Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mentem egy olyannal, hogy jetkit, +3 hátul, remus vég.
eléggé huáááááááááá
Erre van egy tanácsom, én is így tettem. Az utcai motorozást el kell felejteni, vegyél egy ultra könnyű verseny supermoto-t, ami sokszoros orgazmust tud nyújtani pályán
az a helyzet, hogy én beleszerettem a telepara futóműbe, próbáltam is 1200 rt-t, ezért az alábbival nem nagyon tudok egyetérteni:
"de amint látom nyomatékra vágysz kifelé,amit az egykettestől megkapsz" kb se erő, se nyomaték, csak rezgés. De ez 8 éve volt,
azóta csak változtam, majd próbálok megint. Ült át pár haver 1.2 Gs-re banditról, mindenki a kraftot hiányolja..
Motoroztunk együtt,tudom hogy hozzám hasonlóan tökölős vagy.Próbálj ki egy három betűset "a propelleresre gondolok" GS 1200.Nekem elég az 1100 múmia is de amint látom nyomatékra vágysz kifelé,amit az egykettestől megkapsz és mellesleg a hangja is csodás a gyári rendszerrel.Az,hogy tetszik vagy sem tedd félre,a teszteket szintén.Ülj rá és szemtől szemben beszélgessetek pár órát.Kanyarman vagy te is úgyhogy szeretni fogod ezt a részét "is" más világ én beleragadtam
ez is igaz Gyula ............ de a nagy banditot is átételezed ugyan olyan rövidre mint a triplt ,, vagy csak tegyél fel egy 52 hátsó fogaskereket ........ nagy lesz a döbenet az arcodon ... ki mekorát gyorsul és honnan.. mekora sebeségről Ja és ha még a Banditrol le dobálsz 40 kilo felesleget normális futómü is hozzá nem tudom mit kergetne a tripl a felhőket de nem a banditot ,,, csak el kell gondolkodni !
Az MCN szerint a street triple 12.85 alatt tudja a 60-180-at (40-110mph), utolsó fokozatban. Ez a nagybandi 14 alatt csinálja, a 600-ak zöme meg 17-19 másodperc alatt. A busa és a zx12 11 alatt.
Szóval jól éreztem én. Ha Anya megunja a motorozást, én veszek olyat, még ha irtó hülyén is nézek ki rajta.
Ha meg netán elszáll a fesz-szabályzó, akkor kigyullad a segge alatt a motor.
Én elhiszem ....söt tudom , hogy ezeknek a teszteknek van jog alapjuk ,, persze van bennük rendesen marketinges kamu ,, de valojában a kis súly és relative nagy fordulat a rövid átételekkel ezt eredményezi amit a tesztelö el mond .................
Mégis fel teszem a kérdést ! .... milyen motorja van a tesztelönek?
miért nincs neki ilyen triumph -ja ? Nincs pénze ? Nem fér ell a garázsba ? Meg mondom miért .... mert ezekben a kis motorokban nincs kraft , nincs erő . Kanyarvadászatra kiválo , föleg ha a fordulatott nem engeded az alsó 2/3 alá ,ennyi ezt tudják ...........
Erre vannak tervezve ............persze a világ legjobb dolga motoral kanyarodni .......... de az utak 70 % egyenes , nem mindenki jár direkt kanyargos turákra ..... ott ez már nem jönn be ... 170-180 km/ ó felet el fogy a kis motor ereje , nincs szélvédelem ,, a buta széles kormány itt már hátrány . a motor csapkod , fogyasztása ilyen tempoban a magas fordulat miatt , a négy hengeresekével vetekszik söt , tul is tesz rajtuk ! A motor nem tucat áru , alkatrészei relative drágábak mint ugyan ilyen tudású konkurenseié ! A motor uj árának töredékét tartja meg pár évesen , relative nagy az érték vesztése .. Ritkaságának köszönhetöen sokan nem ismerik ,, tartozkodnak töle , servizek nem a kellö tudásal állnak a szervizeléséhez ....................... folytathatnám ...

EZ IS EGY TESZT ................ és azért mert ... nincs róla kép ,, attól még Én mehettem ilyen motoral ................

nem rossz a motor .. de nem az én világom
ezt mar en is mondtam. Zoliet helybol toltam volna le a garazsba, az sokkal jobban is tetszik a mostaninal.
Tuono v2-v4
Hűű, ezt már mentem is :)
De melyikbe és mit kérjek?
Akkor be kell menni a boltba
Köszönöm a segítséget! Jó éjt!
Biztosan nem kellene sportmotor,igazából nem szeretek gyorsan menni csak kanyarogni lazán,ahhoz kellene futómű+fék+gumi+kis tömeg.Az általam próbáltaknál mindig a tolóerő(nyomatékhegy) hiányzott kanyarból kifelé,ez az amit a bandi nagyon érzékletesen tud előadni,bár hasonló méretű V2 meg még jobban....
Nem. A tavaszi már megvolt. Az őszi még nincs kihirdetve. De regisztrálj az oldalon, szívesen látunk mindenkit, nem vagyunk egy kirekesztő közösség és valamikor nyár vége felé kiderül az őszi tali helyszíne, időpontja. Ezek általában Péntek du-Vasárnap de. között zajlanak, rendkívül szép helyeken és még annál is jobb társaságban. Szóval gyere nyugodtan
Szotyi, hogy is volt az a Mangarti túra útvonala?
A legközelebbi találkozó időpontját tudod esetleg?!
Sztem neked még sportmoci kéne,régebben nekem is azok voltak,mostanság nem szívesen mennék pár ezer kilóméteres túrára ezzel a vassal...inkább egy GT 1400 vagy FJR 1300
Francnak linkelsz hülyeségeket.. Most nekem is kéne egy..
Alapvetően én sem,kivételek:Paulovits,Lövey,Mocsok.....nekik van fogalmuk a motorozásról is.
Én már rég nem hiszek teszteknek.....mert azok szubjektívek és csak az adott pillanatban érzetteket mondják el...lehet bármilyen objektívnek tűnő a tesztelő.....saját és haveri tapasztalat oszt jónapot, persze az sem tuti, de legalább mulatságos..
Jól szórakoztál?
Megtanultad, hogy semmi nincs ingyen?
Akkor itt az ideje kifizetned a műsort és teli tankolni mindenki motorját aki neked örömet okozott. Remélem én is, kezd az én motorommal.