Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia nekem is 1200N-es most akkor végül hogyan javult meg a tied mert én nemértem amit irtál pontosan.Köszi elöre is .
Sziasztok!

Egy barátom motorját szereljük, 400 bandita 93-as kiadású. A gond vele az, hogy nem nagyon van alapjárata. 3000 és 0 között variál. Falsot szerintem nem szív, megnéztem mindent, levegőcsavart beállítottam, szinkront is csináltam. Megy a gép szépen egyébként, 170-el mentem vele nem is füstöl, csak nincs alapjárata... Egyébként ezzel a típussal mik a tapasztalatok? Beállítható a mi éghajlatunkra? Mik a tipikus hibái, mire kell odafigyelni? Előre is köszi!
Én már rendeltem a német Louisból. 2 hét alatt megjött, azt hiszem kb 20 Euro volt a postaköltség. Weben meg lehet rendelni, megadod a cimedet, kifizeted, legkésőbb másnap fel is adják neked a cuccod.
hmm, nem néztem konkrétan de az euromotor az egyik legnagyobb rablóbanda schubertben, kint olcsóbb kell h legyen...érdekes...
hmmm... az euromotornal meg olcsobb is. sot ok tobb szinben is tudnak. kivancs vagyok hogy kulfoldrol mennyiben all meg a rendeles.
koszi az infot.
a louisosokkal beszeltem, akik a szentendrei uton voltak regen (most hodmezovasarhelyre koltoztek), ok 73-ert hozzak meg, de szerintem en a nemet louistol rendelem majd meg, mert ott akciosan 249 euro, es sztem olcsobb meg akkor is ha hazhoz rendelem. 2 het a szallitasi hatarido a magyar louisnal, gondolom ok is kinntrol rendelik, ugyhogy ha a nemet oldalrol rendelem is 2 het. hetvegen megerdeklodom hogyan lehet nemetektol rendelni.
bp., euromotor, ha lerakod a zsét odaadják 1 körre...nekem egyszer így mondták....csak ne reklámozd h nem ott akarod venni...
MEnnyiért hozzák?
segitsetek banditak!

