Egy barátom motorját szereljük, 400 bandita 93-as kiadású. A gond vele az, hogy nem nagyon van alapjárata. 3000 és 0 között variál. Falsot szerintem nem szív, megnéztem mindent, levegőcsavart beállítottam, szinkront is csináltam. Megy a gép szépen egyébként, 170-el mentem vele nem is füstöl, csak nincs alapjárata... Egyébként ezzel a típussal mik a tapasztalatok? Beállítható a mi éghajlatunkra? Mik a tipikus hibái, mire kell odafigyelni? Előre is köszi!
Én már rendeltem a német Louisból. 2 hét alatt megjött, azt hiszem kb 20 Euro volt a postaköltség. Weben meg lehet rendelni, megadod a cimedet, kifizeted, legkésőbb másnap fel is adják neked a cuccod.
a louisosokkal beszeltem, akik a szentendrei uton voltak regen (most hodmezovasarhelyre koltoztek), ok 73-ert hozzak meg, de szerintem en a nemet louistol rendelem majd meg, mert ott akciosan 249 euro, es sztem olcsobb meg akkor is ha hazhoz rendelem. 2 het a szallitasi hatarido a magyar louisnal, gondolom ok is kinntrol rendelik, ugyhogy ha a nemet oldalrol rendelem is 2 het. hetvegen megerdeklodom hogyan lehet nemetektol rendelni.
hol tudnek felprobalni schuberth concept sisakot? lehetoleg a meretemben, ami olyan 60 as korul van +- 1cm.
neten fogom rendelni, es mivel 2 het a szallitasi ido, ezert nem szeretnem hogy vissza kelljen kuldenem a nem megfelelo mertet miatt, aztan meg 2 het mig megjon az ujjabb.
Szevasztok Banditák !Az elözőekhez szolva én a nagy vizessel 235-öt mentem de még még ment volna csak elfogyott az ut.Ezt már nem igen élveztem nagyon kell figyelni meg egy hülye autós elkezd valakit előzni 160 -al és eléd jön az elég gázos.Ha autot vezetek mindig nézem a visszapillantot nem jön-e gyorsan egy fényes pont.Körforgalomban én is jártam már ugy,hogy 2-ben aránylag kis gázadásnál ment ki a hátulja.Hiába a nagy nyomatékot tisztelni kell,ezt leszámitva szerintem nagyon kezes a gép.Az erő legyen veletek!
Háááát asszem a Gyertyacserével kezdtem yavult de nem lett igazi ( az enyém 1,2-es nemtom millen a tied. Gyárilag NGK JR 9 B volt benne most JR 9 C azaz duplaelektrodás van benne ) Yött a légszürő csere asztem ezzel megoldódott minden de kb 300 km után kezdte megint akkor leszivtam belőle az összes benyát és tettem bele 4 lityi E85- öt ( bioetanol ) meg vagy 8 lityi benyát na ettöl fulladozott mint állat de legalább kipucolta a karbit . Utánna megint yo volt. Mivel ez alkohol igy szinte nyomtalanul ég el nincs korom kox stb. De sayna a következő tankolásnál megint kezdte ekkor tette ide a forumba motoros Kolléga ezt a linket ........ és ezzel most remélem végleg orvosolodott a probléma hát ennyi tolom a linket is.
A nagy Bandit erejével tényleg nincs semmi probléma. Amikor már közeledett a hátsó gumim a cseréhez azzal szórakoztam,hogy egyenesben egy kövér gázt húztam(semmi kuplung) és már füstölt is a gumi,mindeszt másodikban. Nagyon jó móka. A végsebességet énsem tudom egyszer mentem óra szerint 230-at de ő még bírta volna,én voltam a gyenge lácszem. Persze az egyém N-es volt.Egyszerüen 2 perc alatt annyira elfáradtam ekkora tempónál,hogy lassítanom kellett mert nem bírtam a menetszelet. Utána a 160-as tempó séta galoppnak tünt.
Úgy. Ilyen tételnél már megéri kimenni+ motorozol egy jót. Kérdezd meg a szentendrein levő srácokat, mennyiért hozzák. www.louis-moto.hu Meg ha már ott vagy , veszel egy esőruhát, léáncsrét, olajat, pár akciós bizbaszt, máris +-ra jöttél ki.
Szerintem nincs motoros, akiből néha ne kívánkozna ki az ördög. Nincs ezzel semmi baj, amíg megfelelő körülmények között teszed.
De én sem tudom hol a vége az enyémnek 230-at már mentem, de messze nem volt vége. Assz'em egy darabig még nem is fogom megtudni (bár, ha átadják a M7-t...)
Pont így jártam,én is,egy hupni a kanyarban megdobta a hátulját,már éppen gyorsítottam kis gázon,ez miatt nagyobb gázt húztam és máris két méteres gumi nyom és majdnem hasalás,eléggé be voltam dőlve.Érdekes pedig elég hosszú a gáz útja az 1250-esen.....-igaz egyesben volt a váltó itt még nagyon erős a gép.
no tegnap el is felejtettem megirni. megprobaltam megnezni a mocim vegsebesseget, de o gyozott.
