Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Elvégre nőt se egyformát kell választani"

Azért a jobb kiadású ikrek is elkelnek a húspiacon...
Szep!
Én ezt nem mertem leírni,de erre gondoltam .
Bár az enyémre a multkor köcsög Harly-s haverom azt mondta,buzi színe van,fujjam le feketére .
Ahogy mondod !
Gratula, szép járgány, csak a színét tudnám feledni :) Gondolom ezért nem sikerült nekik ilyen sokáig túladni rajta
Ja mert azért itt mindig van élet...
Én se vagyok Banditos már,bár a másik motorom japán,mégis itt lógok .
Szerintem ha egy ilyen gép szúrja a szemét valakinek,az vagy irigy,vagy elvakult .Elvégre nőt se egyformát kell választani szerencsére .
Szép moci...Daty a gumid Batalax BT 20-as?
Az olajos csöves szinkronteszterrel nem tudtam jól belőni az öreg GSX-et.
Ezért elkészült az új szinkron teszterem:
http://skodalista.skodaoldtime...
A 4db óra 6eFt volt, az akváriumi szelepek 1700Ft, az órákra és a szívócsonkokra a csonkokat apám esztergálta, ablakmosó cső volt otthon (ezeket majd cserélni kell hőállóra, mert a szinkron végefelé már annyira kilágyult, hogy össze-össze szívta a vákuum), tartónak egyenlőre egy kartonlapot tettem fel, de már készül az is.
Pilotokat 3 fordulatra kitekertem, és szépen beszinkronizáltam a karbikat. Most már kisebb fordulaton is használható lett a motor (eddig alapjárattól 2500...3000-ig kicsit rángatva húzott), ez a tartomány kisimult. Amit még meg kell csinálnom: az alapjárati benzinfúvókát kicsit nagyobbra cserélni és a tűket kicsit magasabbra emelni, de ez majd télire marad (a karbisort most még nem szeretném kiszedni).
Váóóóó,tetszik,gratulálok,sok mosolygós km-t hozzá!
Lehet hogy ilyen lerakodásról már elöbb gondolnom kellett volna, hogy nem véletlen, vagy 22 év alatt ez elmegy?
"nem vagyok Banditos"

...ès ezt írod pont nekem?
Tudhatod jól, hogy nem ezen múlik!
Előre is köszi, meg azt is, hogy attól, hogy már "nem vagyok Banditos", foglalkoztok velem és a problémáimmal!
Köszi Tarzan!

Itt van pár gyors kép, remélem nem utálnak ki miatta a bandit fórumról!
Amíg nem nagyon tipusspecifikus a kérdésed/problémád, biztos összedobjuk rá a választ!
Neked is köszi Csabu!
Köszi Gyuri!
Thx!
Köszönöm szépen István!
Gratulálok kolléga !
Nagyon sok balesetmentes kilómétert kívánok vele és legalább olyan elégedett légy vele mint én az enyémmel .A hangjától én is először ugyanígy megijedtem,amíg az ősszel el nem vittem a szerelőhöz,akit ajánlottam .Egy totális ellenőrzés,beállítás után is ugyanilyen volt a hangja,ahogy leírtad .Azt mondta,tökéletesen rendben van a motor minden szempontból .Érdekes,ezek után ugyan azok a hangok már elkezdtek tetszeni .
A fogyasztása nekem,épp szombaton mentem vele 210 km-t 130-160 közt teljesen vegyes használatban,és 10.5 litert utántankolva 5 literre jött ki .Ebben volt szerpentinezés is,tehát 2-3-ikban Lockenhaus és Reichnitz közt az a 16 km szakasz,amit egyesek kis Pancsi ringnek neveznek , meg falukán keresztül tökölés is .
Rezonancia szerintem azért van,mert még szinte csak alapjáraton mész vele .
Ezt viszont nem viccből írom hogy majd próbálgass rajta üléspoziciókat váltogatni,kitapasztalni hogyan kényelmesebb,mert én úgy jártam mikor hoztam haza pestről,hogy az első 100 km-él már valósággal kinlódtam rajt,éphogy csak a tankra fel nem ültem .
Kis pihenő után eszembe jutott,hogy a goglen nézegettem sok képet és másképp ültek rajt a képeken,mint ahogy én a Bandit után ráültem .Változtattam az ülés poziciómon és utána a hátralévő 130 km-t végig levezettem minden féle gond nélkül .Sőt a srác vett hozzá plussz első ülést,hogy majd zselésre megcsináltatja,azt is oda adta,gondoltam majd én megcsináltatom .Aztán egy hét után mindjárt egy 500 km-es futamra elmentünk az alpokba,és mivel semmi gondom nem volt az üléssel,meg azóta se,így el is maradt a zselésítés .
No,ha valami gond van csak kérdezz !
És képet tegyél fel,engem biztosan érdekel .
Sok oromet es sok kilometert kivanok hozza. Erezzetek jol egymast es ez a lenyeg. Fikazokat leszarni, forumon a szelektiv olvasas a boldog lelek titka
Ez tutira egy BMW GS ha nem tévedek?
Gratulálok Daty balesetmentes hosszú kilométereket kívánok hozzá...A bandit első rúgókat progresszív-re kell cserélni, ha most vennék egy újat azzal kezdeném aztán a hátsó rugós tagot is ki kell cserélni talán Norbi tudna ennél többet mondani milyen jótékony hatása van egy ilyen beavatkozásnak. Szerintem ez a befektetés az árához képest még belefér.
Az én motoromnál is üzemmelegen kell ellenőrizni az olajszintet.Tehát bemelegítem felteszem középsztenderre 5 perc várás és megvan a szint.
Olajcserénél a motor fel volt melegítve, hogy gyorsan le lehessen engedni, visszatöltéskor, pedig pár percet járatod, vársz pár percet és utána újra ránézel, és korrigálod a szinet.
Az olaj szerintem nem tágúl annyit hogy túl nagy térfogatkülönbség lenne hideg és meleg motor között... és ahonnan tud visszafolyik, melegen is meg hidegen is...a különbég nem lesz akkora hogy azt észre vedd, föleg hogy sokkal nagyobb ponattlansággal állítod függölegesbe...Ezért a széles tolerancia min és max között...

A rezgésröl...a motor minden alkatrésze az élete során kopik, nagyobbak lesznek lógások, nagyobb lesznek vibrácíók, melyeket a gumicsillapítók öregedése tovább tud erösíteni ahogy megkeményednek, megrepedeznek, eldeformálódnak, ez minden motornál így van/ lesz.