A tengely dolgot már próbálták tényleg hozzáértők megoldani mindenféle megoldással, de tartósan nem sikerült. Ha a filces megoldás összejönne az igen jó lenne.
egy 40 éves anyuka sose lesz olyan mint egy 20 éves csaj de nem is várja tőle senki meg kell barátkozni hogy itt ott kopott meg nem úgy visít mint régen de azért még rajta tud lenni a szeren ha kell motorozni lehet vele ? lehet , meggyűri még az aszfaltot? meg. de sose fog olyan finoman menni mint egy újabb
"apróság amire nem is gondol az ember"
Arra gondolni sem merek!
Nem akarom hosszan taglalni: cseréltem én is pohár tömítést, o-gyürüket, kicseréltem másik karbival a tüszelepeket is, söt úszót is cseréletm, állítottam úszószintett gyárira, picit álá , picit fölé, kicseréltem a szivató dugattyúk tömítésést ( nem látszik, de repednek), rommá szedtem az egészet...falsol valszeg a tengelyeknél ezeket akarom cserélni-6 db filckarika (8x12x1,5 mm)...Az a bajom, hogy nem vagyok meggyözödve hogy utána már tuti jó lesz.
megvettem novemberbe a banditom németből , a csávótól már vettem motort nagyjából ismertem mire odaértem átalakították félidomosból nakedre (persze finomítani kellett kábelröviditések kürt normális elhelyezés stb) gyullad pöcc röff veszi a lapot kérdezi kipróbálom ? mondom persze félgáz körül lehörög csuklik baszkódik mondom neki te ez nem jól megy de mindegy otthon úgy is le a karbik és kitakarítom ha már ők lusták voltak .... itthon ki kosz semmi a síbereket megzsírozták az egyik rugót kinyújtották rendelek másikat megy mint állat mikor bemelegszik csuklik megint szét O gyűrűk pohártömítés , pilot beállítás 1,7 re szinkron jó jó de csuklik köpi a gyertyát végül kiderül hogy a szivató kábel szivatott rácsavartak és nem zárt be mikor visszanyomta az ember szóval lehet nem kell annyira belemélyedni a dolgokba lehet egy apróság amire nem is gondol az ember
Lehet nem hiszed, de pont az volt az egyik oka, hogy ezzel ábrával újra "támadtam"...ha visszaolvasol, nem is szóltam semmit pro se kontra...(tudod addig ezek a dolgok nem "fontosak" még nincs komoly baj, és mélyen kell elkezdeni kotorászni a gazban)
Èn hónapok óta szivok a 40-es karbival, Tasi már számtalanszor segítö kezet nyújtott, és mondta ballagjak át vele mikor otthon vagyok, de megbeszéltük, hogy arra mindenki képes, én viszont magam akarom kikinlódni a végeredményt, ezért vettem, és az sem érdekel ha idén már egy métert sem tudk vele menni...
(Igazából azt tartom többek részéröl furcsa hozzáállásnak, hogyha öt nem érdekeli, vagy nem ér fel a témához, akkor az csak "OFF"-olás, pedid bármily hihetetlen én is okosodni járok ide, csak az ismeretlen anyagnál kussban maradok és próbálom követni a fonalat, csak sok esetben max egy pengeváltás van belöle, max tudásszint fitoktatás, aztán abbamarad..., de hát kényszeriten nem lehet senkít, de számomra kész a jellem vizsgálata az illetönek.)
Ismerem a HD-s temetést, gondoltam, hogy arra asszociálsz...
különben a jómultkorában pont azon a nagy porlasztáson ment a vita én is linkeltem karbirajzot hogy nemcsak benzin megy ott de le lettem b@szva meg nézve hogy nem érek fel a nagyokhoz persze ez lényegtelen , na meg nekem csak egy órás (boehm) szinkronteszterem van üveggyertyám sincs de azért elkontárkodok a kis lomos garázsomban ,
visszatérve a temetéshez amerikában már temettek el egy öreg fószert a harley-án üveges koporsóban olyan volt mint egy pápamobil
inkább ülve rajta kivont nyomatékkulccsal a jobb kézben ! a balban egy szinkronteszter meg üveggyertya legalább pár száz év múlva tanakodnának a tudósok hogy mien furcsa szokások voltak meg eszközök
Az enyém ha eladásra kerül (jó sokára lesz talán) garantáltan annyi lesz benne mint amit a km óra mutat. Nincs élő ember aki engem az óra tekergetésre rávenne. Amúgy itt a fórumon is sok hozzászólásom van ami bármikor visszakereshető, melyben az aktuális futásteljesítményem szerepel. Jelen pillanatban éppen 49 241 km van benne, sem több, sem kevesebb. Minden papírt, minden létező motorral kapcsolatos dokumentumot egy mappában őrzök és gyűjtök, melyet eladás esetén a motorhoz mellékelek. Ez számomra alap, és az általam kimondottakért maximálisan felelősséget vállalok. Mindehhez társul még az is, hogy a műszaki vizsgákon, szervíz számlákon fényképezik, rögzítik az óraállást is mely mindenhol szerepel. És ennek örülök igazán, hogy a svindlerek dolga nehezebb legyen.
Igen, valószínűleg tartósabb az 1250-es, bár rendszerint senki sem tartja meg az élettartam végéig, használtnál meg lehetetlenség kideríteni, hogy ténylegesen mennyi van benne...
