Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is láncfűrész olajat használok...
Az esős időhöz nem tud alkalmazkodni, de esőben nem is akarok motorozni (kinőttem már abból ).
Két személlyel is mentünk már vele, nem ért bele a lánc (elég hézagot hagytam a lánc és a tű között). Azon viszont gondolkodtam, hogy a hátsó lánckerék aljánál esetleg szerencsésebb lenne csepegtetni, de nem hiszem, hogy átalakítom...
Azzal akartam szabályozni, de amikor gyorsan összedobtam nem került bele, mert a focipumpa tű végét fogóval elszorítottam és azzal szabályoztam be a csepegtetési időt. Aztán úgy maradt, mert így is jól működik. Később lehet, hogy beteszem majd, hogy egyszerűbben lehessen állítani (egyébként az egy akváriumi szelep). Arra viszont vigyázz, hogy teljesen bemelegedett motornál állítsd be.
Stihl lánckenő olajat használok.
Nem bonyolítottad túl! De nem is baj, ezzel lesz a legkevesebb probléma. Èn azért az alsó ágat kenném, meg úgy tűnik a kenési pontnál még tud csapkodni annyit a lánc, hogy belenyaljon a tű végébe..., de ez csak a képek alapján a megérzés...gondolom letesztelted. Meg bebizonyítottad, hogy nem kell hozzá semmi különleges, csak egy kis lendület.
A Bandit kezelési utasítása 80W90-eset ajánl.
Ha már láncolajzó a téma akkor megragadnám az alkalmat és megkérdezném milyen viszkozitású olaj a jobb a lánc kenéséhez?
Az utolsó, 31 végű képen lévő alkatrésszel szabályzod az áramlási mennyiséget?
Köszi!
Meg van a hétvégi program!
A tű feljebb állítás mellett alapjárati fúvókát is cserélek, így lehet, hogy egyszerűbb lesz kibányászni a karbisort...
Ugyan nem Bandit, (csak egy ős), de én így oldottam meg:
http://skodalista.skodaoldtime...
A gumi csőbe egy kerítésfeszítő drótot húztam, így van tartása és oda lehet hajlítgatni ahova szükséges. Két erősebb kötözővel rögzítettem a vázhoz. A tű a végén bele van ragasztva a gumicsőbe, plusz egy zsugorcsővel is biztosítottam a kicsúszás ellen.
Látom.
Az a baj, hogy a posta is közbeszól.
daty!

Látod zöldi jobb áron tudja!
Igen, a lánc halálának elsö jele spray- kenöanyag alkalmazásákor. Az o-gyürük mellett bejut a szennyezödés, korrodálja a lánc belsejét megkopnak a csapok-perselyek, megnö a szemek között a játék-távolság (erre mondják hibásan, hogy megnyúlik), terhelésen pedig kinyomja ezt a cuccot. Majd mivel nincs kenés felgyorsul a lánc kopása elhasználódása, túllépve a megengedett csaptávolságokat.
(Automata lánckenésnél elég kicsi ennek az elöfordulási lehetösége.)
István! A képeid közt a láncon a vöröses színű kirakódás az rozsda?
mondtam
ja, jóvan.
O-ringes? Mondj priviben egy árat.
A gyári hátsó csomagtartó 25.000 Ft-ért vihető.
Ha valakit érdekel a bukócső, 15.000 Ft-ért megválok tőle.
csak nem ebben az árban meg persze minőségben
Felajánl cuucot, nem venni akar...
JT vagy KMC láncot tudok viszont ilyen méretben
ööö..
nincs rá forrásom.
gratula!

üdv itt!
Nekem ami most van fent 130 lovas, az a mccoival együtt ment fel, 26-7ezer van benne, még asszem nem feszítettem(vagy tán 1000-nél), teljesen újszerű állapotban van. Attól függ, mennyire vagy madmalac.
Ha szereted sűrűn forgatni, egykerekezel, akkor jobb az erősebb.
Más jellegű használtra megfelel a gyengébb.
Igen ez jó ötlet, tökéletesen megfelelne amíg nem adja ki a keret a Mccoi-t. Meg tudnád mutatni hogy helyezted el az első lánckerékhez a fecskendőt, és hová került fel a tartály?

Zöldi: köszi a leveledet. Te melyik láncot javaslod? (Elmegy 40%-kal többet a 180 lovas?)