Nekem Mbk Nitro volt az elso, ment mint a veszedelem de otot kajalt szazon. Szerettem, varosban az autok 50-ig sehol sem voltak. Kinottem. Utana egy leszolt, lekinaizott tavolkeleti szar Kymco, ami nem kinai es nagyon nem szar. Preciz, megbizhato patent motor, hibatlan! A Verhovinamat hagyjuk
Ahogy olvasom már vissza lett vonva minden sértö infó...szóval szerintem kár tovább rágózni rajta.
Akkor szerintem ezek után nem fogunk Stáhl Judit recepteket kivesézni! Vagy nem erre gondoltál?
Biztos elfogult vagyok meg lehet tájékozatlan is, de akkor is úgy érzem, hogy ezen fórum szakamai szinvonala kényelmes meredkésegel emelkedik, és ott van mindenkinek a lehetöség, hogy beszálljon.
ÈS azt látom olvasom, hogy bizony sokan az elmúlt pár évben éltek is ezekkel a lehetöségekkel, és mára ha nem túl mély, de szert tettek némi szakmai tapasztalatra is, persze vannak olyanok is akik csak homokba dugják a fejük ha valami "csúnya" dolgot hallanak..., de hallgatni is tudni kell/ kéne.
Akkorén kivétel vagyok mert somlói után simán lemegy a rákócitúrós és pár csokiskesz....................pár gombóc fagyi...............és egy winersnicli.
Viszont somlói evés közben nem próbálja a somlóit összehasonlítani a másik édesszájú által falatozott rákóczi-túróssal, mert semmi értelme, ugyanis két teljesen különböző édességről beszélünk. És lehet hogy aki imádja az egyiket, nem szívleli a másikat.
Nekem volt több hondám,de ebből kettővel volt a legtöbb gondom...A többi nem honda motorommal nem volt semmi gondom...A VFR--en szó szerint szinte teljesen szétment a vezérlés(ekkora állatokat popszegecselni a vezérlésben...)A CBR600-nál letört a kettes fokozat fogaskerekéből jó pár darab....Igaz hajtva voltak elég rendesen,de akkor is.szinte újonnan vettem őket 1-és 1,5 évesen.A többi motoromnak semmi extra gondja nem volt,amivel pályáztam annak sem.Ezt nem azért írtam,hogy ellent modjak ezek tények.A TDM kb 60ezernél kezdte enni az olajat ,de akkor elég rendesen,amúgy más baja nem volt,a futómű nagyon jó volt a fék meg kitűnő.
Fel kéne fogni hogy van a széles e világon emberek tömegei akiket ilyen dolgok hidegen hagynak.
A mikronig megmondott főtengelycsapik adataival,bar,psi limitekkel,olajnyomásokkal és vákumadatokkal együtt.
Nem mindenki szeretne receptet a somlói galuska elkészítésére csak enne egy somlóit nyugodtan............esetleg érdekli más hasonló emberek véleménye mondjuk a rákócitúrósról.
Ebből egy dologban van csak igaza.
Az olajlámpa, de az őshagyomány ANÁLamárkánál
Egyszer majdnem vettme egy fzr1000genesist, nem rossz gépek, de inkább sporoltam és zxr750(h1) lett.
Esetleg ha nem csak a műszaki "váltó szerinted szar helyen van,nincs lámpa olajnyomásnak és a karbi hátoldalán lévő prücök szar szögben áll" hanem felhasználói szemmel néznéd kicsit árnyaltabb lenne.
Vannak olyan motorosok akik azt nézik hogy leér a lábam,kényelmes az ülés,álom ahogy mormog alattam...........sorolhatnám.
És általában utálják ha egy személy aki belőlük él a pofájukba dobja hogy szemét a motorjuk.
nem elenségeskedésből vagy fikázásból irtam amit irtam a TDM -ről ..
3 db servizelek 5 éve .... mind eszi az olajat 2 db vadi ujonan vette .. mindegyiket probáltam ,, nem az én világom ............. müszakilag .. nem mondok már semmit... söt azt is vissza vonom amit irtam ......... de hogy egy yamaha még olaj nyomás lámpát se épitsen a müszerfalra,,, az mindent el árul a tipusról ...
Na ez nekem is uj. Pedig idestova 50e van a gepben es par barom autos miatt lapult utas a hatamra mint fresko Itt Komlon hasonlo szar utak vannak de meg nem ment mashova a motor mint oda ahova en kormanyoztam...
Akkor úgy van ahogy sejtettem.
Azt elfelejted mint ahogy mindenki aki egy márkafórumon hajlamos hogy nem motorok írogatnak hanem emberek.
És speciel sok ismerősöm van itt is meg igen sok másik fórumon.
Nem motorral tartom a kapcsolatot hanem emberrel.
És igen néha szoktak kérdezni tilalmas márkáról amit használok.
Meg mivel a bandit egy soha el nem romló tárgy,a gumit olajat,láncolajzót,csomagtartórendszert már kivesézték 2345610x nha ráterelődik xy márka kz tipusára is a szó.
