szerintem is a HONDA a leg jobb motor a VILÁGON ,, Talán a Hd ami még a közelébe tud férközni ...a maga modján .......
De a Hondának is meg vannak a gyenge pontjai .. szerelhetösége katasztrofális ........ a műszaki meg oldásai bonyolult , maga a motor rendszer műszakilag zseniális , a végletekig ki találva , ki hézagolva , kiszámolva és tesztelve ........ de ennek is meg van a hátránya ..
mindenki halot már Honda hangot ,,mint a villany motor ...........
csak érdekeség :
a honda vfr 800 v/4 ese a motor gyártás csucsa minden tekintetbe ............ de a dugatyu hézaga ugye leg kisebb ilesztésel bir ,, egy bandit a maga 6 százados illesztésével se szol olyan szarul a szerviz limite 12 százados ,, a banditok több mint fel simán el megy 18 - 20 százados kopásig a HONDÁBAN ha már 10 százados a hézag zörög, csatog ,csilingel ............... a fogaskerekes vezérlése egy ujabb műszaki csoda , de itt is a fog hézagok növekedésével el mászik a vezérlés cserélye 5 * kiadás a láncos vezérlés cseréjénél ,,
ugyanakor sulya kétszerese a láncosnak ..............--
,, igen a Honda nagyon jó motorokat gyárt és a három japo valojában a HONDA Fejlesztésekből él . kopint , le másol ..............
De ugye ez egy bandit forum .... NA a lég /olajos teknikát az usá- ban találták ki és a SUZUKI szabadalmaztata ... 1985 -töl --90 ig a SUZUKI olyat csinált a motor gyártásban amit a honda a cb 750 nel .. korszakot épitett ...
nem kéne ezt csak ugy a sarokba dobni szerintem ,, mivel BANDIT
forum szerintem Maga a bandit ennek köszönheti a nagy sikerét
egy olyan motor alkotott vele a Suzuki amiben benne van minden .. amit TI MOST állandóan KERESTEK,, más motorokban ...
Erő , dinamika , ki forot teknika , megbizhatoság , ........... lehet dönteni, lehet turázni ., jól fogyaszt .... még versenyezni is be fogható arányaiban olcsó fent tartani . compakt , kétszemélyes stb stb
1983 (?)-as BX 1.6-unk volt. 18-19 évesen a technikumban újítottam fel a falsoló karbit, meg cseréltem rajta hengerfejpakolást, meg sok minden mást is...imádtam, igazi állatorvosi ló volt!
Nem, sőt.... Barátok vagyunk, motorozunk de soha nem próbáljuk meggyőzni egymást a saját motorunk felsőbbrendűségéről. Pedig volt hogy bőszen kerestem a Grossglockneren a bakelitszag okát egy Kawasakin. Van a csapatban: YAMAHA, BMW, KAWASAKI, HONDA és még soha senki nem lett lehülyézve azért amije van.
Ne folytassuk, mert ezek kemény vízek lesznek....
Leírom nyilvános fórumon a Pancsikról a szakmai véleményem akkor magyarellenes Kohn leszek.
Ha már kgst termék, akkor MZ
Sziasztok!
Elnézést kérek hogy csak "így" betörök a fórumba, de
motorvásárlás előtt állok, egy 1250FA a kiszemelt áldozat, és érdekelne olyanok véleménye akik ilyen vagy vasat nyúznak.
Szeretnék róla megtudni pozitív és negatív kritikákat is (ha van ilyen).
Előre is köszi mindenkinek,
Széles utat mindenkinek
Nekifutok mégegyszer.
