Ej-ej...... hát vajon miért nem vetted meg 40 ezerért a gyárit ?! "Fillérbaszó" módon képes voltál kis kézügyességgel készíteni egyet szarért-hugyért (ami esetleg még masszívabb mint a dizájnos-parasztvakításos gyári)?!
Igen, lehet ez az egyik válasz, különben melegedve eldobná magát a tárcsa, mivel nem tudna hova expandálódni...
Amúgy láttam egy esztergomi Prop tech látogatáskor egy ilyen 3 hengerest, amin 3.5 mm volt az elsö tárcsa MIN. Gondolom 4 mm lehet a gyári vastagság. A suzuki 1 mm-rel vastagabb tárcsája után elég csokispapirnak tünt...
Nem is olyan régen szó volt az első féktárcsák kotyogásáról.
Az enyémmel is van valami, de a szerelő azt mondta, mióta megjött, azóta ilyen.
Meg mutatott egy másik zsír új Suzukit, az is olyan volt.
Hogy milyen?
Ha megrángatom, hosszában is, és keresztben is kotyognak elől a féktárcsák.
Mindkettő.
Semmi gondot nem érzek vele, mert fog, nem szorul, stb...
Csak szokatlan, mert a Banditon nem kotyogott.
Ellenben a DL650-en szintén kotyogott, pedig az nem beragadt példány volt, és szalonban vettem újonnan.
4 milliméter a minimális, 5 milliméter a maximális vastagság a féktárcsánál.
Amúgy ma viszem 800 km-es szervízre.
Pár kép a folyamatról.
A platni, aztán a platni összefogatva a kapaszkodóval, aztán ez felrakva, aztán már platnival, aztán készen ülés nélkül, és a finálé, üléssel.
Amúgy láttam egy esztergomi Prop tech látogatáskor egy ilyen 3 hengerest, amin 3.5 mm volt az elsö tárcsa MIN. Gondolom 4 mm lehet a gyári vastagság. A suzuki 1 mm-rel vastagabb tárcsája után elég csokispapirnak tünt...
Várj próbálom én is!
Az enyémmel is van valami, de a szerelő azt mondta, mióta megjött, azóta ilyen.
Meg mutatott egy másik zsír új Suzukit, az is olyan volt.
Hogy milyen?
Ha megrángatom, hosszában is, és keresztben is kotyognak elől a féktárcsák.
Mindkettő.
Semmi gondot nem érzek vele, mert fog, nem szorul, stb...
Csak szokatlan, mert a Banditon nem kotyogott.
Ellenben a DL650-en szintén kotyogott, pedig az nem beragadt példány volt, és szalonban vettem újonnan.
Szerintetek?