Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig ilyet leginkább a DL650-en éreztem, ott leginkább az ujjaim zsibbadtak.
Hát...ha rosszabb....majd megpróbálok vele együtt élni.
Ha már olajszint...
Azt jól tudom, hogy hideg motornál kell nézni a szintet?
Mert a szerelő srác azt monda, melegen, és ezt valahogy nehezen hiszem...de lehet megint csak tudatlan vagyok...
Még nem. Most egy SV a befutó.
Ne aggódj sokan nem tudják...
Szerintem a vibráviót nem lehet megszokni, söt idövel rosszabb lesz ahogy "összeszoksz" a motorral. Nekem 10 év után a bársonyos 1400-en ez jön le...
Thx!
Köszönöm István, pontosan ilyen segítségre gondoltam.
Ezexerint jól csinálta, és én tudtam rosszul, hogy bele kell csavarni, és kicsavarás után úgy megnézni a szintet.

Még 1x köszönöm!
Figyu má!

Komának lett motorja?
gratula!
"hanem csak beledugta"
Azt úgy kell
Üdv Mindenkinek!

Tegnap sikerült átvennem a Triumphot, és sikerült elintéznem az átírást is.

Belekerült a Motul 5100-as, új szűrővel.

(Ha valaki tudja pontosan mennyi olaj kell bele szűrőcserével, megköszönném ha megírná, (én nem találtam a neten erre vonatkozó infót) mert a srác 3,75 litert tett bele, és ráadásul úgy nézte az olaj szintet, hogy a közép sztenderen állt, le sem ért a hátsó kerék, meg nem úgy nézte, hogy bele tekerte a nívó pálcát, hanem csak beledugta, és így is a maximum jelzésen volt. Lehet le kellene belőle szívnom?)

Kaptam bele egy vadonat új, gyári akkumulátort, előttem bontotta ki, és töltötte bele azt a sűrű trutyit is.

Tegnap estig 200 km-t sikerült beletennem.
Természetesen 160 km-ig max 3.500-as fordulaton, most 480 km-ig 5.000 ig pörgethetem.
3.500-on kereken 100-at megy, 5.000-nél 140-et mutat az óra.

Első benyomásaim:

Fékek minden eddigi motoromnál jobbak.
Banditétól is.
Kivéve az MP3-at, ahol ugye 3 kerék tapadt az útra fékezéskor.
Szuper meleg van rajta, lábamat, hátsómat melegíti rendesen.:-)
Sajnos rezonanciája minden eddigi vasamnál erősebb, de ki lehet bírni, majd megszokom.
Kicsit jobban zsibbad a kezem, meg a hátsóm, de más negatívumot eddig nem éreztem.
Futóműve hajszállal jobb (szerintem és első érzésre) a Banditénál, egy picit jobban kisimítja a kereszt irányú úthibákat.
Átlag fogyasztásom eddig 5 liter.
Szélvédelem nekem tökéletes a 170 centimhez.
Eddig (már amilyen tempóban mentem) dinamikus, hangja tetszik.
Bár bevallom, az elején azt néztem, mikor esik szét, vagy könyököl ki belőle a főtengely, vagy mikor fullad le.:-)
Hörtyög, bugyborékol, visít, mindent csinál, ha jár, ehhez még hozzá kell szoknom.

Eddig összességében elégedett vagyok vele, nem bántam meg a cserét, de ugye ez még csak 200 km.
De remélem így is marad a véleményem.:-)

Ha tudok, ma csinálok fotókat is.
Már ha valakit érdekel...
A koszos ecset és a papírfecni?

Hogy jót is mondjak: A PilotRoad3 nagyon bejött a nagyBanitra hátra! Álom! Kösz zöldi!
Az alábbi képen két termékem is felismerem :D
Ebben én csak okoskodni tudnék, de tapasztalataim nincsenek. Azt gondolom, hogy a gyári szegecselés analizált, tesztelt, minősített kötés, mely szigorú gyártási technológiával készül. Ezt nem lehetetlen otthon is reprodukálni, csak "igen ügyesnek" kell lenni. Abban látom többek között problémát, hogy nem garantált az egyenletes eldeformálódás a rotor, ekkor az újonnan berakott szegecsek, ha jók is lennének, nem egyenletesen lesznek terhelve, azt meg nem tudom, hogy hogy oszlik meg terhelés, de lehet hogy valamelyik túlterhelődik, aztán kihullik a sorból, és aztán szépen követi a többi... Èn azt veszem ki, hogy átalakításra való a cucc, és nem javításra, vagyis , még jó tárcsánál használható, nem pedig ami már ...
meg lehet csinálni a Gábor elmondása alapján át kel küldeni rajta 0. 05 - 0.08 nagyobb gólyot ............. vagy vannak már szegecsek bonthatok zégerel ..............

véleményem tudom van akinek nem tetszik hogy be tolok ide más motorokról vidit de most meg teszem ..
https://www.facebook.com/photo...

szoval ez csak oldal irányba kotyizot és mégis a tulaj fék problémára panaszkodot .. fékezésnél erős vibrálásra .............. A meg oldás szerintem az uj vagy jó állapotu bontott .. itt is az lett..

a golyosal az a baj hogy a jó szegecset is meg nyomja és kicsit hulámos lesz a tárcsa.. persze pár ezerkilométer alatt ki feszül de 100 % nem lesz .. a zégeres szegecs csak szemfény vesztés mihejt erösebb fék hatás éri a tárcsát a hőtől ki melegszik az anyag elveszti rugalmaságát................