Nem mindegy, hogy az ismeret és tudásanyagod arra használod, hogy lehulladákozol egy más számára kedves dolgot egy alacsonyröptü veszekedésben, ami jellemzöen inkább érzelmi mint szakmai alapon folyik, vagy csak segítö kezet nyújtasz, ha az általad ismert hibák egyike felüti a fejét...(elöbbit hagyd meg a trolloknak)
Nekem is volt csúzlim...szétgányoltam rajta magam hiszen kosárban kaptam...hosszú idö után visszatáraztam másik motor képében a padlásra, úgy hogy vettem pár bontot motort. Ès biztos igazad van, hogy nem egy fejlett konstrukció, de megtanultam rajta az alapokat, és ha csak kalapácsod volt, azzal is lehetett javítani, ha nem is szakaszerüen. Arra pont jó volt, hogy most meggyözödéssel tudjam elmondani, hogy mit nem szabad, de ezért sem nézem le "kezdöket" , mint itt sokan teszitek, mert valahol el kell kezdeni. Ès ezt mások számára meg lehet könnyíteni, vagy meg lehet nehezíteni, de ne feledjük, hogy mi is ugyan onnan jöttünk.
(((Nyithatnánk vitát az mz-vel párhuzamban a Magyar motorkerékpár "remekeiböl is", de azt sem lehet érzelmek nélkül lefolytatni...Nekem meg van a sajat véleményem róla, miután én 5 magyar motort restauráltam, én megtettem ennyit áldozva az életemböl, így ha szóba kerül alkalom adtán jogot formálok, hogy aki kiváncsi rá elmondjam a tapasztalataim róla, meg restaurálás köré szövödött magyar kisipar szinvonáláról is.)))
Szerintem ez nem olyan bonyolult, csak néha könnyü megfeledkezni róla, és elragadtatni magunk, hogy mekkora ászok vagyunk, de ez a mámor is addig tart, még szert nem teszel újabb ismeretekre, és ismét rá nem jössz, hogy milyen keveset is tudsz valójában...csak esetleg azon a szinten már kevesebben emlékezetnek rá.
Ja a masik meg kawabajker zxr fan aki tudjuk hogy kawabuzi. Mas ugy gondolom nem fikazott se markaf se tipust, eszmet meg csak lehet cserelni hiaba bandit forum vagy triumph vagy honda...
A vicc hogy egy ős suzukis jott azzal hogy a tdm pedig egy szar... szinte minden motor szar ami nem suzuki es nem legolajos igen Tashner mesterrol beszelek.
Nem esem neked csak egy kérdés....................megszakítasz minden emberi kapcsolatot mert banditot vettél és csak kizárólag banditossal mész bárhova?
ezzel a névvel hogy hornet ? osztani a bandit igét ? itt ahol a legaktívabb hozzászólóknak nincs is banditjuk ? de figyelek és tanulok a nagytudású tapasztalt emberektől akik egyszer egyszer olyan kis semmiségekbe gabalyodnak bele hogy az ember nem tudja hogy ez most komoly ? vagy szívatás ?
Szerelő mondja szar a TDM...............há persze mert csak olyat lát................vili mivel az a másik 100e db ami jó és nem gixxereket kergettek vele és nem figyeltek az olajra.
Ha csak arra használnák amire való akkor csak lehet hogy elmegy a világ végére.
(csak zárójelben mondom 2 haszálótól is az a vélemény jött le hogy nyúlós-libegős a futómű)
Aztán ott van a felhasználó aki csak nyugisan túrázik az évek verejtékes melójával összelapátolt álomgépén aki szökőévente egyszer pörgeti 8000 fölé és nem érti mért szarozza le sommásan a szerelő az ő dédelgetett motorját és felháborodva adja tudtára.
Na itt kéne véget érni de jönnek a haverok és kibicek minden oldalról.
Itt kéne mély levegő és szerelési meg túraleírást leadni.
