Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok Banditák!
tegnap kipróbáltam nagybáttyám legfrissebb szerzeményét egy Kawa
Er-5-öt. a Bandit után elég érdekes volt,tudom nem 1 kategória a két motor,de én kicsit többet vártam tőle. nem megy,fék az enyémhez képest nulla rajta. mondjuk a váltója finomabb mint a Bandité, és a hangja sem rossz. nem akartam elvenni a kedvét,mondtam neki hogy jó kis gép. de szerintem ennyi pénzért jobban járt volna egy kis Bandittal vagy Hondával...
felteszem én neked, de szerintem Tasi is elvállalja
Köszönöm István a kimerítő válaszodat....Nem egy drága cucc talán megéri az árát kipróbálom.
Zoli32, eryk04, Mr.TotyA, taschner és a többiek:

Köszi a tippeket srácok, kicsit megnyugtattatok, hogy nincs nagy baja.
És igazatok lett, mert a gyújtás ment el, ugyan is a tank/akksi alatt szakadt el egy kábel (helyesebben szétcsúszott), amit az előző tulaj vágott el valamiért és csokival kötött újra össze.
Rendkívül bosszantó, de szerencsére csak apró hibája volt.

http://youtu.be/M13Mppeo4cM
Köszi! Kell!
"Tegyél fel kettővel kisebb első lánckereket, meglátod, miről beszélek"

Elözés elött álljak meg és cseréljem le a lánckereket az út szélén?
Nem egyszerübb, ha váltok 2-3-at vissza, vagy nem azért van benne az pár plusz fogaskerék, tényleg csak azért rakták bele, hogy "fogazzon"?
:D PC+bódis valóban. :D
drusza, méled van :D
Annyit javítanék, hogy EIN augenblick
Köszi! Az meg lesz. Scorpio V6-ból szedtem ki beletört kipufogó tőcsavart (mindkét oldalon egyet-egyet), úgy, hogy a blokk a helyén volt (a karosszéria és a hengerfej között kb 10cm-nyi hely van!).
Attól nem félek, hogy nem talál vissza a tű (ha van annyi hely, hogy kijöjjön, akkor vissza is megy a helyére). A gumifalshnik nincsenek valami jó állapotban, sikerült megmekkelnem őket és nem szeretném megbolygatni, mert kínszenvedés volt a hengerfej-gumifalshnik, karburátorsor, airbox berakás sokismeretlenes egyenletét megoldanom...
Pénteken dörgöltem a technikás M7-en ~300 km-t. Kicsit siettem is, így azért húztam neki (vén már a hölgy, de még mindig fertelmesen megy ). Nagyon nem való az nekem. Rém unalmas, hangos, cibál a szél stb... Viszont a rendszert legalább kipurgálta.

Kanyart az arcomba, de minél többet!
kezdesz ráfutni, motorfék fék. tőgáz, zwei Augenblick, előzés vége.
Tegyél fel kettővel kisebb első lánckereket, meglátod, miről beszélek
Simán,................ csak ügyesség kel hozzá
Ez sem rossz!
...tempozól a föuton, jönnek szembe, te közben kezdesz ráfutni az elötted andalgóra...motorfék, visszakapcsolgatás, majd mikor rés nyilik a másik sávban akkor a motor fodulaton van már, és csak egy szép dundit kell húzni, és némi koncert hang kiséretében magad az elötted haladó elébe helyezed..., ha ép egy fordító elött térsz vissza, csak visszaengeden a gázt, ívet választasz, és kijáratnál megint fordulaton lesz a fötengely...
Ha ki is tudod szedni , nem fogsz visszatalálni a tüvel a kehelycsöbe...a végén mindig ugyan annyi idö meg el rá minta leszednéd a sort. Amúgy nem tom, hogy áll ott helyileg a történet...
Tasi vagy K.István!

