tényleg a laposelemről jut eszembe Lifepo4 (lítiumvasfoszfát) akksit használ valaki a motorba ? kifeküdt az 1000 éves yuasám az ivós motoromba és ezen filózok ...
600 gixxer 154,3245 Km/h 46,67 fokos jobbra döntésben.
1000 gixxer 172,4356 Km/h de csak és kizárólag 52,543 fokos jobbos döntésben.
Ezzel szemben az MZ csak és kizárólag jobbosban tud 134,3456 Km/h-t nevetséges 42,5674 fokkal.
És mindezt egy ilyen birka jobb alsó lengőbordájában olvastam ki mikor az áldozóóltáron még remegett a szive.
Ha nem érted mit írok majd szólj valakinek hogy lapozza fel az értelmezőszótárt az irónia címszónál.
Felfoghatnád hogy egy jó képességű pilóta egy jobb motoron és nem feltétlen az erő a lényeg jobban tud menni mert nem a géppel küzdés a lényeg (cápát kivéve) és tud koncentrálni pár apróságra..........mondjuk a kanyarokra.............nem a gépészkedésre.
biztos igazad van ,,mint mindig de azért egy mami kupát nézzél meg... Csak azt tudnám hogy a 600-as miért 150km /ó megy kanyarba az 1000 meg 170km /ó val és az etz miért nem tud menni 135 km / ó kanyarba ..
Baszki nem a motort hanem a tudást kéne fejleszteni.
Hidd el ha nem átlagemberrel hanem rendes motorossal találkoznál néznél hogy mit tud egy K8-as gizi.
hát igen .......... így is mondhatjuk............... egy érdekeség ÉS el a TÉMÁTOL ! elég sokan járnak a sufni tuningolo műhelyembe ......... ugye motorosok vagyunk ,, miröl beszéljünk . hát a motorol !
sokan feszegetik mit foltozom állandoan az öreg gigxer ,, ilyenkor fel dobom a labdát .. MENJ és probáld ki ......... sokan ki is probálják szinte mindenki avval jönn vissza , hogy ez kibaszotul tol hogy lehet ezt meg ülni ..és hogyan tudok vele kanyarodni .. mert nekik nem megy ! ... persze el készül a hozot hibás motor és mondom nekik .,
menjünk egy karikát .. meg mutatom , hogy lehet vele kanyarodni !
Indul a vágta ! menek elötem a hiper kanyarodo vasakal .. jönn a kanyar ..én meg alájuk döntök és el huzok a kanyarba ..............
NEM VOLT EZ ÍGY MINDIG ..... fostam a sulytol és mindig meg csuszot a sege a motornak ,, aztán eröt vetem magamon és direkt módon feszegetem a saját korlátaim RÁ jötem melyik az a gumi ami a legjobban viselkedik ezzen a motoron nekem ,, adig tekergetem a futóművet elöl/hátul mig rá nem jötem hol nekem a leg jobb !
végűl.. most 11 év után ha adotak a körűlmények ugy dobálom a 250 kilos motort a kanyarba, minden félelem nélkűl mint ha 160 kilo volna ...............
talán azért .. mert én gyöztem le a gátlásaim, a félelmem és magamra igazitotam a gigxert ......... nem kerestem jobban dölö motort és nem váltotam könyebre .. nem a marketinges dumával foglalkoztam ,, nem állmodoztam 4-5 millkás hiper gépekről ..........hanem reszelgetem gizit .. hogy ugyan olyan jól tudjak kanyarodni mint a szupermoto
Valahol itt látom a külömbséget a forum társaim és magam között .......minden gondolat nélkűl
Az a nagy büdős helyzet uram hogy aki egy Mz-vel 135-el megy kanyarban az UFO de nem is ez a lényeg.................az egy 6 kilós gixxerrel 150-el megy egy ezressel meg 170-el.
Remélem érted a dolgot.
Nem jobb a küzdelem helyett csak simán gyorsabbnak lenni?
A lényeg amit írtam és nem veszi be a fejed hogy akkora különbségek vannak igény és igény közt hogy arról nem is álmodhatnál.