Sosem értettem, hogy egy adott típus fórumában - ami ugye azért van hogy az emberek segítség egymást, megbeszéljék a tapasztalatokat, véleményt cseréljenek - minek jönni egy másik típussal hogy az milyen kurva jó, a Suzuki meg milyen szar ahhoz képest. Ez ez Bandit fórum, itt olyan emberek vannak akik szeretik ezt a motort, dédelgetik, javítgatják, próbálják jobbá tenni. A "Zöld Csodával" el kell menni a Kawasaki fórumba, az "Angol Csodával" meg a Triumph fórumba és ott közösen lehet maszturbálni rá. Én nem mondom hogy ezek a motorok szarok, sőt....én is vennék egy Triumph Rocket-et ha lenne rá lóvém, de nem jönnék utána ide "villogni" hogy mennyivel jobb mint a Suzuki és mindenki hülye akinek nem ilyenje van. Nekem Hondám volt a Suzuki előtt és Hondát is akartam, de az élet közbeszólt és elém "gördített" egy GSF1200-est amire nem tudtam nemet mondani - már az ára miatt sem. Vannak dolgok amit nem értek rajta, nem szeretek, lásd kerékcsapágyak problémája. De nem mennék bele újból a dologba, kiveséztük már. Annak ellenére hogy Honda párti vagyok a mai napig mégsem jövök ide a fórumba nap mint nap fikázni a Suzukit. Felesleges...mint ahogy felesleges az itt lévő Suzuki tulajokat győzködni hogy a másik motor milyen "űberfasza". Lehet a Tasit is baszogatni hogy miért "műanyagmotorozza" le a másik motorokat, szerinte műanyag, mások szerint meg nem. Hagy legyen már ez a véleménye.... Nem vagyunk egyformák, mint ahogy a motorjaink sem. De egyszer és mindenkorra, vegyük már tudomásul hogy EZ EGY SUZUKI BANDIT FÓRUM EMBEREK! Na ennyi... Lehet nekem esni. Tessék!
Szóval ha nem jó a terheletlen fordulatszám ejtése a motornak (pl lépcsőzetes mint amit írtál) akkor vélhetően túl van nyitva a pillangó és emiatt (ennek ellensúlyozására) a pilot is.
Kicsit egybecseng azzal, hogy a veteránokon előforduló másik fajta alapjárati rendszer (ahol csak "pót" levegőt szabályozunk) Ha nem jó a ford ejtés, akkor sok a levegő. Tömítettség mellett pótlevegő csökkentésével orvosoljuk. Ez ugyanaz a jelenség átfordítva.
De a Hondának is meg vannak a gyenge pontjai .. szerelhetösége katasztrofális ........ a műszaki meg oldásai bonyolult , maga a motor rendszer műszakilag zseniális , a végletekig ki találva , ki hézagolva , kiszámolva és tesztelve ........ de ennek is meg van a hátránya ..
mindenki halot már Honda hangot ,,mint a villany motor ...........
csak érdekeség :
a honda vfr 800 v/4 ese a motor gyártás csucsa minden tekintetbe ............ de a dugatyu hézaga ugye leg kisebb ilesztésel bir ,, egy bandit a maga 6 százados illesztésével se szol olyan szarul a szerviz limite 12 százados ,, a banditok több mint fel simán el megy 18 - 20 százados kopásig a HONDÁBAN ha már 10 százados a hézag zörög, csatog ,csilingel ............... a fogaskerekes vezérlése egy ujabb műszaki csoda , de itt is a fog hézagok növekedésével el mászik a vezérlés cserélye 5 * kiadás a láncos vezérlés cseréjénél ,,
ugyanakor sulya kétszerese a láncosnak ..............--
,, igen a Honda nagyon jó motorokat gyárt és a három japo valojában a HONDA Fejlesztésekből él . kopint , le másol ..............
De ugye ez egy bandit forum .... NA a lég /olajos teknikát az usá- ban találták ki és a SUZUKI szabadalmaztata ... 1985 -töl --90 ig a SUZUKI olyat csinált a motor gyártásban amit a honda a cb 750 nel .. korszakot épitett ...
nem kéne ezt csak ugy a sarokba dobni szerintem ,, mivel BANDIT
forum szerintem Maga a bandit ennek köszönheti a nagy sikerét
egy olyan motor alkotott vele a Suzuki amiben benne van minden .. amit TI MOST állandóan KERESTEK,, más motorokban ...
Erő , dinamika , ki forot teknika , megbizhatoság , ........... lehet dönteni, lehet turázni ., jól fogyaszt .... még versenyezni is be fogható arányaiban olcsó fent tartani . compakt , kétszemélyes stb stb