Azért a válaszod komoly mentális hátteret sejtet. Egy bömbivel járok és pont ugyan úgy leszarozta, de mivel nem életem párjáról mondta ezért kit érdekel.
A műmájerségről: Tasi csak itt osztja az észt, míg Te tényleg körbejárod a topicokat és tetszelegsz a megmondó ember szerepében.
Elmegy mindenki a picsába! Itt ezen a fórumon erről a motorról van szó!
Én úgy szeretem ezt a motort,még ha "kóbászzsír piros metál" is ahogy van!
Ami biztos szerintem....ár-érték arányban a legjobb választás!
Csak.
Kielégít?
Tehát neked nem mondta élből bármiféle ismertség után hogy laposelemmel hajtott motoron ülő műmájer motoros lennél?
Ez megfelel a kényes ízlésednek vagy kettősmérce van a fanklubban?
Papa!
Idézz már vissza egy kommentedet amiben udvarias voltál. És igen fan klubtag vagyok. Udvariasan arra is válaszolhatnál, hogy miért nem nyitsz saját oldalt.
Akkor nem kell vele foglalkozni! Ennyi. De én úgy látom direkt basztatjátok egymást.... Minek? Van elég fos az életben ami az ember fejére akar ömleni. Legalább itt ne.....
Papa!
Nekem úgy tűnik, hogy itt már csak Te erőlködsz. Már bőven megmutattad milyen macsó vagy, szereztél elég hívet is, miért nem nyitsz egy Zoli majd jól megmondja topicot
Ja és mielőtt jön a megkérdőjelezés: Évek óta használok LiFePO4 cellákat elektromos járműben, erősen tesztelem őket, nem csak olvastam róluk valahol...
Nem ajánlom oda. Nehézkes lesz a töltés megvalósítása, komoly BMS kellene, stb. Elektromos járművekhez rendben van, de ott szabályozott körülmények között lassan töltöd az akkut. A járművekben ez nem így van.
Indító akkunak még mindig az ólom-savas a legjobb, nem mellesleg sokkal olcsóbb is.
pedig jó az már több gyártó is nyomatja a szabvány akksicsatlakozással a lítiumos cuccokat csak sokkal alacsonyabbak és persze könnyebbek , na meg ha rendel az ember a kici kííínaiaktól még az áruk se annyira horror
A műmájerségről: Tasi csak itt osztja az észt, míg Te tényleg körbejárod a topicokat és tetszelegsz a megmondó ember szerepében.