Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Élöben soha nincs vita ....... legolább is az elmult jó pár év ezt mutatja .. ott nincs száj karate ... fel ülünk a vasra az gyí ... és mikor meg van szégyenitve a másik nincs mitt magyarázni , hogy most szelepet kellet volna állitanom ... meg már szar a gumim..... le vagy tolva meg vagy elözve ...... se a motorod se te nem vagy sehol ..... nálunk ez a szokás itt a bandit forumon sokan el tudják mondani hogy az elmult pár évben hány motoral versenyeztem szines papirba ,, és igen amikor vesztes lettem be fogtam a pofám és fizetem ,,megálázva el sunyogtam .... élöben ezzért nincs vita ... néha látok olyan uj motorokat olyan szar állapotban hogy leg sziveseben el veném a gazdájátol ... nem mindenki figyel anyira oda a gépére mint hornet , maxxim , daty csabu ,, stb stb

Na az ilyen lepusztult verdával meg jelenők sem tudnak menözni
hiába megy a száj karate .... mint mondtam a motor szerelem ,
hobi és dicsőség
Minden évben kétszer:) lásd bandit.hu :p
nem is lenne rossz eljönne mindenki és lehetne szidni egymást élőben
Amúgy ez nem Suzuki fórum,hanem Bandit fórum...,nem is értem,hogy megcsinál valaki-valakik egy nem Bandit motort és ide felteszi,hogy hűde fasza lett meg stb és sokadszor....miért nem teszi ezt fel a szerelő topikba vagy máshova,de nem ide,mert ez nem idevaló....és sem dicsekszem azzal,hogy pl egy Kawán vagy egy Mustángon mit csináltunk,mert ez BANDIT FORUM...... .
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 2002 óta volt e már Bandit találkozó?!
Én is használok LiPo és Liion akkukat,némelyiket 3C -vel is töltöm és bírja,de mivel több cellásak néha balancer töltést is be kell iktatni.Sajnos az előfordul,hogy néha kicsit megdagadnak de még egy sem robbant fel.
Uraim, köszönöm az utóbbi két nap hsz-eit, igen jól szórakoztam!
100 amperre nem sok BMS van
Be fogja. Egy darabig. Csak komoly BMS és komoly töltésvezérlő / balanszer nélkül sajnos nem lesz hosszú életű.
minden esetre ha úgy alakul lerendelek 4 12Ah cellát kb 60 ejuró ha a motorom nem indítja be csinálok belőle bányászlámpát
De nagyon is komázom! A lítiumé a jövő! Előnyei megkérdőjelezhetetlenek bizonyos területeken. De bizonyos feltételeket megkíván a használata, amit nem terveztek bele egy belső égésű motorba, emiatt nem jönnek elő az előnyei, csak a hátrányai (mert az is van bőven). Erre próbáltam csak utalni.
én értelek te nem komázod mert szerinted az nem jó muff izé uff
Öööö, nem értelek...
Írtam egy hosszú választ, de kitöröltem.
Ennyi: Te tudod!
Uff
Nincs hiba tervezés!
Ennyit tudnia kell! Természetesen a fő vásárló az aki a a gyártótól vásárol,a többi másodfelhasználó,a kutyát nem érdekli!
Én nem megyek oda, ahol nem látnak szívesen... Úgy tűnik ezzel nem mindenki van így.
Srácok! Miért jöttök Suzukit / Taschnert fikázni? Nincs jobb játszótér?
Elhihetitek, hogy szájkaratéval senkit nem fogtok meggyőzni! Csak szétcseszitek a SUZUKI BANDIT fórumot... KÉRLEK Benneteket, hogy ezt a topikot hagyjátok meg nekünk hülyéknek, akiknek SUZUKI BANDITja van!
Nem szar!
Erre van tervezve,de ezt tudja,erre van "igény".A többi felhasználónak meg "megoldod",ha tudod.
akkor én is mondhatom hogy véleményt formálsz olyasmiről amit sose láttál és nem fogtál a kezedbe mert az az indítóakksi és azok a cellák között amivel vannak tapasztalataid pont annyi a különbség mint egy laptop lítium cellái és az indítóakksi között így jó ?
A suzuki mindig tud nagyon jó gépet gyártani. Talán nem a legszebb, meg a legjobb festés, de ami fontos, azok jók. Ár/értékben meg egyenesen verhetetlen.
Mondom: Te tudod!
A laptopban pontosan olyanok a körülmények, mint egy belső égésű motorban. Ezt mindenki tudja!
ezt én nagyon jól tudom ,, söt egyszer volt itt egy hosszabb beszélgetés erről ,,, hogy valojában a hütögéptöl kezdve a Tv ig a kis motortol a nagy motorig ,, meg tervezi a mérnők a terméket és nincs ki probálva tesztelve .. piacra dobják 1-2 év alatt a hibák ki ugranak azt orvosolják és amire ki forot Pl motorkerékpár lenne adigra költség hatékonyságból itt is -- ott is gyengébb anyagból hitványabb anyagból szinte bele tervezve a hibát dobják piacra ..............fogyasztó tásadalom akik 2 - 3 évente váltogatják a motorjaikat autóikat tv -iket stb mert ugye nem éri meg értéket elö állitani csak a szart ERRE MONDOM ÉN MŰANYAG MOTOR
Ne haragudjon a világ 50 60 ezer kilométer és hulanak szét a motorok legyen az Busa - vagy bömögö
Huhh csak egy kerdes.....minden szereles utan kotelezo allo nyelgaz faszbukos videoval illusztralva es erdemes ugy szetdobni majd fotengelyt cserelni rajta hogy sajat magad is 20-25e kmt josolsz neki?
Ami egy szezon.....vagy. Ketto.
Nameg a megcsinaltam de nekem ugy tunik mintha szorulna a motor........de na jolesszez........paff a nyelgaz.

Ezt tanitjak vagy a merhetetlen tapasztalat diktalja?
Ezt a képet, meg Taschner megnyugtatására
A Suzuki is tud néha, nagyon ritkán jó gépet gyártani. Itt egy azok közül
könnyebb fajlagosan erősebb és tovább bírja (egy 97-es compaq laptop akksijával szórakoztam ami még mindig jó a felügyelő elektronikája fingott ki , ezekbe különben nincs BMS csak 4 cella persze gondolom válogatva)
Elektromos?
Baszki azon akkor nem lesz Ram-air?Hmmm erről az jut eszembe mikor pár márka a Kawa mögött lemaradt 10évet
Bár egyesek probálták a hülyeségüket toldozni-foldozni, hogy hőérzékelő szenzort raktak a légszürőházba az injectoros gépen, de nem fogták fel, hogy a friss hideg levegő többet ér, sőőőt a legtöbbet, ha ez a levegő nagyobb nyomáson van, mint a légköri nyomás

Sebaj, ha elektromos remélem lapos elemről megy majd, mint a hetesem...