Virágzik a csopperpiac a németek úgy mentek egyen GS1200-asokkal szabálykövetve kanyarról kanyarra 50-el mintha zsinóronhúznák őket.............de láttam olyan S1000rr-t ami még a felni peremén is leradírozott gumival szált kompra.
Szóval mindenkinek más a motorok által támasztott vágya és EZT nem kéne leszólni.
Nem mindenki vágyik rá hogy 6 1100-as blokkból faragjon egy 7.-et.
Van aki TDM-re vágyik ennyi az egész.
capisci?
lehet igazad van ,,,,,,,"" egy gondolat "" a leér a lábam feszes a futómű , kemény az ülés .............
egy kömüves haverom azt mondta " aki tud vakolni az tud egy deszka darabal is és tök egyenes lesz a Fall , nem lesz benne dombocska meg gödröcske ... aki nem tud annak hiába adod a kezébe a leg jobb leg drágább kartecsnit , vagy fanglit nem fog tudni egyeneset vakolni
na most aki tud motorozni az tudod egy 20 le etz hátán is és lapon fordul 135 km /ó val // lásd a Mami kupa// 600 - kal nem tudják öket meg elözni ..... itt nem a motor futomüvével vagy a kanyarodási tulajdonságaival van a baj ... Ott a xx mindenki azt mondja nem lehet velle kanyarodni ............... MIÉRT ? " mert te nem tudsz "
azt mondjátok... ez a motor meg az a motor ilyen faszán kanyarodik . kurva könyű dobálni a kanyarban KINEK ?
szerintem.... az ember keresi,,, hiányoságait , félelmét , merszét , diadalát , dicsőségét , kielégülését állandoan ... más más motorban ..
persze mindenki keresi a jobbat .. és ugye az uj motorok valojában jobbak mint a régebi konstrukciok ............. NEM ?
menyi a fogyasztása egy 20 éves cbr 1000 dualnak 132 loval 120 temponál 5 liter menyit eszik a hiper vadi uj 0 km es 132 lovas 1000 honda mototkerékpár ......... 5 litert 120/km /ó -nál
vajon ha mindketöböl volna vadi uj .. és ugyanazon körülmények közt tesztelnénk .. Melyik romlana el hamarabb ? melyik a kényelmesebb ?
Melyik jobban terhelhetöbb ? melyiknek van jobb gyorsulása ?
millio kérdés és mindegyik kérdésre mindig más a válasz ............
Ugye ! nekem a motor hobi, szerelem és munka ............. nem is probálok töbet senkit meg győzni aról ,ilyet vegyen vagy olyat ne vegyen .
Nekem van róla, emlékeimben.
Meg is magyaráztam magamban, hogy csak a nyakcsapágy miatt van, meg Ő sokkat többet ment a bálnával, mint én. Úgyhogy majd ha én is annyit megyek, akkor ilyen ügyes leszek. Csak akkor se fogom utolérni :DDDD
Szia! Én egy FA-t nyűvök két éve. 6700 km-rel vettem, most van benne 22000. Mivel kevés a benne lévő km, meghibásodásról nyilván nem beszélhetek. A többi dolog relatív. Én nagyon szeretem. Bőven elég az ereje, a fékkel én semmi problémát nem tapasztalok, futóművel szintén nem. Az eleje sem megy sehova, csak ahova én akarom. A gyári ülés egy fos, én "kitömettem". Habár én hosszú túrákra megyek vele. Ha te nem tervezel ilyesmit, vagy "faseggű" vagy, akkor megteszi a gyári is. Nekem van rajta egy kis extra plexi, ezzel jó a szélvédelme, viszont át is enged eleget, hogy melegben hűtsőn (187 cm magas vagyok). Túrázni ideális társ, nincs panaszom rá. Általában úgy felpakolom, hogy ezzel az erővel utánfutót is húzhatnék vele, de meg se nyikkan, csak teszi a dolgát. Egy szó, mint száz: futás megvenni
Latod Pisti, en mindannyiszor hallgatok, amikor a motor melyebb rejtelmeit boncolgatjatok, egymast segitve, oktatva. Olyankor lovesem sincs, csendben olvasok es varok. Es nekem is nagyon sokszor jol jott az itteni regebbi es melyebb szakismeret, amikor kerdesem volt es a legjobb tudasotok szerint igyekeztetek segiteni. Sokszor kaptam itt igen hasznos informaciot toletek, melyet nem gyoztem megkoszonni. Itt kaptam az otletet a Giprora, a belso sarvedore, a huto vedoracsra....stb...stb... Es mindezek mellett soha nem szolok be senkinek, nem fikazom senki motorjat, ha a forumban masik motor kerdese felmerul. Mar csak azert sem, mert ha soha nem volt olyanom, akkor nem erzem letjogosultsagat a kritizalasomnak. Kritikat egyedul a chopperek kenyelmetlensege es nehezebb kezelhetosege, valamint a csoda BMW-k bundraga ara miatt fogalmaztam meg es ezt a velemenyemet fent is tartom. Szivesen jarkalok ide, kiveve ha dul a karakterkarate.
