Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem akkor a trofi(es125) MZ -m csak mz topikba dicsérhetem, mert a 6voltos rendszer könnyen oxidálódik és a dinamója alulméretezett fos a mai közlekedéshez meg láncos primerhajtása a vicc kategória olyan szar megoldás! Stb.
Szeretem, imádom, de tudom egy fos sok szempontból és nem fogom azt mondani a trofi mz n kívűl minden laposelemes motor....

Részemről ez a téma lezárva....
Van több lgolajos tulaj haverom és tudják utálok az olajkályhát de attól még a haveromnak tartom őket, nem a motor alapján nézem az embereket. De a tény az tény!
Tudod egy Ferrári tulaj se beszélje be nekem a 12hengeres nem eszik sokat és alapjáron is lehet vele menni!

Teccik érteni?
Vöröskereszt mentes inventorozást oda németbe
szoval Pista biztos láttál már egyet ketött ilyet !

huzól egy gázt,,, és el engeded a fordulat gyorsan szépen vissza esik 1300- 1400 re ott 1-2 másodpercig jár és hirtelen le esik 1100 re .. itt van a kutya el ásva cimbóra ! ............. a pilot furatokon a gáz allat több anyag kerűlt a motorba .. a pillangó be zár ,,de mivel a több anyagot el kell égetni , lesz egy magasabb fordulat gáz vissza rakásnál így az a 1-3 másodperc amig a motor fordulat 1300- rol vissza esik 1100 re adig a motor dus keveréket kap erre azért van szükség ,hogy visszont forditott helyzetbe ....1100 alapjáratról hirtelen gázhuzásra kicsit el dusuljon a keverék és a motor ne torpanjon be .. A probléma az szinkronál és a pilot beállitásánál ebböl adodik ,, Ha a pillangó jobban nyit ,, hiába üveg gyertyázod be ahoz a pillangó szelep
nyitáshoz gáz huzásra a dusulás el marad ,, gázra kicsit be torpan a motor ugyan akkor a nagyobb pillangó nyitásból adodoan . a hengerek nem járnak együt ,, hiába egyformára van szinkronizálva a gép a torok furatok a kehejcső , a tű és a fuvókák kopása nem egyforma , ugyan azon vákum mellet, külömbözö menyiségű keverékek kerülnek a hengerekbe . ezt utána probálod apilot csavarokal finomitani.....
De ilyenkor meg el tekered a szinkront ....................

talán itt van a legnagyobb tévedési lehetöség és az uszó szinteknél ..
ha a motor már fordulaton megy a másik kurva nagy erdő a cv nyitásának kezdete , fel húzásának sebbesége ,, itt aztán megint össze függ a a rúgó erő a siber kopotságával , a tű magaságával az adot luk nagyságával a siberen .. ez is nagy szopo roller ............

off
Oke, markatars.
Látom sikerül kiragadni a lényeget...
Mit mondjuk egy banditos fórumon? Szerintem nem ugyan az hogy itt saját berkekbe dicsérve vagyon a saját ló, vagy átmegyek homlokegyenest más topicokba, és ott mindig "telefingom/teleböfögöm" a megyözödéseimmel az arra nem kiváncsi olvasótábort.

Tudod én vettem egy gixert, és beállítottam a sarokba, meg vettem egy Katanablokkos szopórollert is, mert én kiváncsi vagyok, hogy milyenek ezek testközelböl, én magam akarok gadagabb lenni tapasztalatokkal, mert nem tudok más szájával jól lakni...ès akármennyi csúnya/szép, hulladék/ jó, az én szakításom, és szagolom, de nem dörgölöm oda senki más orra alá.
Na majd Mariazell fele megnezem.
Igen,valahogy így.
Nem tudom ki vagy de mostantol a baratom vagy
Gyenge,elemes,műanyag.
Ti mondjátok mindig a légolajos gépek a motorok.
Olyanok vagytok, mint a mai ezres sportgép tulajok, azok is megmondták ezer alatt nincs motor.

Volt gpx750r -m és mikor a pofámba vágták törik a váza szar úton, nyeltem egy nagyot és mondtam sajnos törik...

Mellesleg nem neked írtam, hanem F.Levinek!Amiket meg írtam azokta 1től1ig van példa a sokat futott "csoda"motornál!
Elismerem erős, könnyű, szép(tankja nagyon tetszik, hogy a szellőző felfelé van), de műszakilag a szememben egy nulla a leírtak miatt!
Nekem jelenleg egy Daewoo Kalosom van. Szeretem. Es nagyon szerettem a ketutemu Trabinkat. Szurke volt, budos volt, de legalabb nem horpadt be ha a parkoloban nekibasztak az ajtot.
Ha megkérdeznémm hogy ilyen kommentekkel mi a célod, volna rá építöjellegü magyarázatod?
Próbállak hónapok óta helyreteni, meg még hozzád hasonló pár fórumozót...de beletörik a bicskám mindig.
Elvileg megalapozott tudással rándelkezel ahhoz, hogy azt nemes jó célokra használd, néha élsz is vele....
Ugyanakkor sok esetben csak az ovis öntelt éned toporog:-"én tudom, de nem mondom meeeeg bibiiii". Meg mikor egy ledegradáló " nekem nincs ilyen hülyékre idömmel" akarsz felülemelkedni, és dominanciát gyakorolni a segítségért sorbán állókhoz.

