Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom hogy lehet cáfolni, hozva pár kivételt példának.
Èn akkor kérdezném, hogy kétszeméllyel, teljes kigyorsítás olyan hosszúm áttételen , mint a baditnak 1250-nek van?
Sor 4-V4 biztos hogy azonos konstrukció, mondjuk akár az kenési szivattyúzási távolságok tekinetében?
A két konstrukció között kb 20-25 év van, és nem mondnám, hogy az újabb javára, hacsak menézem a katana blokkom, meg egy mai kikönnyitett csokispapírt, de meg lehet gyözni, hogy alapjárattól rendelkezésre áll egy használt motornál is (ahol már kopott a olajpumpa is nem csak a csapágy és illesztési hézagok) megfelelö olajfilm teljes terhelésnél is...
VF1000R x100ezer kilométerrel szinte csak 3000 alatt használva... baujahr 1984...
Ja. Ezzel én is így vagyok, de én krúzolni is min. 3500-ös fordulaton szoktam. A fogyasztás nem magasabb, de ha "ugrani" kell, akkor ott a teljes nyomaték
...az 1400-el 3-4 ben elözök, soha meg sem probálom direktben. Különben mi adná a flash-t a motorzásnak. Jobb mint lámpától lámpáig 1-2-ben a városban, azt inkább a szerpentineken szoktam az autókat kerülgetve.
Kiveséztük párszor, hogy az alacsony fordulaton eröltetett siklócsapágyas motor nem kedveli ezt...a nagy terhelés miatt a csap belesüllyedhet a csapágyfémbe, ha ki tudja szorítani maga alól az olajat, csak meg kell nézni egy manuált, hogy melyik fordulaton mérik az olajnyomást. Nyilván ha ilyen sürün cserélgeted a gépeket, nem nálad fog jelentkezni az intezívebb kopás negatív hatása.
(nem ugyan az városban gurigázni alacsony fordulaton, vagy rányitni a tüzet és kigyorsítani)
...sr, gixer müszerfala valamiért furcsa volt...és más volt velük a koborlással eltöltött idö ugyis nincs rajtuk óra!
A géleket használtam a GSX 1400-be, Gixerbe, Fordba, Highway(?) löttyöt SR 500-ban, Gsx 1400-ben, Fordban. A motorkban nem bántja a kuplungot, nem csúszik meg. Mivel nem bontottam meg egyik motorblokkját sem, nem igen tudok számot adni, nemesített felületröl, vagy egyéb berágodás megszünésröl. Csak ez miatt létrejövö fogyasztáscsökkenést nem tudok bizonyíthatóan felmutatni. Azért is mert az eddigi 5-8 ezer km/ év teljesítményem 2-3 motor között oszlik szét. A Ford az amivel "sokat megyünk". Mivel alajában véve mindegyik eröforrás normál állapotnak örvend, nem igen tudom mondani, hogy még finomabban járna, vagy kevésbé bocsájtana ki károsanyagot. Az 1400-es vibrál egy kicsit, amiröl tavaly irtam is, ellenörizve a kuplunk, váltó, kihajtótengely, fötengely lógását...raktam bele pirosat is meg zöldet is, de vibrál ugyan úgy, melyet betudok a szilentek öregedésének...Amúgy a motor közel a 90 ekm-hez még megy mint a barom, és tegnap is alacsonyan fogyasztott, meg az autópályán is 190-200-al ment , csak a taktáskám akart elszálni, a bukóm állával kellett lent tartanom!

Èn akarok/ szeretnék hinni ezeknek a cuccoknak, egyetlen bajom vele, hogy elég szubjektív amit a csomagoláson állítanak, elég komoly laborteszt kéne, hogy igazolni lehessen.
CbLaci -nak olvastam egy szelepellenörzéses beszámolóját egy a 750-es Imazumáról, ahol lehet látni a vezbütykök dolgozó részén egy fényesebb tonusú felületet, mely elötte nem volt látható.( A Honda cb sevenfifty vagy ER5 topicba vissza lehet keresni azt hiszem. Ott van pár "elvetemült" felhasználó.)
lájk vagy mi
Nem fog csúszni. Én kaptam próbára egy adagot, de semmi negatív hatást nem tapasztaltam. De őszintén szólva pozitívot sem.
en szeretek
abszolute sajat ritmust mehetek, ott, akkor, azert allok meg, amiert uri kedvem tartja, nincs ora, nincs semmi, csak a motrozas esszenciaja
Szép hely... István régebben belinkeltél ide egy terméket nevezetesen Xado gél, mechanikus váltóadalék. Írtad, hogy megosztod tapasztalataidat remélem nem parasztvakítás a termék. Kíváncsi vagyok mert az én gépembe is eléd sok km van és meg akarom előzni, a Suzuki gyengeségét. Félek az ilyen szerektől nem szeretném ha csúszna a kuplungom tőle.
Lehet,de belém már ez a szokás rögzült és már nem változtatok,mert a cross pályán egyszer megpróbáltam valaki javaslatára,valamit változtatni a stílusomon,és mivel kizökkentem ez miatt a megszokott ritmusomból,elszúrtam egy több méteres leugratást,bár nem estem el,de kegyetlenül bevertem a tököm a tankba .
Még egy dolog a Triumphról, ha érdekel valakit.

