Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

K7-es 1250-es bandita órája 130-nál több mint 10%-ot csalt. A sebesség növekedésével nő a hiba mértéke.
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot és összegezve irogatnék arról amikről szó volt az utolsó pár oldalon, amit olvastam.
1200S (2002)
Vég: 260 óra szerint ami 240 körül lehet.
Fogyasztás5,5-6,5 (6,5 tartós 200 körül)
5,4-5,8 volt a hotvát túra két személlyel 3 dobozzal normál túratempóval.
Hátsó gumi: Conti Road Attack 16e; most 2 komponensű van fent ez szerintem 7-8 körül befejezi pályafutását. Jobban lehet kanyarogni, de nekem nem ér annyit, hogy megint ilyet vegyek. Próbának jó volt. De a Contival sem volt soha bajom. Majd Blue megmondja mennyire lehetett azzal is döntögetni. :)

Mi volt még itt téma? Ja igen a "light-tuning" Nálam nagyon bejött. Olyan ereje lett 1-2 fokozatban, mint az állat. A lényeg, hogy a kék ÉS a fekete-fehér kábelt is bent kell hagyni.

Kérdés Keresnék aránylag olcsó sport dobot (max. 30-40e). A hangon kívül van más változás is? El kell vinni mérőpados beállításra? Csak mert azt mondták, hogy az is 20-30e pénz. Úgy viszont már eléggé húzós.

Üdv.
Pyerre
15 000-20 000 között számítom az enyém, igaz 50cm3 kisebb mint a Te vasad, nem si kopik annyit..
na jó, bevallom, mazsola vagyok...conti road attack van rajta...
Szia,nem semmi véletlen, én se akartam hinni a szememnek. Amúgy tényleg jó moci volt,azért az SV biztos jobban ugrik.Én az eladása óta, idén vettem először gépet,mert akkor úgy döntöttem ,hogy befejezem a motorozást ,de csak nem tudtam abba hagyni,ezért idén vettem egy új 650-es Banditát,de valahogy kevésnek tünt(nem vagyok pehelysúlyú) ezért gyorsan lecseréltem 1250-esre,na ez aztán bőven elég már.
Hello!

Köszi az infót. Az ényében 4500km van (d218), és már ez is a kopásjelzőnél jár, pedig kíméltem. Lehet én is megpróbálom a pilot road-ot. Sok jót hallottam róla.

üdv.
Szeva 1,2 esm van . 5000 -nél kopásjelző 8000- nál már a kopofelület lejött róla ( D-218 ) Mikor vettem aztmonta az értékesítő 3-5 e km és csere gondolhatod milyen finoman bántam vele . Michelin pilot road-ra cseréltem a hátsót 4 e van benne alig kopott sztem minimum 2* annyit bir mint a Dunlop . Most az első kezd elvásni az is michelin lesz lehet hogy drága de élettartamban a többiek a felét sem birják . Yah tapadás beli külömbséget nem vettem észre . Széles utat
Sziasztok,

Kinek mennyit bírt a hátsó gumi 1250 banditon? Milyenre cseréltétek, és mik a tapasztalatok?
Szia Exup!

Elárulod, hogy miért adod el?
Szeva yaya biztos igyvan mert teljesen máshogyan is néz ki meg máshogyan funkcionál, hát sayna ez van. Széles utat
Szia ! Micsoda véletlen. Örülök,hogy összefutottunk. Ahogy látom mindketten a banditnál kötöttün ki,bár én már lecseréltem,és a tied már az 1250-es. Jó motor volt a TDM,én nagyon szerettem,nem is azért adtam el mert baja lett volna,csak lett egy kis pénzem és fiatalítani akartam.
Szia,igen tőlem vetted,először az emelő lett gyanús ,azután meg a tükör,na meg persze a moci
Szia! Elég régen volt már de azt hiszem,hogy onnan(talán). Amikor megvettem ,nem igy nézettki,még a gyári festése volt. Tőled vettem?
Cső redneF!

Csak reménykedek benne. Ebben a szezonban már szinte biztosan nem, talán jövőre.
De egyelőre autócsere projekt miatt minden bizonytalan. Sajna!

Üdv.: Tibi
lesz helyette valami?
Üdv Nektek!

Ma délután megváltam csodálatos gépemtől.
Három évig volt nálam, ezalatt éppen 18000 km-t gurultunk együtt gond nélkül. Ez volt az első komolyabb mocim.
Most le vagyok törve mint a bili füle.
Remélem sokáig fogja szolgálni az új tulajdonosát, és bízom benne, hogy Ő is olyan gondos gazdája lesz mint én!

Üdv.: Tibi
Hali !

Látom ezen tényleg nincs kiegészítő.Blue egyébként megtalálta legalább is nekem azt írta,igaz az övé is 650-es és K7-es modell.Úgylátszik a 650-esekhez még van ilyen .
Szervíz igénye mint minden más motornak,olajcsere,légszűrő,gyertya,stb...
A fenttartása? fogyasztása kb. ua.mint nagyobb testvérié,a biztosításon tudsz spórolni nekem 3800ft./év.
A kw.adó 2400ft./év.
A kopó alkatrészek sem túl veszélyesek pl.most cseréltem kuplung lamellákat 6600ft-ból megvolt.
Ha valami fő alkatrész kell hozzá azt meg bontóba találsz,de azokat az árakat nem ismerem,mert nekem még nem kellett.
Igen,láttam ezt is.Milyen szervízigényei vannak? Mennyi a fenntartása kb?
Nekem van,és pont eladó.
Én is kezdő motornak vettem,de most már nagyobbra vágyom.
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,h a fórumozók között van-e vkinek 250-es Banditja,vagy egyáltalán vkinek tapasztalata erről,ugyanis nem találok túl sokat,mindenkinek csak a nagyobb van :) Nekem ez kezdőmotor lenne,találtam is egy 93asat,szépnek néz ki a képen,de azért az ugye nem minden...
Jótanácsokat szívesen fogadok:)
Köszi,jó motorozást mindenkinek :)
sajna ez nem olyan azmár tuti köszi a kitartást
Mára kiszálltam.Jó éjszakát !

A fotót azért tedd fel,majd holnap megvitatjuk .
Ha jó az idő holnap próba lesz és beszámolok az eredményről.

Csáááá.
pill lefotozom allurolis de az csak egy alátét ami a gumit szigeteli el az anyátol
a szöveg joo csak rocc képet szurtam be a kormányomrol ( ami féktárcsa lett de már törölni nem tudtam ) tehát az 1,2 esen a kormány rögzítése gumiágyas , gondolom mivel ha a képeket összehasonlityuk a 650 esen fix és teljesen máshogyan néz ki.
Ami ott kilóg az anya fölött az mi? lehet,hogy az is az.Lazitsd fel a kormányt és nézd meg.