http://youtu.be/5J96ywv7yAM
DE amúgy jó a buli, csak sok a pilotcsavar
600 gixxer 154,3245 Km/h 46,67 fokos jobbra döntésben.
1000 gixxer 172,4356 Km/h de csak és kizárólag 52,543 fokos jobbos döntésben.
Ezzel szemben az MZ csak és kizárólag jobbosban tud 134,3456 Km/h-t nevetséges 42,5674 fokkal.
És mindezt egy ilyen birka jobb alsó lengőbordájában olvastam ki mikor az áldozóóltáron még remegett a szive.
Ha nem érted mit írok majd szólj valakinek hogy lapozza fel az értelmezőszótárt az irónia címszónál.
Felfoghatnád hogy egy jó képességű pilóta egy jobb motoron és nem feltétlen az erő a lényeg jobban tud menni mert nem a géppel küzdés a lényeg (cápát kivéve) és tud koncentrálni pár apróságra..........mondjuk a kanyarokra.............nem a gépészkedésre.
De szerintem nem akarod érteni így felesleges.
Tényleg király vagy és mindenttudó.
meg mondom MERT ÉRTESZ HOZZÁ .............Off
Hidd el ha nem átlagemberrel hanem rendes motorossal találkoznál néznél hogy mit tud egy K8-as gizi.
sokan feszegetik mit foltozom állandoan az öreg gigxer ,, ilyenkor fel dobom a labdát .. MENJ és probáld ki ......... sokan ki is probálják szinte mindenki avval jönn vissza , hogy ez kibaszotul tol hogy lehet ezt meg ülni ..és hogyan tudok vele kanyarodni .. mert nekik nem megy ! ... persze el készül a hozot hibás motor és mondom nekik .,
menjünk egy karikát .. meg mutatom , hogy lehet vele kanyarodni !
Indul a vágta ! menek elötem a hiper kanyarodo vasakal .. jönn a kanyar ..én meg alájuk döntök és el huzok a kanyarba ..............
NEM VOLT EZ ÍGY MINDIG ..... fostam a sulytol és mindig meg csuszot a sege a motornak ,, aztán eröt vetem magamon és direkt módon feszegetem a saját korlátaim RÁ jötem melyik az a gumi ami a legjobban viselkedik ezzen a motoron nekem ,, adig tekergetem a futóművet elöl/hátul mig rá nem jötem hol nekem a leg jobb !
végűl.. most 11 év után ha adotak a körűlmények ugy dobálom a 250 kilos motort a kanyarba, minden félelem nélkűl mint ha 160 kilo volna ...............
talán azért .. mert én gyöztem le a gátlásaim, a félelmem és magamra igazitotam a gigxert ......... nem kerestem jobban dölö motort és nem váltotam könyebre .. nem a marketinges dumával foglalkoztam ,, nem állmodoztam 4-5 millkás hiper gépekről ..........hanem reszelgetem gizit .. hogy ugyan olyan jól tudjak kanyarodni mint a szupermoto
Valahol itt látom a külömbséget a forum társaim és magam között .......minden gondolat nélkűl
TRX850 -t én simán bevállalnám! Csak ritka.
