyanok, magam is ide sorolom, hogy megelekszik egy "áltagos" technikával, mert emberi léptékü, átlátható, és egyes esetekre több jó / elfogaható megoldás is létezik.
Nem márkaháborút generálnék, csak jelzem hogy ebben a topicban még elég kevés használható infokkal és tudással rendelkezünk a motorodról, vagy csak inkább a magam nevében, kevés infóval rendelkezem.
A kérdés általános volt.
Szerintem ha az egyik nagy vas elbír +40W-ot akkor a másik is...
Tehát úgy gondoltam, hogy ha a Bandit elbírja, elbírja Triumph is...
Regisztraltam, klatyolgattam, rendeltem egy sim powert. Jott a valasz, hogy a power nincs mar gyartasban, vigyek 2ct-t. Ennyi. Amugy kedvesek voltak,engedtek stornozni ;-)
Van egy söröm a válaszra.
Én is a sima powert használom(az ötödik van elöl), a 2ct-nek nincs nagyon gyakorlati értelme, elöl sosem ér le a még puhább része.
- sima
- 2CT
- 3
Melyikre gondoltál a tuti combo-hoz PR2-vel hátul?
Nem árt ha odadobod, hogy milyen motorhoz, mert nem mindenki tudja ( nem olyan tájékozott, vagy csak rövidzár) .
Nyílván a mai világban már nem olyan nagy gond információt szerezni akármiröl is. Márkák és tipusok méregetés nélkül azért elmondható, hogy amiböl több van, abból több infó és tudás gyülemlik fel. Nagyobb lehet a legfedettség- választék kiegészitökböl, alkatrészekböl, vagy esetenként csak jutányosabb áron mérik. Nyilván amíg nincs gond ezek nem jönnek elö. Sokan nem azért teszik le a voksuk bizonyos márkák / tipusok mellett, mert teljeséggel kielégiti minden igényük, de vanna olyanok, magam is ide sorolom, hogy megelekszik egy "áltagos" technikával, mert emberi léptékü, átlátható, és egyes esetekre több jó / elfogaható megoldás is létezik.
Nem márkaháborút generálnék, csak jelzem hogy ebben a topicban még elég kevés használható infokkal és tudással rendelkezünk a motorodról, vagy csak inkább a magam nevében, kevés infóval rendelkezem.