Nem minden szerelőnek van ilyen ODB tool, szóval, ha csak ez hiányzik a történetből...erre gondoltam. Ugyanis gondolom aktiválni kell a szelepeket, hogy nyissanak, és fel lehessen tölteni a rendszert, majd légteleníteni. Gondolom azért rendesen szét kell rámolni a gépet, hogy eltávolítsd az a rengeteg csövet.
Erre akár most is tudok válaszolni.
Sosem adtam volna érte 4 millát.
A jobb fékek, és jobb futómű szerintem nem ér ennyit.
Ennek töredékéért fe tudod javítani pl. a Bandit fékeit, teleszkópjait.
Más "ütősen" jobb dolgot eddig nem tapasztaltam rajta.
Szó se róla, fed. comp. többet tud, erősebb a motorja, minőségibb anyagok, minőségibb összeszerelés, meg még pár apró dolog, amit azért egy ilyen drága vastól "elvár" az ember, de 4 millát mint írtam, sosem adtam érte!
Ahogy írtad - de ezt én is írtam az elején - 2 millát viszont magasan megért!
Hisz ezért vettem meg!
Nem 6!
DOT szerint a hátsó 8 az első 7!
Nem is nagyon feszegetem a határait, bár eddig semmi gondom nem volt vele, egyszer sem csúszott meg, pedig már csak 1,5 centi van a majrécsíkból!
No meg az az igazság, hogy egy ilyen kiadás után hirtelenjében nincs még 70.000 Ft-om 2 gumira.
Amúgy biztos jól volt tárolva, mert nem repedezett, nem "rühös".
külömben ez volt itt a fő vita tárgya ............ akármilyen motorépitési modót alkalmaznak a 4 hengeres egyeletes 180 fokonkénti munkaüteme bársonyos járása egyeletes ereje. Nem hasolitható össze a három hengeres elfokolt soros motoral mindenben mint konstrukcio rosszabb a hatásfoka .. persze fordulaton , a kisebb belsö surlodásnak kösszönhetöen , és a motor sulycsökenése , a rövidebb átétel/magasabb fordulatt .. ez igazi visitó forma 1 verdává teszi a motort ......... szerintem megszokod hamar ,, és maga a motor pedig tetszetős ...UJ MOTOR és ez a lényeg ...........
Cseréld le azonnal ha nem akarsz fetrengeni vele. Alig vártam, hogy lekopjon mikor megvettem a motort. Még új korában is bün rossz volt nem, hogy 6 éves.
Ma mentem 160 km-t.
Egy tapasztalattal gazdagabb lettem.
A Banditon, ha leesett a fordulat 2.000 alá, gázadásra akkor is azonnal el kezdett tolni.
A Triumphon, ha leesik 2.500 alá, már akkor sem tol annyira, mint a Bandit 2.000 alatt.
De 2.500 felett magára talál.
Ezzel most nem azt akartam mondani, hogy rosszabb, hanem azt, hogy ezt is meg kell rajta szoknom, hogy magasabb fordulaton kell tartani.
Ezzel nem lehet eljátszani azt, hogy 6.-ban 60-al átpöfögök Miskolcon.
Volt olyan, hogy 4.-be is vissza kellett raknom a városban.
Majd megszokom...
Köszi Norbu!
Fiatalabb?
Én az 51.-et taposom, mégis belevágtam.
És nem mondanám, hogy nagyon hasalós.
Alacsonyabb, mint a Bandité, mármint a kormány, de szerintem kezelhető a dolog.
Még én sem csináltam ilyet, gondolom, kell egy OBD tool (SDS), hogy nyitva legyen a ABS szelepe a feltöltéskor és légteleníteni lehessen....
Gondolta gyorsan átfutom a manuált...77 oldal!
Ha kell ODB-m van...
Te mire is váltottál, bocsi, de én sem nagyon tudtam figyelni mostanában!
Megszokom, és új motor.
Szerintem erre elég sok ember vágyik, nekem szerencsére megadatott!
Sosem adtam volna érte 4 millát.
A jobb fékek, és jobb futómű szerintem nem ér ennyit.
Ennek töredékéért fe tudod javítani pl. a Bandit fékeit, teleszkópjait.
Más "ütősen" jobb dolgot eddig nem tapasztaltam rajta.
Szó se róla, fed. comp. többet tud, erősebb a motorja, minőségibb anyagok, minőségibb összeszerelés, meg még pár apró dolog, amit azért egy ilyen drága vastól "elvár" az ember, de 4 millát mint írtam, sosem adtam érte!
Ahogy írtad - de ezt én is írtam az elején - 2 millát viszont magasan megért!
Hisz ezért vettem meg!
DOT szerint a hátsó 8 az első 7!
Nem is nagyon feszegetem a határait, bár eddig semmi gondom nem volt vele, egyszer sem csúszott meg, pedig már csak 1,5 centi van a majrécsíkból!
No meg az az igazság, hogy egy ilyen kiadás után hirtelenjében nincs még 70.000 Ft-om 2 gumira.
Amúgy biztos jól volt tárolva, mert nem repedezett, nem "rühös".
Egy tapasztalattal gazdagabb lettem.
A Banditon, ha leesett a fordulat 2.000 alá, gázadásra akkor is azonnal el kezdett tolni.
A Triumphon, ha leesik 2.500 alá, már akkor sem tol annyira, mint a Bandit 2.000 alatt.
De 2.500 felett magára talál.
Ezzel most nem azt akartam mondani, hogy rosszabb, hanem azt, hogy ezt is meg kell rajta szoknom, hogy magasabb fordulaton kell tartani.
Ezzel nem lehet eljátszani azt, hogy 6.-ban 60-al átpöfögök Miskolcon.
Volt olyan, hogy 4.-be is vissza kellett raknom a városban.
Majd megszokom...
Megnéztem a gumit!
Bridgestone Battlax BT020, ahogy írtad.
Fiatalabb?
Én az 51.-et taposom, mégis belevágtam.
És nem mondanám, hogy nagyon hasalós.
Alacsonyabb, mint a Bandité, mármint a kormány, de szerintem kezelhető a dolog.
Gondolta gyorsan átfutom a manuált...77 oldal!
Ha kell ODB-m van...