Az a nagy büdős helyzet uram hogy aki egy Mz-vel 135-el megy kanyarban az UFO de nem is ez a lényeg.................az egy 6 kilós gixxerrel 150-el megy egy ezressel meg 170-el.
Remélem érted a dolgot.
Nem jobb a küzdelem helyett csak simán gyorsabbnak lenni?
A lényeg amit írtam és nem veszi be a fejed hogy akkora különbségek vannak igény és igény közt hogy arról nem is álmodhatnál.
Virágzik a csopperpiac a németek úgy mentek egyen GS1200-asokkal szabálykövetve kanyarról kanyarra 50-el mintha zsinóronhúznák őket.............de láttam olyan S1000rr-t ami még a felni peremén is leradírozott gumival szált kompra.
Szóval mindenkinek más a motorok által támasztott vágya és EZT nem kéne leszólni.
Nem mindenki vágyik rá hogy 6 1100-as blokkból faragjon egy 7.-et.
Van aki TDM-re vágyik ennyi az egész.
capisci?
lehet igazad van ,,,,,,,"" egy gondolat "" a leér a lábam feszes a futómű , kemény az ülés .............
egy kömüves haverom azt mondta " aki tud vakolni az tud egy deszka darabal is és tök egyenes lesz a Fall , nem lesz benne dombocska meg gödröcske ... aki nem tud annak hiába adod a kezébe a leg jobb leg drágább kartecsnit , vagy fanglit nem fog tudni egyeneset vakolni
na most aki tud motorozni az tudod egy 20 le etz hátán is és lapon fordul 135 km /ó val // lásd a Mami kupa// 600 - kal nem tudják öket meg elözni ..... itt nem a motor futomüvével vagy a kanyarodási tulajdonságaival van a baj ... Ott a xx mindenki azt mondja nem lehet velle kanyarodni ............... MIÉRT ? " mert te nem tudsz "
azt mondjátok... ez a motor meg az a motor ilyen faszán kanyarodik . kurva könyű dobálni a kanyarban KINEK ?
szerintem.... az ember keresi,,, hiányoságait , félelmét , merszét , diadalát , dicsőségét , kielégülését állandoan ... más más motorban ..
persze mindenki keresi a jobbat .. és ugye az uj motorok valojában jobbak mint a régebi konstrukciok ............. NEM ?
menyi a fogyasztása egy 20 éves cbr 1000 dualnak 132 loval 120 temponál 5 liter menyit eszik a hiper vadi uj 0 km es 132 lovas 1000 honda mototkerékpár ......... 5 litert 120/km /ó -nál
vajon ha mindketöböl volna vadi uj .. és ugyanazon körülmények közt tesztelnénk .. Melyik romlana el hamarabb ? melyik a kényelmesebb ?
Melyik jobban terhelhetöbb ? melyiknek van jobb gyorsulása ?
millio kérdés és mindegyik kérdésre mindig más a válasz ............
Ugye ! nekem a motor hobi, szerelem és munka ............. nem is probálok töbet senkit meg győzni aról ,ilyet vegyen vagy olyat ne vegyen .
off
Meg is magyaráztam magamban, hogy csak a nyakcsapágy miatt van, meg Ő sokkat többet ment a bálnával, mint én. Úgyhogy majd ha én is annyit megyek, akkor ilyen ügyes leszek. Csak akkor se fogom utolérni :DDDD
Talán Kiki felvételein.
Én kb 20 km-t mentem 1250-nel, az 1200-höz képest:
-szörnyű nyereg
-feszesebb futómű
-érezhetően erősebb alacsony fordulaton.
- Jobb ergonómia
Szóvak ennél jobban lehet vele menni
http://youtu.be/fnXGUf2-gFg
De Prius lesz.
Félre ne érts öröm olvasni olyanról aminek a felét se értem de azért lehetne másról is ha lehet?