Lassan - ha akarok, ha nem - hozzá kell szoknom végképp, hogy nem engedem 3.000 alá a fordulatot.
Pár előzést úgy próbáltam, mint a Banditon anno, 2.500-nál odahúztam neki, és kész is az előzés.
Na ennél 3.000-nél is majd beragadtam párszor egy-egy előzésbe.:-((
Még szerencse, hogy dolgozott a sok éves rutin, és "kettő vissza, padlógázzal" megoldottam a szitut baleset nélkül.
Az 5. lakott területen már szentírás, de soxor inkább 4.
Sőt...ha egy-két autós mazsola beáll elém 40-50-el, akkor majdnem a 3. is sok!
A Banditnál ilyen nem volt, ott az 5. vitte a várost.
Szóval van mit szoknom...
Na nem panaszkodok, csak véleményt írok, hátha lesz még aki innét Triumphra vált!
Ha valakit érdekel...

Feleségem ma ült fel először a Triumphra.
35.000 km-t nyomott le velem előtte a Banditon.
Ma csak 120 km-t mentünk.
Kíváncsi voltam az első benyomásaira.
Íme.
Nagyon félt, hogy milyen lesz.
De aztán...
Kényelmes az ülés.
(Persze ez lehet a csak 120 kilométertől is!:-) )
Nem ráz annyira hátul, mint a Bandit.
Főleg nem üt akkorát a gerincére, mint az.
Jobb a láb pozíciója, jobban tudja magát tartani lábbal.
Hiába ül magasabban mint a Banditon, nem csapja annyira a szél.
Egyenlőre ennyi, na de mit várjak 120 km után.
Már ezeknek is örülök!:-))

Persze hiányolja a dobozt, legalább hátulra, azt mondja, az biztonság érzetet ad neki.:.-)
Úgy látszik, rokon lelkek vagyunk!
Hát a fene tudja. Mostanában és sokszor gurulok egyedül, mert akikkel lehetne, azokkal rosszabb élmény menni, mint egyedül. A múltkor szerencsém volt, mert sikerült elmenni Szotyival és Csöngővel, ahol inkább én voltam a szűk keresztmetszet, bár remélhetőleg nem annyira hogy zavaró legyen. Tegnap du. fél 5 körül rámjött, hogy gurulnék egyet, így lenyomtam egyedül egy Bp-Egom-Párkány-Bgyarmat-Sálgótárjón-Cered-Tárjón-Vecsés karikát. Nem volt rossz egyedül sem, bár hasonló karakterű társsal nyilván jobb lett volna.
Gondolom!
Nagyon nem jó egyedül karikázni...fölég hogy tériszonyom van, és ezt csak társaságban feloldódó "endorfin(?)" feledteti velem!
Szép szitu!

Sajnos kicsiny Mo.-on komoly dolgok ütköznek mindig. Tudjuk hogy mindig minimális pénz van egy egy javításra, de mégis a hozzá kevésbé értök éneklik ki a sajtot a tulaj szájából, és mire hozzáértő kezekbe kerülne már csak tűzoltásra jut lehetőség. Ilyenkor kerül elö a sziló, ragasztó, bontott cucc, és nem lesznek kicserélve amiket persze ki kéne...Persze itt -ott olvasom azt is, hogy a "szaGG-szervizeknek sem jár alanyi jogon a szervizmanuál, és gondolom kevesen gurítják be úgy gépet, hogy Hayness ott van zacsiban az ülés alatt. Sok esetben az avatott kéz is további kárt tud tenni már az amúgy is toldozott foltozott járműben, aztán meg még magyarázkodhat is, hogy ezt nem lehetett volna megmenteni már sehogyan sem. Aztán hányszor bele lehet futni, hogy az meg lett csinálva, ahhoz nem kell nyúlni...aztán pár óra hibakeresés után mégis odavezetnek a szálak ami "már rendbe lett rakva".

