Olvasgattam a fórumot és összegezve irogatnék arról amikről szó volt az utolsó pár oldalon, amit olvastam.
1200S (2002) Vég: 260 óra szerint ami 240 körül lehet. Fogyasztás5,5-6,5 (6,5 tartós 200 körül)
5,4-5,8 volt a hotvát túra két személlyel 3 dobozzal normál túratempóval. Hátsó gumi: Conti Road Attack 16e; most 2 komponensű van fent ez szerintem 7-8 körül befejezi pályafutását. Jobban lehet kanyarogni, de nekem nem ér annyit, hogy megint ilyet vegyek. Próbának jó volt. De a Contival sem volt soha bajom. Majd Blue megmondja mennyire lehetett azzal is döntögetni. :)
Mi volt még itt téma? Ja igen a "light-tuning" Nálam nagyon bejött. Olyan ereje lett 1-2 fokozatban, mint az állat. A lényeg, hogy a kék ÉS a fekete-fehér kábelt is bent kell hagyni.
Kérdés Keresnék aránylag olcsó sport dobot (max. 30-40e). A hangon kívül van más változás is? El kell vinni mérőpados beállításra? Csak mert azt mondták, hogy az is 20-30e pénz. Úgy viszont már eléggé húzós.
15 000-20 000 között számítom az enyém, igaz 50cm3 kisebb mint a Te vasad, nem si kopik annyit..
na jó, bevallom, mazsola vagyok...conti road attack van rajta...
Szia,nem semmi véletlen, én se akartam hinni a szememnek. Amúgy tényleg jó moci volt,azért az SV biztos jobban ugrik.Én az eladása óta, idén vettem először gépet,mert akkor úgy döntöttem ,hogy befejezem a motorozást ,de csak nem tudtam abba hagyni,ezért idén vettem egy új 650-es Banditát,de valahogy kevésnek tünt(nem vagyok pehelysúlyú) ezért gyorsan lecseréltem 1250-esre,na ez aztán bőven elég már.
Köszi az infót. Az ényében 4500km van (d218), és már ez is a kopásjelzőnél jár, pedig kíméltem. Lehet én is megpróbálom a pilot road-ot. Sok jót hallottam róla.
Szeva 1,2 esm van . 5000 -nél kopásjelző 8000- nál már a kopofelület lejött róla ( D-218 ) Mikor vettem aztmonta az értékesítő 3-5 e km és csere gondolhatod milyen finoman bántam vele . Michelin pilot road-ra cseréltem a hátsót 4 e van benne alig kopott sztem minimum 2* annyit bir mint a Dunlop . Most az első kezd elvásni az is michelin lesz lehet hogy drága de élettartamban a többiek a felét sem birják . Yah tapadás beli külömbséget nem vettem észre . Széles utat
Szia ! Micsoda véletlen. Örülök,hogy összefutottunk. Ahogy látom mindketten a banditnál kötöttün ki,bár én már lecseréltem,és a tied már az 1250-es. Jó motor volt a TDM,én nagyon szerettem,nem is azért adtam el mert baja lett volna,csak lett egy kis pénzem és fiatalítani akartam.
Ma délután megváltam csodálatos gépemtől.
Három évig volt nálam, ezalatt éppen 18000 km-t gurultunk együtt gond nélkül. Ez volt az első komolyabb mocim.
Most le vagyok törve mint a bili füle.
Remélem sokáig fogja szolgálni az új tulajdonosát, és bízom benne, hogy Ő is olyan gondos gazdája lesz mint én!
Látom ezen tényleg nincs kiegészítő.Blue egyébként megtalálta legalább is nekem azt írta,igaz az övé is 650-es és K7-es modell.Úgylátszik a 650-esekhez még van ilyen .
Szervíz igénye mint minden más motornak,olajcsere,légszűrő,gyertya,stb...
A fenttartása? fogyasztása kb. ua.mint nagyobb testvérié,a biztosításon tudsz spórolni nekem 3800ft./év.
A kw.adó 2400ft./év.
A kopó alkatrészek sem túl veszélyesek pl.most cseréltem kuplung lamellákat 6600ft-ból megvolt.
Ha valami fő alkatrész kell hozzá azt meg bontóba találsz,de azokat az árakat nem ismerem,mert nekem még nem kellett.