FÉK DRÁGA DE ÉLETETT vagy ÉLETEKET MENTHET NEM ÉRDEMES EZZEN SPOROLNI EGY FILÉRT SEM .. EZ a véleményem !
Én is ezért vettem a nagyot...meg azért, mert az asszony azt mondta, hogy a kicsire nem ül rá!
Én most ezért cserélek tárcsát...Az egyik az 50-ezernél adta meg magát a másik meg 130-nál...Nekem már olyannyira kotyog csörög hogy érezni a kormányon.
Ugyan nem Tasi vagyok, de lehet hogy van megoldás a bajodra. Nem tudom hogy a tied mennyire lötyög, de oldották már meg az ilyen jellegű problémát egy öreg vason úgy, hogy golyós-préssel átnyomtak a lyukon egy, a lyuk méreténél öttized milliméterrel nagyobb csapágygolyót. Jó lett...
Taschner, érdekelne a véleményed.

A képen az egyik első féktárcsám látható. Lötyög. Előre-hátra-fel-le,
olyan 2mm-ert. Oldal irányban is valamennyit.

Mivel a tárcsa önmagában tök jó állapotban van, így elkezdtem olvasgatni, hogy mit lehetne kezdeni vele...
Namost. Ez egy fél-lengő tárcsa, mivel oldal irányban biztosítva van
hullámos alátétekkel, amivel a teljes-lengő tárcsák nincsenek, ahogy
olvastam, azok oldalra 1-1,5mm-is kotyognak és zörögnek.
Így az oldalirányú mozgás már annyira nem is érdekel.

Viszont az zavar, hogy előre-hátra-fel-le kotyog, hát megnéztem
hátha látom mi kopott el. A rozsdamentes kopótárcsa nyilván nem.
A szegecseket nem látni, de az aluminiumom meg van kopva, ez
nyilvánvaló. A másik oldalt megnéztem, az is ennyire "mozog" erővel,
de nem kotyog, mert még jobban feszítenek a hullámos alátétek és
nyilván mert kevésbé kopott meg az aluminium tárcsa-agy.

Mi van akkor, ha nem szarozok vele és mondjuk két méretesebb
csapágygolyó közt enyhén megnyomom a szegecseket, hogy kicsit
jobban nyomják a hullámos alátétet és kevésbé kotyogjon ?

Vagy kuka ?
ok............vetem .......

az öreg szarod meg menni fog ............. ha már fel akkarod gyujtani ... át hozzod hozzám és meg bütyköljük .... jó lesz hid el ,, be fogsz rajta szarni,, ha huzod a gázt !
akkor mi a baj ? ki kell vésni a belekövesedett lovakat a pókhálós istállóból ?
No igen, de általában már a tengely szokott lógni, persze ha a km kevés viszont öreg a gép akkor lehet, hogy csak a filc engedett el és a cseréjével orvosolható a dolog.
...de az én "csajomba" 16 ezer mérföld van, itt még nem lötyög semmi.(hibernálták sok sok évig...)
...de ez a filckorong a gyári "tömítése" ezeknek a Mikuni karbiknak...

A nagy kérdőjel csak az hogyha ki akarod cserélni, ki kell venni a pillangókat a tengelyből, aminek csavarjai el vannak deformálva elhagyás ellen....ugyanakkor ezt a műveletet (pillangók kiszedése) ha jól emlékszem 10 évvel később egy GSX 1400 injektorsornál már már tiltja a szerviz manuál...

Azért nem vagyok benne biztos, hogy ha kicserélem újra nem fog falsolni, mert megkentem rézpasztával a filcet, hogyha más nem legalább pár percig megtartsa a nyomást, de semmi...
Nagyon hozzáértő típustársak ? Ehhez mit szóltok ?
"Pótszegecs"
Ezért vonzódom én a 20 éves csajokhoz és a fiatalabb motorokhoz! Biztosan nagyon jó a karbi is meg a lég-olajhűtés is, de engem ver a víz tőle. Vízhűtés+injektor...
és akkor hirtelen rádobják a síktolattyús vatta új karbikat ami nem lötyög nem kotyog nem nyeklik nyaklik a síbere a kopástól .... elég sok épített régi vason síktolattyús figyel