Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kettő után belinkelem. Otthon a gépemen vannak a képek. -Az is qva drága vóóóóóót
Na mutassad csak a láncolajzódat!
Ej-ej...... hát vajon miért nem vetted meg 40 ezerért a gyárit ?! "Fillérbaszó" módon képes voltál kis kézügyességgel készíteni egyet szarért-hugyért (ami esetleg még masszívabb mint a dizájnos-parasztvakításos gyári)?!
Megnéztem a vastagságot.

4 milliméter a minimális, 5 milliméter a maximális vastagság a féktárcsánál.
A vastagságát még nem mértem, de rákukkantok.
Amúgy ma viszem 800 km-es szervízre.
Na akkor neked is sikerült!
Kész a hátsó doboz tartóm 2.000 FT-ból, szinterezve, hála szomszédnak!

Pár kép a folyamatról.

A platni, aztán a platni összefogatva a kapaszkodóval, aztán ez felrakva, aztán már platnival, aztán készen ülés nélkül, és a finálé, üléssel.
Igen, lehet ez az egyik válasz, különben melegedve eldobná magát a tárcsa, mivel nem tudna hova expandálódni...

Amúgy láttam egy esztergomi Prop tech látogatáskor egy ilyen 3 hengerest, amin 3.5 mm volt az elsö tárcsa MIN. Gondolom 4 mm lehet a gyári vastagság. A suzuki 1 mm-rel vastagabb tárcsája után elég csokispapirnak tünt...
A kép egyben szemlélteti a helyes láncolajozó beállítás eredményét
Megvan a válasz. A mérettel van a gond, az oldal nem méretezi át és az eredeti túl nagy volt. Átméretezve simán felment.
Na most?
Úgy legyen!
Akkor ezt nem értem.
Várj próbálom én is!
Akkor megvan a válasz, a hőtágulás miatt hagyják kotyogósra
Akkor hova lesz? Elküldtem a posztot, belinkelve a fotót, feltöltés szépen végigment (% alapján) azt sehol semmi?!
Nincs trükkje!
Ezt mondta a szerelő is, tehát "gyárilag" ilyen, legalábbis szerinte.
Hová lett a képem? Valami trükkje van a feltöltésnek?
Melegen nem kotyog.
Az állástól nem lesz kotyogós..
Majrécsík BikeMaraton alatt kipipálva
Melegen is?
Nem is olyan régen szó volt az első féktárcsák kotyogásáról.
Az enyémmel is van valami, de a szerelő azt mondta, mióta megjött, azóta ilyen.
Meg mutatott egy másik zsír új Suzukit, az is olyan volt.
Hogy milyen?
Ha megrángatom, hosszában is, és keresztben is kotyognak elől a féktárcsák.
Mindkettő.
Semmi gondot nem érzek vele, mert fog, nem szorul, stb...
Csak szokatlan, mert a Banditon nem kotyogott.
Ellenben a DL650-en szintén kotyogott, pedig az nem beragadt példány volt, és szalonban vettem újonnan.

Szerintetek?
ÉS megvetted a gpst?
Már én is kipipáltam a 8 éves gumikkal!