Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Thx!
Szia Daty!

Érdekelne a tankbőr és a tükörszár hosszabbító, ha 1200s re is jó.. Postával kéne megoldani. Kérnék egy mailcimet, hogy a többit megbeszéljük.
Adatlapodon nem láttam..

Üdv: Tamás
PÜ!
A fog a fogaskereken nem tud legombolyodni mert azok mindig parban forognak. A kapcsolokormoket leverheti de azt kuplungolassal is le lehet verni... nyugodtan lehet kuplungolas nelkul valtani felfele, vissza mar necces egyszerubb gyorsabb kuplungal viszont felfele mint eddig is ha tudtal kuplung nelkul siman valtani akkor lehet, van amikor nem elonyos de amikor lehet akkor nyugodtan. A szerelo meg adja vissza a papirjat :)
Valami ilyesmit mondott a szerelő srác is, hogy egyenes fogazású, és azt "gömbölyíti" le a kuplung nélküli váltás.
Meg ezt a szinkrongyűrű hiányát is mondta, és épp ezért nem tanácsolta ezt a típusú váltást.
semmi baja nem lesz tőle.
A fogaskerekek egyenes fogazásúak, nincs bennük szinkrongyűrű, a kuplung meg simán tehermentesít. Ha ügyesen csinálod, semmi baja nem lesz. Ha béna a delikvens, szét tudja rúgni, de akkor gyanítom kuplunggal is :D
Bocs, a képek lemaradtak:
Van még egy gyári top case tartóm is, ez tegnap dőlt el, hogy eladó lesz e.
Az lett.
Ez hibátlan, karcmentes, ahogy a képeken is látszik.

Bolti új ára (43.700 Ft) a linken látható.

http://www.suzuki.hu/pages/dis...

Ha valakit érdekel, megegyezünk, irányárként 29.999 Ft-ért hirdetem.
A tankbőr pedig egy tankpad áráért, vagyis 5.000 Ft-ért elvihető.
A bukócsövet 20.000 Ft-ért odaadom.
A tükörszár hosszabbító már csaj 1.000 Ft!
Tasi!

Nekem mi a véleményed a kuplung nélküli váltásról?
Csak azért kérdezem, mert az egri szerelő azt mondta, hogy nem szabad kuplung nélkül váltani egyik gépen sem, mert "kigömbölyödnek" a fogaskerekek szélei, és gond lesz belőle.
Állítólag csinált olyan vasat, amiben 5.000 km volt, és már váltót kellett cserélni benne, mert kuplung nélkül váltogatott a tulaj.
Hát nem tudom...
Sőt, mondta, hogy ha így váltottam a Banditon, be sem számítja, mert tuti gatya a váltója.

Na most akkor mi az igazság?
A Bandit kuplung nélkül simábban vette a sebességet, mint kuplunggal, főleg, ha ökörködtünk a hegyekben...:-)

Mondanál nekem egy szakmai véleményt?
Ez a kockás mintás tetszik is .
http://www.mofaker.hu/termek/3...
Nekem a horneten most mar 7000van a hatsoban es most kb 40% jelzoig. 4,5Mm talan gyarilag nekem meg olyan 2,5van a kozepen a jelzoig nem palyaztam vele de nem is vigyazok ra. Elore viszont nem tennem fel megint mert a hosszanti bordakkal eleg hulyen kopik
ez tényleg élet veszélyes ............ nekünk az rd 125 ön és az rd 350 és a gsx 550 is ez van fent elölhátul nagyon jó van 16 - 21 coll- ig a "metzeler" gyártja a mami kupában is csak ezt használják a pannoniákon ,Mz -ken

http://www.mofaker.hu/termek/3.......

van nagyobb sebeség indexű

http://www.mofaker.hu/termek/3...
A mintájára gondoltam !Tudod az a régi tipúsu minta,amit a scablerekre tesznek .
Ilyet biztosan tudok szerezni, de külön kérésre sem adok ilyet el.
Leesik az eső, és konyec van. Néha eső sem kell. Szörnyű.
Na ugye,nem is jó az az alapjáraton motorozás ! Még a végén ez is fogazna !
Most 3,00/18-as van rajt .Gondolom a 3,25-ös még felmehet rá,jobban tetszene .
http://www.tapadas.hu/kosarba/...
Valami hasonlóra gondoltam .
méret?
megnéztem a szervízkönyvben.
3200km.
Előtte 1000km utca meg kb 3 pályanap volt benne.
Elöl ehhez képest bír 10-12-t. Kopásjelzőig. Én ott leveszem.
most volt fent olyan. Csodás, de valami 5000-et ment...
Most ahogy mondod, 6.000-nél már valóban nem éreztem vibrációt!
Vagy csak azért, mert nem arra figyeltem?
itt nem látszik de érződik , a közepe keményebb a szélei puhábbak szinte együtt kopott le az egész futófelület , lehetett érezni dőlés közbe mikor átért a tapadósabb részre