Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Csabu!
Ha jól rémlik az adat, emlékeim szerint a generátor 550W-ot tud.
Nekem ledes a hátsó kombinált izzóm és az első két 5W-os helyzetjelző. Van pluszban rajta a hűtőn két ledes városi fény és a fűthető alsó ruházatomat simán bírja, 30-30 W a nadrág és a felső.
tegnapi túra Pádisra
nem, 18-as kell
nem a scorpion trail 110/80 r19 volt az..?
110/80-18
az igeny fennall, mert ujat dragallja.
Sziasztok!

Valaki hozzáértő megmondaná nekem, hogy ha az gyári fogyasztók (izzók) mellé ráteszek a motorra még plusz 40W "értékű" izzót, lesz e valami gondom az elektromos rendszerével.
Gondolok itt melegedésre, túlterheltségre, generátor túlterhelésére stb...

Előre is köszi a válaszokat!
....feltéve ha a szürke műanyag fedélről van szó.....
Szedd le a fedelet, lehet hogy neked is van ragasztva belülről rá egy szivacs. Lánc olajozó esetén az a szivacs is kap apró olajcseppeket és amikor telítődik, elkezd kicsepegni belőle a lánc olaj. Rászorítasz egy száraz rongyot, megnyomkodod és kiitatod belőle a lánc olajat. Amúgy fogalmam sincs, gyárilag ezt miért ragasztják bele belülről, filózom rajta hogy kiszedem a francba belőle.
Köszi
Rendben,köszi!
Mellik volt..?
Nyomatékkulcs,az előírt értékre állítva
Van ilyen, egyre vigyázz, amikor visszahúzod a csavarokat nehogy megtépd mert könnyen beleszakadnak.
Kösz,remélem tényleg csak ennyi!
Már csak egy van, az "igazi" sajna tavaly elhunyt motoros balesetben.
Ugye két raptor van, az igazi, meg a még igazibb, és nem beszélnek egymással, mivel rokonok.
Namost az egyik tud műbizonylatot adni. De nem tudom melyik...
Nem zsír új, de úgy néz ki. Egy éves, 3000km van benne, még egy év gari. Nagyon ára allatt sikerült megszerezni.
Összehasonlítva az elôzôvel, ennek:
- ugyanolyan beállításokkal keményebb a futómûve
- kényelmesebb az ülése
- érzésre jobb a féke (még úgy is, hogy a másikban AP Racing betétek vannak)

A kipufogó egyébként egy Akrapovicnak álcázott Raptor. Szép hangja van a DB-killerrel is. Nincs benne semmilyen jelzés, vagy mûbizonylat. Ezt lehet valahogy utólag "legalizálni"?
vadász-vadász: link
Persze,ez még csak a kezdet
Az kb egy visszagányolt/pasztázott tömítés.
Semmi extra. Új tömítés, régi maradványait lepucolni, és kész
Üdv!Lenne egy kérdésem.A mai motorozás befejezésével elkezdett csöpögni az olaj a kuplung fedél alól!Valaki már járt igy,esetleg számithatok másra is?
Nekem a pr közepesen ütve, két alpok túrával teljesen tele 14 ezret ment kopásjelzőig, a pr2 tovább brja.
Gratula!

Ez zsír új?