Na jó a karburátorbuzéria 123. fejezete mindíg igen érdekes és nagyon figyelmesen elolvasom de mivel a felét se értem néha jól esik komplett motorról,túráról olvasni.
Az józan eszmecsere meg a másik ember "provokálása" teljesen más dolog.... És mint mondtam ez egy Suzuki fórum, mit nem lehet ezen érteni? Más típusokat nem itt kell az egekbe magasztalni, van arra is fórum és ott vevők is rá.
Gondolom nem fogjátok szidni, csak olvastam olyanokat, hogy gyenge a fék rajta, meg hogy pici úthibáknál is bizonytalan az eleje és megy össze vissza.(márpedig pesten(is) van úthiba bőséggel).
De nem tudom ezek mennyire mende-mondák
No offense:
Azt nem veszed észre, hogy ide nem csak egyszerűen azok járnak, akiknek Banditjuk van, hanem egy viszonylag állandósult társaság. Egy ismerős/baráti kör, ahol teljesen természetes, hogy valaki elmondja, kipróbált egy másik típust. Amibe beletartozhat az is, hogy elmondja, miért jobb, vagy rosszabb mint egy Bandit. Innen meg lehet fikázásnak hívni.
Szerintem semmi baj nincs az itteni hozzászólásokkal.
Vedd meg batran. Ar-ertek aranyban verhetetlen motor. Megbizhato, jo. Egy negativum: kemeny es kenyelmetlen az ules. Itt sokunknak at van alakittatva ez okbol.
Akkor szerintem ezek után nem fogunk Stáhl Judit recepteket kivesézni! Vagy nem erre gondoltál?
Biztos elfogult vagyok meg lehet tájékozatlan is, de akkor is úgy érzem, hogy ezen fórum szakamai szinvonala kényelmes meredkésegel emelkedik, és ott van mindenkinek a lehetöség, hogy beszálljon.
ÈS azt látom olvasom, hogy bizony sokan az elmúlt pár évben éltek is ezekkel a lehetöségekkel, és mára ha nem túl mély, de szert tettek némi szakmai tapasztalatra is, persze vannak olyanok is akik csak homokba dugják a fejük ha valami "csúnya" dolgot hallanak..., de hallgatni is tudni kell/ kéne.
A mikronig megmondott főtengelycsapik adataival,bar,psi limitekkel,olajnyomásokkal és vákumadatokkal együtt.
Nem mindenki szeretne receptet a somlói galuska elkészítésére csak enne egy somlóit nyugodtan............esetleg érdekli más hasonló emberek véleménye mondjuk a rákócitúrósról.
Az olajlámpa, de az őshagyomány ANÁLamárkánál
Egyszer majdnem vettme egy fzr1000genesist, nem rossz gépek, de inkább sporoltam és zxr750(h1) lett.
De nem is fogsz térden közlekedni vele a sarki bótba is.
Egyébként az áldozat egy 2010-es ABS-es paripa.
Üdv,
Vannak olyan motorosok akik azt nézik hogy leér a lábam,kényelmes az ülés,álom ahogy mormog alattam...........sorolhatnám.
És általában utálják ha egy személy aki belőlük él a pofájukba dobja hogy szemét a motorjuk.
Picit diplomatikusabb is lehetnél.
nem elenségeskedésből vagy fikázásból irtam amit irtam a TDM -ről ..
3 db servizelek 5 éve .... mind eszi az olajat 2 db vadi ujonan vette .. mindegyiket probáltam ,, nem az én világom ............. müszakilag .. nem mondok már semmit... söt azt is vissza vonom amit irtam ......... de hogy egy yamaha még olaj nyomás lámpát se épitsen a müszerfalra,,, az mindent el árul a tipusról ...
De a következő BMW 520-535 benzines batár kombi lesz. Mert csak
Azt elfelejted mint ahogy mindenki aki egy márkafórumon hajlamos hogy nem motorok írogatnak hanem emberek.
És speciel sok ismerősöm van itt is meg igen sok másik fórumon.
Nem motorral tartom a kapcsolatot hanem emberrel.
És igen néha szoktak kérdezni tilalmas márkáról amit használok.
Meg mivel a bandit egy soha el nem romló tárgy,a gumit olajat,láncolajzót,csomagtartórendszert már kivesézték 2345610x nha ráterelődik xy márka kz tipusára is a szó.
Na jó a karburátorbuzéria 123. fejezete mindíg igen érdekes és nagyon figyelmesen elolvasom de mivel a felét se értem néha jól esik komplett motorról,túráról olvasni.
De nem tudom ezek mennyire mende-mondák
Üdv,
Azt nem veszed észre, hogy ide nem csak egyszerűen azok járnak, akiknek Banditjuk van, hanem egy viszonylag állandósult társaság. Egy ismerős/baráti kör, ahol teljesen természetes, hogy valaki elmondja, kipróbált egy másik típust. Amibe beletartozhat az is, hogy elmondja, miért jobb, vagy rosszabb mint egy Bandit. Innen meg lehet fikázásnak hívni.
Szerintem semmi baj nincs az itteni hozzászólásokkal.
Inkább ez! hmmm v6 transaxle hmmmm