Szerintetek ki tudom szedni a súbereket a régi GSX-em karbijából úgy hogy, csak a tankot szedem le (nincs kedvem a karbisort kiszedni). A súber tűket szeretném feljebb rakni...
"Különben mi adná a flash-t a motorzásnak"

pl az, hogy nem kell 3-at visszaváltani, mint egy 125-ös kétüteműn...
ezt el ismerem a régi láncos és az ujabb fogaskerék vezérléses v /4 a legg nagyobb n huzás a motorgyártásban .......... mint teknika ,,mint strapabirás , stb
ezt akartad hallani ... mi vén róka , hogy a v/4 fasza ... persze hogy fasza .......... a motor gyártás csucsa a koriban volt ... ma............. ""csoki papirból vannak a vasak és nincs nyomaték """
"És az ősök szerintem mai napig mennek pitting nélkül, max széttapossák a kapcsolókörmöket az userok... "
A katanablokkom szerintem egy 35 éves felesztés ugyen azzal pitting problémával, mint a bandit -gixer váltó...Az enyém 4-est, amit vettem az az 5-öst ette meg, de nem lehet összepárosítanui, mert nem tudom, szétnyomni, meg összepréslni a behajtótengelyt...szóval lehet akkor az csak tervezési hiba volt amit késöbb "felhasználtak".

De mint tudjuk a fejlesztés egy feneketlen kút, a mérnök bármennyi pénz és eröforrást el tud használni egy projektre ami így soha nem lesz kész, így nem olyan rossz dolog, hogy vannak akik meghúzzáka vonalat.
A gond inkább abban a relációban látom, hogy specifikációra doksi irásra 60-70% megy el a rendelkezésre álló eröforrásokból, 10-15 % talán a valós "tervezés" a maradék megint minösítés kvalifikálás. Ìgy nem csoda hogy az elsö jó teszt után, fogják az eredményt , és "beépítik" a termékbe. Az aki meg mélyebben belemélyed /pl tuning cégek) újabb eröforrások felhasználásával, nyilván ki tud hozni belöle többet is, de ez az árcédulán jól látható számok formájában olvasható is lesz.
Ott van még az is hogy a sok új kütyü is szétforgácsolja a fejlesztésekre szánt eröforrásokat, hiszen több szar kifejlesztésére van ugyanannyi, vagy ugye a gyorsuló világban egyre kevesebb idö. Nem beszélve arról hogy kevés olyan szakember van akik komoly hidat tudnak képezni a az egyes szakterületek között, mert hát egy vérbeli programozo nem biztos hogy az belsöégésü motort látja szemei elött, mikor mapingeli a gyújtásvezérlést, befecskendezést...nekik csak bineáris kodok vannak...ìgy aztán születnek olyan dolgok, amik életben nem fogják "látni" egymást.

Bevallom sokszor szeretnék olyan "egyszerü" lenni, és ezekröl nem tudni, hogy én is merjek venni új autót, motort...telefont... Nem lehet kijelenteni, hogy rakás szar minden ami kikerül az utcára, de egyre kevesebb idö van felnöni a feladthoz, hogy mikor kikönyököl valami, akkor ne csak a pingvinezés, vagy födarabcsere segítsen.

20 éve még nem lehett volna felvonyítani azon, mikor az autópályán kihullik egy autó, elmenve mellette a visszapillantóból 6 férfi sziluetje látszi, ahogy körbeállják tanácstalanul a felnyitott motorteret.
Köszi István, megfogadom a tanácsodat, és én is visszaváltva fogok előzgetni!
...és nem mondnám, hogy az újabb javára...


Csak ennyit akartam.

Minden nagy cég döntéseiben előbb-utóbb megjelenik a mérnök mellett a számolgató ember. Áthúz számításokat, és felülír. A konkrét helyzetet súlyosbítja, hogy a lég-olajosok is váltóbajosok, pedig az lassan 30 éves konstrukció. És az ősök szerintem mai napig mennek pitting nélkül, max széttapossák a kapcsolókörmöket az userok...
Váltóba és szöghajtásba is tettem szadót.Szöghajtás lógása határértéken belül volt,van "előtte,utána" A tapasztalat.Csökkent vibráció,rendkívül finom váltóműködés.Csak az érzéseimre hagyatkozva írom azt hogy hatásos a kotyvasz.