Érdeklődni szeretnék,h a fórumozók között van-e vkinek 250-es Banditja,vagy egyáltalán vkinek tapasztalata erről,ugyanis nem találok túl sokat,mindenkinek csak a nagyobb van :) Nekem ez kezdőmotor lenne,találtam is egy 93asat,szépnek néz ki a képen,de azért az ugye nem minden...
Jótanácsokat szívesen fogadok:)
Köszi,jó motorozást mindenkinek :)
a szöveg joo csak rocc képet szurtam be a kormányomrol ( ami féktárcsa lett de már törölni nem tudtam ) tehát az 1,2 esen a kormány rögzítése gumiágyas , gondolom mivel ha a képeket összehasonlityuk a 650 esen fix és teljesen máshogyan néz ki.
Olvasgattam a fórumot és összegezve irogatnék arról amikről szó volt az utolsó pár oldalon, amit olvastam.
1200S (2002)
Vég: 260 óra szerint ami 240 körül lehet.
Fogyasztás5,5-6,5 (6,5 tartós 200 körül)
5,4-5,8 volt a hotvát túra két személlyel 3 dobozzal normál túratempóval.
Hátsó gumi: Conti Road Attack 16e; most 2 komponensű van fent ez szerintem 7-8 körül befejezi pályafutását. Jobban lehet kanyarogni, de nekem nem ér annyit, hogy megint ilyet vegyek. Próbának jó volt. De a Contival sem volt soha bajom. Majd Blue megmondja mennyire lehetett azzal is döntögetni. :)
Mi volt még itt téma? Ja igen a "light-tuning" Nálam nagyon bejött. Olyan ereje lett 1-2 fokozatban, mint az állat. A lényeg, hogy a kék ÉS a fekete-fehér kábelt is bent kell hagyni.
Kérdés Keresnék aránylag olcsó sport dobot (max. 30-40e). A hangon kívül van más változás is? El kell vinni mérőpados beállításra? Csak mert azt mondták, hogy az is 20-30e pénz. Úgy viszont már eléggé húzós.
Üdv.
Pyerre
na jó, bevallom, mazsola vagyok...conti road attack van rajta...
Köszi az infót. Az ényében 4500km van (d218), és már ez is a kopásjelzőnél jár, pedig kíméltem. Lehet én is megpróbálom a pilot road-ot. Sok jót hallottam róla.
üdv.
Kinek mennyit bírt a hátsó gumi 1250 banditon? Milyenre cseréltétek, és mik a tapasztalatok?
Elárulod, hogy miért adod el?
Csak reménykedek benne. Ebben a szezonban már szinte biztosan nem, talán jövőre.
De egyelőre autócsere projekt miatt minden bizonytalan. Sajna!
Üdv.: Tibi
Ma délután megváltam csodálatos gépemtől.
Három évig volt nálam, ezalatt éppen 18000 km-t gurultunk együtt gond nélkül. Ez volt az első komolyabb mocim.
Most le vagyok törve mint a bili füle.
Remélem sokáig fogja szolgálni az új tulajdonosát, és bízom benne, hogy Ő is olyan gondos gazdája lesz mint én!
Üdv.: Tibi
Látom ezen tényleg nincs kiegészítő.Blue egyébként megtalálta legalább is nekem azt írta,igaz az övé is 650-es és K7-es modell.Úgylátszik a 650-esekhez még van ilyen .
A fenttartása? fogyasztása kb. ua.mint nagyobb testvérié,a biztosításon tudsz spórolni nekem 3800ft./év.
A kw.adó 2400ft./év.
A kopó alkatrészek sem túl veszélyesek pl.most cseréltem kuplung lamellákat 6600ft-ból megvolt.
Ha valami fő alkatrész kell hozzá azt meg bontóba találsz,de azokat az árakat nem ismerem,mert nekem még nem kellett.
Én is kezdő motornak vettem,de most már nagyobbra vágyom.
Érdeklődni szeretnék,h a fórumozók között van-e vkinek 250-es Banditja,vagy egyáltalán vkinek tapasztalata erről,ugyanis nem találok túl sokat,mindenkinek csak a nagyobb van :) Nekem ez kezdőmotor lenne,találtam is egy 93asat,szépnek néz ki a képen,de azért az ugye nem minden...
Jótanácsokat szívesen fogadok:)
Köszi,jó motorozást mindenkinek :)
A fotót azért tedd fel,majd holnap megvitatjuk .
Ha jó az idő holnap próba lesz és beszámolok az eredményről.
Csáááá.