190-ig mertem hajtani. 8500 korul jart a fodulatszam, es meg ment volna, csak mar en nem mertem. kivancsi vagyok vajon 9000-nel leszabalyoz-e 6-ban is?
ja es kimeljenek legyenek szivesek a "ha igy folytatod megolod a motort meg magadat" hozzaszolok.
csak kiprobaltam a motort egy altalam ismert hosszu jo minosegu egyenesben. nem igy kozlekedem, es nem is fogok igy kozlekedni.
Ismétlem: A 600-ast nem ismerem, de az 1,2-esnek pont ez a tulajdonsága, ami miatt nem ajánlanám kezdőnek. Pl körforgalomban kettesben leborítva jön egy zökkenő, amit a júzer átvisz a gázkarra... Hát ott kész a firka. Nekem is ezt kellett a legtovább "szoknom". Ez a tulajdonsága (vö.: hatalmas nyomaték alul is) ami miatt egy idő után imádod, de az elején okozhat meglepetést.
Magasabb fordulaton meg kész gyönyör, de az első időkben úgysem forszírozza az ember...
ezt a kimesz a louisba-t ugy ertetted hogy becsbe? nincs a szentendrei uton is egy? vagy kepviselete?
en erre a boltra gondoltam a cimet es a tel.szamot illetoen.
de koszi a sok valszt :)
Hello!
600-as Banditot készülök venni, és lenne egy kérdésem: Kipróbáltam a mocit múltkor, tényleg nagyon kényelmes, és könnyen kezelhető. Viszont azt vártam, hogy az alsó tartományban harapósabb lesz. 400as Ninján tanultam motorozni, és ha 1ben mozdítottam a gázon, akkor rántott is a moci érezhetően. Ezt feltételeztem a Banditról is, de ehhez képest ligthosabban viselkedett. Nem tudom, normális-e. Felső tartományba nemigazán próbálgattam, csak a feljebbi sebességekben. Hát... ment...:))
Bár lehet, ez így kevés támpont, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Köszi!
Egy barátom motorját szereljük, 400 bandita 93-as kiadású. A gond vele az, hogy nem nagyon van alapjárata. 3000 és 0 között variál. Falsot szerintem nem szív, megnéztem mindent, levegőcsavart beállítottam, szinkront is csináltam. Megy a gép szépen egyébként, 170-el mentem vele nem is füstöl, csak nincs alapjárata... Egyébként ezzel a típussal mik a tapasztalatok? Beállítható a mi éghajlatunkra? Mik a tipikus hibái, mire kell odafigyelni? Előre is köszi!
koszi az infot.
hol tudnek felprobalni schuberth concept sisakot? lehetoleg a meretemben, ami olyan 60 as korul van +- 1cm.
neten fogom rendelni, es mivel 2 het a szallitasi ido, ezert nem szeretnem hogy vissza kelljen kuldenem a nem megfelelo mertet miatt, aztan meg 2 het mig megjon az ujjabb.
A TDM-et nem Abasáron vetted?
De én sem tudom hol a vége az enyémnek 230-at már mentem, de messze nem volt vége. Assz'em egy darabig még nem is fogom megtudni (bár, ha átadják a M7-t...)
190-ig mertem hajtani. 8500 korul jart a fodulatszam, es meg ment volna, csak mar en nem mertem. kivancsi vagyok vajon 9000-nel leszabalyoz-e 6-ban is?
ja es kimeljenek legyenek szivesek a "ha igy folytatod megolod a motort meg magadat" hozzaszolok.
csak kiprobaltam a motort egy altalam ismert hosszu jo minosegu egyenesben. nem igy kozlekedem, es nem is fogok igy kozlekedni.
szeles utat!
Magasabb fordulaton meg kész gyönyör, de az első időkben úgysem forszírozza az ember...
en erre a boltra gondoltam a cimet es a tel.szamot illetoen.
de koszi a sok valszt :)
A 600-ast nem ismerem, de az egykettes tuti hannyattvág!
600-as Banditot készülök venni, és lenne egy kérdésem: Kipróbáltam a mocit múltkor, tényleg nagyon kényelmes, és könnyen kezelhető. Viszont azt vártam, hogy az alsó tartományban harapósabb lesz. 400as Ninján tanultam motorozni, és ha 1ben mozdítottam a gázon, akkor rántott is a moci érezhetően. Ezt feltételeztem a Banditról is, de ehhez képest ligthosabban viselkedett. Nem tudom, normális-e. Felső tartományba nemigazán próbálgattam, csak a feljebbi sebességekben. Hát... ment...:))
Bár lehet, ez így kevés támpont, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Köszi!