hol tudnek felprobalni schuberth concept sisakot? lehetoleg a meretemben, ami olyan 60 as korul van +- 1cm.
neten fogom rendelni, es mivel 2 het a szallitasi ido, ezert nem szeretnem hogy vissza kelljen kuldenem a nem megfelelo mertet miatt, aztan meg 2 het mig megjon az ujjabb.
Szia Vszabi.
A TDM-et nem Abasáron vetted?
Szevasztok Banditák !Az elözőekhez szolva én a nagy vizessel 235-öt mentem de még még ment volna csak elfogyott az ut.Ezt már nem igen élveztem nagyon kell figyelni meg egy hülye autós elkezd valakit előzni 160 -al és eléd jön az elég gázos.Ha autot vezetek mindig nézem a visszapillantot nem jön-e gyorsan egy fényes pont.Körforgalomban én is jártam már ugy,hogy 2-ben aránylag kis gázadásnál ment ki a hátulja.Hiába a nagy nyomatékot tisztelni kell,ezt leszámitva szerintem nagyon kezes a gép.Az erő legyen veletek!
Háááát asszem a Gyertyacserével kezdtem yavult de nem lett igazi ( az enyém 1,2-es nemtom millen a tied. Gyárilag NGK JR 9 B volt benne most JR 9 C azaz duplaelektrodás van benne ) Yött a légszürő csere asztem ezzel megoldódott minden de kb 300 km után kezdte megint akkor leszivtam belőle az összes benyát és tettem bele 4 lityi E85- öt ( bioetanol ) meg vagy 8 lityi benyát na ettöl fulladozott mint állat de legalább kipucolta a karbit . Utánna megint yo volt. Mivel ez alkohol igy szinte nyomtalanul ég el nincs korom kox stb. De sayna a következő tankolásnál megint kezdte ekkor tette ide a forumba motoros Kolléga ezt a linket ........ és ezzel most remélem végleg orvosolodott a probléma hát ennyi tolom a linket is.
Szeva Tibi köszi a tippet hétvégén suvickolás !
A nagy Bandit erejével tényleg nincs semmi probléma. Amikor már közeledett a hátsó gumim a cseréhez azzal szórakoztam,hogy egyenesben egy kövér gázt húztam(semmi kuplung) és már füstölt is a gumi,mindeszt másodikban. Nagyon jó móka. A végsebességet énsem tudom egyszer mentem óra szerint 230-at de ő még bírta volna,én voltam a gyenge lácszem. Persze az egyém N-es volt.Egyszerüen 2 perc alatt annyira elfáradtam ekkora tempónál,hogy lassítanom kellett mert nem bírtam a menetszelet. Utána a 160-as tempó séta galoppnak tünt.
Én még nem próbáltam
Úgy. Ilyen tételnél már megéri kimenni+ motorozol egy jót. Kérdezd meg a szentendrein levő srácokat, mennyiért hozzák. www.louis-moto.hu Meg ha már ott vagy , veszel egy esőruhát, léáncsrét, olajat, pár akciós bizbaszt, máris +-ra jöttél ki.
Szerintem nincs motoros, akiből néha ne kívánkozna ki az ördög. Nincs ezzel semmi baj, amíg megfelelő körülmények között teszed.
De én sem tudom hol a vége az enyémnek 230-at már mentem, de messze nem volt vége. Assz'em egy darabig még nem is fogom megtudni (bár, ha átadják a M7-t...)
Pont így jártam,én is,egy hupni a kanyarban megdobta a hátulját,már éppen gyorsítottam kis gázon,ez miatt nagyobb gázt húztam és máris két méteres gumi nyom és majdnem hasalás,eléggé be voltam dőlve.Érdekes pedig elég hosszú a gáz útja az 1250-esen.....-igaz egyesben volt a váltó itt még nagyon erős a gép.
no tegnap el is felejtettem megirni. megprobaltam megnezni a mocim vegsebesseget, de o gyozott.
190-ig mertem hajtani. 8500 korul jart a fodulatszam, es meg ment volna, csak mar en nem mertem. kivancsi vagyok vajon 9000-nel leszabalyoz-e 6-ban is?
ja es kimeljenek legyenek szivesek a "ha igy folytatod megolod a motort meg magadat" hozzaszolok.
csak kiprobaltam a motort egy altalam ismert hosszu jo minosegu egyenesben. nem igy kozlekedem, es nem is fogok igy kozlekedni.

szeles utat!
Ismétlem: A 600-ast nem ismerem, de az 1,2-esnek pont ez a tulajdonsága, ami miatt nem ajánlanám kezdőnek. Pl körforgalomban kettesben leborítva jön egy zökkenő, amit a júzer átvisz a gázkarra... Hát ott kész a firka. Nekem is ezt kellett a legtovább "szoknom". Ez a tulajdonsága (vö.: hatalmas nyomaték alul is) ami miatt egy idő után imádod, de az elején okozhat meglepetést.
Magasabb fordulaton meg kész gyönyör, de az első időkben úgysem forszírozza az ember...
ezt a kimesz a louisba-t ugy ertetted hogy becsbe? nincs a szentendrei uton is egy? vagy kepviselete?
en erre a boltra gondoltam a cimet es a tel.szamot illetoen.
de koszi a sok valszt :)
Az túlzás, hogy gáztrántok, inkább gázt mozdítok.
Egyesben gázt rántasz és nem lódul a gép? Ott valami gebaszt sejtek.
A 600-ast nem ismerem, de az egykettes tuti hannyattvág!
Hello!
600-as Banditot készülök venni, és lenne egy kérdésem: Kipróbáltam a mocit múltkor, tényleg nagyon kényelmes, és könnyen kezelhető. Viszont azt vártam, hogy az alsó tartományban harapósabb lesz. 400as Ninján tanultam motorozni, és ha 1ben mozdítottam a gázon, akkor rántott is a moci érezhetően. Ezt feltételeztem a Banditról is, de ehhez képest ligthosabban viselkedett. Nem tudom, normális-e. Felső tartományba nemigazán próbálgattam, csak a feljebbi sebességekben. Hát... ment...:))
Bár lehet, ez így kevés támpont, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Köszi!