Párszor már magamnak feltettem a kérdést, hogy vajon hogy nézne ki az a motor, ami kb azonos karbantartási intervallumokkal bírna, mint egy teljesen hétköznapi autó, és ugyan olyan jól viselné a "napi használatot" is mint az autó?!
Vagy csak a sok kevésbé hozzáértő részesülne abban a szerencsében, hogy itt Németországban közelebbről is körbejárhasson pár (nem ritkaságba menő) motorkerékpárt amibe nem nyúlt bele senki és 25-30 év után is eredeti állapotban van, igaz pár könnyező tömítéssel, meg 15 éves gumikkal.
Sok esetben nem lenne baj az otthoni "javításokkal" ha venné a sok bátor ember a fáradságot, fellapozna pár egyszerű technológia jegyeztet, pár szerelési utasítást, kezdené az alapoknál, egy kis segédmotoron kis veszteséggel, hogy esetleg azon szembesüljön azzal, hogy inkább maradjon a virágkötésnél, vagy mozijegy szedésnél, ezt meg hagyja meg a "nagyoknak". Olvasom sokszor hogy milyen "bátrak" és bele mernek vágni olyan szerelési, "tuningolási" lépésekbe, amit én el sem mernék kezdeni... de hát ugye ha pár "paramétert" ha nem tudod hogy kell, akkor az ugye nem is fog hiányozni...
Gázelvétel helyett pici fékkel sokkal finomabban lehet irányítani szerintem,ez főleg az injektoros vasaknál domborodik ki igazán.
Mit ne mondjak,szívesen vágtam volna előtted az utat!
Ma lecsorogtam én is a Timmel Joch-hoz, visszafele a Fern-passon át jöttem a Plan-see érintésével. Nem voltam túl elragadtatva...vasárnap lévén , átjutni Ausztriába nem volt egy leányálom. Túl vannak terhelve a dél fele menő főutak. Az osztrák rendőrök csőre töltve várják a gyorshajtókat, faluban és országúton. Rájöttem hogy nem engedek magam elé senkit csorgásoknál, buszt, vagy valami lakóautót üldözve, mert aztán ott mindenki beragad, nekem meg esélyem sincs 20 motort amik egy gombolyagban haladnak kikerülni...én már régen nem vagyok a toppon a kanyargásban, de nációtól és motormárkától függetlenül ennyi hokimattal már régen találkoztam.
jol van meg bütykölöm ! .....

csak neked érdekeség !

https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/photo
...


a tulaj elmondása szerint a Honda szakszervizben baszták el ..............50 000 ropiért !
hivot már ! .... de a jövö hétre ütemeztem ... sok a motor ,,, és szopósak is vannak .......... meg megy a festék a gigxere is .... nem látszik de gyögyház fehér
Hja gondolom a benzin bele van dögölve, mert qva büdös, tuti a tankot, meg a csapot-szőrűt is át kell mosni...olaj -olajszűrő is egy éve volt cserélve rajta azt is kéne szerintem, még ha talán 100 km-t sem ment azóta...
Tasi!

Inkább neked írom...barátom szeretné áttolni hozzád a banditját. Fos állapotban van, elég régóta nem volt rendesen használva (sokat állt). Pár hete hoztam le Budáról Bicskére. Azt hiszem elég komoly teljesítmény volt a részemről, mert a motorban volt egy halott aksi, amit a gyárudvarban bebikáztunk, szívatóval, meg megemelt alapjárattal (4000...gondolom az komplett alapjárati rendszer el van dugulva) jötten vele haza, de így is kétszer korhadtunk le (hja senki nem állt meg segíteni, de nyugodt voltam mint a fahattyú, mert ketten voltunk), és kellett újra rábikázni, mert 15-20 km után szerintem elmelegedhetett talán a feszszab, és elvette a töltést...vagy valami ilyesmi...
Szóval egy karbi generál biztos ráfér o-gyűrűkkel pohártömítéssel, szelep ellenőrzés-állítás, szinkron. Lehet kormánycsapágyra is rá kéne nézni, meg a himba-lengővilla csapágyazásra. Úttóbit én pár éve (6-7) lánccserekor kitakarítottam, megtömtem, de 1-2 évet Angliában is dekkolt a nyomorult gép. Igazból az a munka amit törött kézzel is simán meg tudsz csinálni!

Èn előre is köszönöm.

István
Nagyon köszönöm !