Nos, annak a csavarnak kövesd a nyomát ami a (jelenlegi) kormányt rögziti , (felül) ez imbusz csavar és ha alányúlsz akkor ott(legalább is kéne) kell,hogy legyen ha nincs akkor kispórolták.
Azt javaslom,hogy nézz(etek) meg egy korábbi kiadású (Pl.K4-K5)mocit és akkor kiderül hogy van-e vagy nics ilyen közdarab.
Igen azt kell keresni de megmondom őszintén ,hogy a vastagságát nem mértem meg ezért csak hozzávetőleges méretet mondtam,szerintem sincs több mit 1-2 cm.De a látszat csal mert elég jó helyzetbe hozta nekem a kormányt
Bocs az értetlenkedésért de:
A kormány rögzítésed most 3 részből tevődik össze. A kormány összekötőn lévő kb 1cm vastag közdarabból (ezt kéne keresnem) és az alsó és felső "íves" közdarabból (ez fogja a kormányt). Az 1cm a kormánycsőhöz viszonyítva jött ki. Ez hogy magasít 2-3cm-t? Én azt hittem hogy az alsó íves darabot kell keresni.
Elméletileg sztem kelletvolna hozzá kapni de én nem találtam a villahid aljára van asszem felszerelve de nekem ott semmi sincs. Nincsen nekem sem pedig lehet ,hogy yoo lenne
Természetesen a gép elől de a nevemre kattintva megtudsz minden infot . Ez a karbi mizéria érdekes dolog nekem egy yoo szaki azt mondta hogy ezeg a gépek nagyon kivannak dekázva ,monta ezt arra mert sportlégszürőt akartam beletenni. Mert ha beleteszem megválltozik a motor keverkképzése tehát he elkezdem levegőszürővel akkot karbikitt kipufogo e 3 tényezővel yavul a mocit teljesítménye ha ezt nem csinálom végig akkor a gyári adatoknat nemhogy felülmulja hanem a közelébe se kerül csak ront rajta akár egy sportlégszürő is ! Ugyanakkor ez a Szaki monta vannakolyan banditok aminél sajna velejároja a durrogás . Nekem egyébként a durrogást inkább böfögésnek mondanám az elsö kilométertől csinálja.
zolee: Megnéznéd neked van-e eldugva bigmen által mutatott kormány magasító? A k7-esen én nem találom és nekem is olyan a kormány rögzítésem mint a tiéd.
Nekem nem is durrogott,Bódis dob van fent,egyébként nem szoktam neki tépni.A fogyasztást illetően csak annyit,hogy az elmúlt hónapban a Battonyai túrán 4.1-4.7-4.9 volt a 4.9 is úgy jött össze,hogy Kecskemétnél mikor felmentünk a pályára 150 volt az átlag az M0-ás-ig én meg vagyok a fogyasztással elégedve. 130-nál többet nem igen megyek de eddig amit mentem az 212 volt de még ment volna csak abba hagytam mert le kellett mennem az útról,azóta nem mértem.Most annyit vettem észre (ha ez valami),hogy amikor beinditottam könnyebben ment a szívatót sem kellet tökig ráhúzni (eddig mindig)majd a próba(lehet,hogy holnap) után többet tudok.
már énis széthuztam régebben a kábelokat de annyira nemnagyon vettem észre semmit lehet kicsit vadabb lett de amugy semmi különös.neked 1200N vagy 1200S-a bandit amugy már gyertyacsere légszürő most viszont tettem bele adalékot a benzinbe az a neve hogy SPURI ezzel viszont szebben jár egy kicsivel és nemolyan eröss a csattogás.Amugy hidegen csattog jobban melegen már nemannyira.Egyébként honnan irsz?
Yaya ez maradt nálamis ha ezt is lehuztam a az N lámpa nem világitott. Hááát 2 ben elég könnyen állt fel gázcsavásra eddig ilyent nem csinállt meg is lepett. Meg mintha finomabban könnyebben járna a motorja . Sokat énse mentem még vele talán holnap ha nem lessz eső. Végre még eddig sztem soha nem jutottam el 235 volt de az 3-ban futotta meg 11,500 ford vált 4 be 235 vált 5 be 235 többet nem mennt eddig, lehet ezis ennek tudható be ? De az már kuva sok sztem. Yah meg a fogysztásom sem volt soha ilyen 5,5-6 lityi mint amiket itt irnak 6,5 szinte mindig . A durrogás abbamaradt neked ?
Annyira nem fontos csak az után érdeklődtem,hogy a kábelek széthúzásával erőben és sebességre mennyire változott a motor ? Én is széthúztam csak még nme próbáltam ki.Egyébként nállam a kék-fekete kábel az üres visszajelzője (K5650)ez biztos ,mert le lámpáztam.Te biztos ,hogy jót hagytál meg?Mellékelek egy képet is azon látszik a megbontatlan kábel.Nálam ez KÉK-FEKETE színű.
Egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt 7000 felett a fordulatszám, de vigyorgok mint a tejbetök amikor 4000-nél jön a flash.
Amikor bekerült a PC a gépbe első induláskor a szokásos módon húztam a gázt. Kellő képpen meglepett.
Ez a gyujtás mizériát megtalálod itt a forumban a 246 oldal 6119 Kazam hozzászolásánál nézd meg probáld ki ! Kiv vokk mi lesz a véleményed a dologrol. Ird majd meg ! Széles utat
Hát amiket irtam azokkal probálkoztam illetve cseréltem. De nem volt igazán értelme mert nem yavul. Most az előgyulytás ( folytással) ugynézki yó lessz ! Neked az még a gyári állapotban van vagy már széthuztad a kábeleket ?
Meghajtottam kb. 5 kilómétert, kivetem a gyertyákat, és csak vakartam a fejem. Az egyes korom fekete, a kettes meg olyan, mint amit most tettem bele. Teljesen tiszta! A másik kettő szép őzbarna. Pedig a karbik elméletileg teljesen egyformák. A fordulatot továbbra sem ejti le szépen....
Azt javaslom,hogy nézz(etek) meg egy korábbi kiadású (Pl.K4-K5)mocit és akkor kiderül hogy van-e vagy nics ilyen közdarab.
Kazam neked is szól!
A kormány rögzítésed most 3 részből tevődik össze. A kormány összekötőn lévő kb 1cm vastag közdarabból (ezt kéne keresnem) és az alsó és felső "íves" közdarabból (ez fogja a kormányt). Az 1cm a kormánycsőhöz viszonyítva jött ki. Ez hogy magasít 2-3cm-t? Én azt hittem hogy az alsó íves darabot kell keresni.
Tegnap küldtem mailt (zolee13@freemil.hu) megkaptad ?
Amikor bekerült a PC a gépbe első induláskor a szokásos módon húztam a gázt. Kellő képpen meglepett.