Egyedül a gumifogyasztása nagyobb, mint a 650-nek, de az vagy kétszer.
Amikor a nagybandit vettem, a 650 1,8, az 1250 2,1M volt. És a nagy fele fordulatszámon van használva. Ez szerintem kihat a futásteljesítményre is. 300 pluszért kétszer akkora motor, fogyasztás ugyanaz
itt nem ez a lényeg hogy menyit megy el a 1000 turbó .. hanem hogy elhidjed ,, hogy igen ,, ez a te verdád és szaladj fizesd ki a 1 000 000 áfát az államnak a 1,500 000 millio hasznát a fordnak és az 1 000 000 hasznát a beszálitoknak az hogy te ezt medig használod a kutyát nem érdekli .............
Tudod ............. marketing ....... calgonal a mosogép is tovább él !
"Gyárilag tervezett élettartama 240 ezer km." Rohadt kíváncsi lennék, hogy elmegy-e akár csak 150ezret is, természetesen normál karbantartás mellett...
Ezres turbós motor, ami mozgat legalább 1,2 tonnát... hááát... Nem épp a hosszú élet titka ez az összeállítás...
megnéztem tavaly Románia előtt vettem Angel ST-t 8000km van benne és van még rajta 2mm a 7-ből. Elsőn meg 3 maradt az 5ből. És meglepetésemre elég egyenletesen kopott oldalt is csak pár tizeddel több.
fizika az egész csinálok egy 3 hengerest itt már 20 kg -mal csöken a block sulya az nyomatékát és a Le leadását a 10000 - 12000 fordulatra hangsulyozom ... az alsó 6000 ig tartó fordulat gyengeségét ,, rövid átéteklezésel elensulyozom ,,, akár egy cross motoron veszek hozzá a conkurensektől könyű futomüvet , vázat amit csak lehet ki könyitek , műanyagból , karbonból csinálok hozzá .............
és kész a relative nagy nyomaték / kis súly arány ... a motor kiprobálva le esik az tesztelö álla , hogy húz hogy tol ...
A feleségemnek is felolvastam. Neki is tetszik!
Arra gondolni sem merek!
Nem akarom hosszan taglalni: cseréltem én is pohár tömítést, o-gyürüket, kicseréltem másik karbival a tüszelepeket is, söt úszót is cseréletm, állítottam úszószintett gyárira, picit álá , picit fölé, kicseréltem a szivató dugattyúk tömítésést ( nem látszik, de repednek), rommá szedtem az egészet...falsol valszeg a tengelyeknél ezeket akarom cserélni-6 db filckarika (8x12x1,5 mm)...Az a bajom, hogy nem vagyok meggyözödve hogy utána már tuti jó lesz.
Èn hónapok óta szivok a 40-es karbival, Tasi már számtalanszor segítö kezet nyújtott, és mondta ballagjak át vele mikor otthon vagyok, de megbeszéltük, hogy arra mindenki képes, én viszont magam akarom kikinlódni a végeredményt, ezért vettem, és az sem érdekel ha idén már egy métert sem tudk vele menni...
(Igazából azt tartom többek részéröl furcsa hozzáállásnak, hogyha öt nem érdekeli, vagy nem ér fel a témához, akkor az csak "OFF"-olás, pedid bármily hihetetlen én is okosodni járok ide, csak az ismeretlen anyagnál kussban maradok és próbálom követni a fonalat, csak sok esetben max egy pengeváltás van belöle, max tudásszint fitoktatás, aztán abbamarad..., de hát kényszeriten nem lehet senkít, de számomra kész a jellem vizsgálata az illetönek.)
Ismerem a HD-s temetést, gondoltam, hogy arra asszociálsz...
Azzal adhatsz nyomatékot a mondandódnak vita esetén (IRL).
visszatérve a temetéshez amerikában már temettek el egy öreg fószert a harley-án üveges koporsóban olyan volt mint egy pápamobil
Mi az a nyomatékkulcs? Olyan mint a bejárati ajtó kulcs?
3 szinkronteszterem van (megsem tudom mire jók) az nem fér el egy kézben!
Csiszolatalan ironíádból arra következetetek, hogy kicsit sok volt mostanság porlasztás!?
Van amiböl nekem is, de elférek töle, ezen az oldalon még nem nyom!
Csak így lehet 0 az értékvesztése :D
Egyedül a gumifogyasztása nagyobb, mint a 650-nek, de az vagy kétszer.
Tudod ............. marketing ....... calgonal a mosogép is tovább él !
Ezres turbós motor, ami mozgat legalább 1,2 tonnát... hááát... Nem épp a hosszú élet titka ez az összeállítás...
megnéztem tavaly Románia előtt vettem Angel ST-t 8000km van benne és van még rajta 2mm a 7-ből. Elsőn meg 3 maradt az 5ből. És meglepetésemre elég egyenletesen kopott oldalt is csak pár tizeddel több.
és kész a relative nagy nyomaték / kis súly arány ... a motor kiprobálva le esik az tesztelö álla , hogy húz hogy tol ...
a negativakat direkt nem ecsetelem .........
kb eről van szó
http://www.autonavigator.hu/uj...
ez a jövö ! a minél jobb gyártása ! a tökés minél nagyobb haszna ! az állam minél nagyobb be vétele ! Ezen is csak gondolkodni kell !
De hogy ne maradjak ki , bátya ! én is veszek egyet ... csak ruhával
http://www.kepesmotor.hu/trium...