Pár év alatt nem hallottam olyan esetet, hogy valamelyik szakit is pisztollyal kényszerítették volna arra, hogy az itt felmerülö problémákra azonnal megoldást adjon, szakítva életéböl drága idöt a kérdezöre.

Itt senki nem fog ismeretlen rászorúlótól nagyösszegü utalást a bankszámláján elszenvedni egy egy jó tanácsért, de tied lehet a dicsöség, és felebaráti jóérzés hogy valakinek önzetlenül segítettél megvillantva tudásod legjavát. A kérdezö meg jusson örök kárhozatra, ha nem képes ezt legalább egy jószóval honorálni, némi alázattal párosítva.

De az hogy páran azon rugóztok itt, hogy húzigáljátok az oroszlánok bajszát, csak mert unatkoztok, és nem tetszik, hogy itt hosszabb ideje normális hangnemben folyik az infok cseréje, az elég gyenge emberi jellemre vall. Ès csak annak örülök, hogy az ilyen gyerekes probálkozások lepattannak arról akit itt séretegettek, mert sokan rájöttek arra, hogy tök mindegy mekkora tudásod van, ha emberileg meg nem tudsz szimbiózisban lenni a környezeteddel.
Ennél bóvlibb "stratégiát" is kevesen tudnak beújítani, hogy nekiáll bögdösni valakit az érzékeny pontján. Itt a legtöbb embernek érzékeny pontja a féltve örzött gépe, van amit komoly érzelmek, tapasztalatok, és elmények füznek hozzá, még akkor is, ha több esetben már ö maga is felgyújtotta volna...hát nem gyerekes ezzel játszadozni? Nem lehetne megmaradni szakmai és emelkedett légkörben emberi hangon ütköztetve a véleményeket?
Mennyivel másabb lenne a társadalom teljesítménye, ha egymás képességeire tudásására építve lépnénk elöre, és nem kioltva, elgáncsolva a többi egyedet magunka alá taposva akit csak lehet...
figyelj ezek a dolgok azért értelmetlenek mert értelmetlenek , hiába istenítem a jawa babettát mikor pont úgy elromlik mint a többi , minden motornak szét lehet rugni a váltóját minden motornál előfordul karbi meg injektorhiba mindegyiket karban kell tartani most van ameiket könnyebb van ameiket nehezebb (itt speciel a hondára tudok gondolni mert van néhány modell amit ha az ember piszkál rájön hogy 5 darab 3 méteres 20 újjú keze kellene legyen és az se biztos hogy elég....) persze ez normál felhasználót nem érinti ha arra használja a motorját amire gyártották
Tudjuk, hogy a legjobb a Honda. Nem veletlen van a garazsomban. Triumph milyen?
ne aggódj én a tasnerral nem állok le vitázni hisz tudjuk hogy értelmetlen
Unalmas a kék sarokban a szerelő aki csak szar motort lát munkából kifolyólag a zöldben meg az elégedett felhasználó.

Ezért is felesleges szerelőktől meg márkafórumon kérdezni egy adott tipusról.

Olyan mint krokodilt kérdezni a zebráról vagy fordítva.
mentem már párral olyannal is mint a tied meg régebbiekkel 94 -95 nem tűnt fel benne semmi extra , nem megy se jobban se gyorsabban mint egy gsxr 750 de legalább a gázt is nehezen veszi fel pláne ha megkopnak a spiáter síberek a karbiban na meg azok a rugók amik visszanyomják az igen keményebb kellett volna hogy még nehezebben csússzon fel a síber
Minden haboru ugy kezdodik, hogy visszalonek.
Ettől féltem az elején.
Na, ismet kezdodik a sehova nem vezeto markahaboru
DE DE Laposelemes műanyag motor, viszont már 89től az első zxr -től prémium futómű, antihopping kuplung, vízhűtéses blokk, nem hullik szét a váltó, stb.
Lehet 10% nehezebb a gsxr750nél de 10% erősebb is

Ebbe csak laposelemet kell cserélni, soha semmi nem romlik el benne!
A kawasakid nem egy laposelemmel hajtott muanyagmotor ?
Nem tudsz eladó gikszer ezeregyet?
Nem baj, ha besült a blokkja a melegben, mert légolaj-(hütésnélküli)es meg lehet törött váza is, mert az a bilivékony inkább négyzetekre, mint háromszögekre hasolnító váz ugye törik, mint a ropik. Fék se fontos rá, meg telóba se kell friss olaj, mert újkorában is erősebb volt a blokk, mint amit elbírt a futómű, ha ugye addig még nem hullot szét a váltó és az erőt átvitte a hátsó kerékre.

Szóval csak azért kellene, hogy berakjam a műhely sarkába és mikor véletlen rossz gondolatom támad, hogy eladjam a motorom ránéznék a gikkszere és tuti észheztérnék, aztán mégse adnám el a hétötvenes zöcsséget.
Ezt egy szoval sem mondtam, de te itt beallitod egy hulladek motornak. Van ami eszi az olajat az igaz de melyik motor nem eszi plane amelyik egy olasz szaladgalos motor volt 1xx ezer km-el ?
nézd ez csak egy észre vétel .............. te bizos jobban értesz hozzá
a tdm nagyon fasza ........