a hd-t kiveve igen. azert erzed, mert nincs also tartomanyuk, es hamar leszabalyoznak. volt nalam egy freewind penteken, makulatlan utolso evjarat, volt gazdaja....de az a blokk hulladek vazze
Supermoto szerintem pont jo, ahol a hornettel pattogok ott a sm el siman megyek es borsima aszfalton is tokeletesen fogja az aszfaltot. 640Lc4, szerintem a 950-990pont ilyen hogy szar uton is jo viszont eleg feszes a kanyarvadaszathoz
Nekem ez mind 1 motorban kéne!
Eddig a KTM690SM futója ami a legjobban bejön,ha kell vasalja az utat,de kemény menetnél is van tartása,egyszerűen átszakít mindenen.
A gond ott van hogy két gyökeres más felhasználást vársz a futóműtől.
A szar út az endúrószerű nagy rugóúttal rendelkező picit libegős eneriaelnyelő cuccot kíván de avval a kemény csapatás jó úton lesz kín mert úszik,nyeklik,nyaklik............oda egy feszes.pattogós sportfutómű kéne.
Minderre szinte minden nagy túratehénendúrós cég kínálja a megoldást aktív futóművel de drága,rengeteg elektromos cucc kell hozzá és dögnehezek általában.
Talán a két-három motor tartása költséghatékonyabb.
Egy ugribugri endúró keletre,egy túragép általános célra és egy penge sportgép kanyarvadászatra.
Az átlagsebesség meg KB 40 Km/h.
Van lehetőség a himalájára felmenni 5000 vmennyi méterre,Royal Enfieldekkel,azt kipróbálnám,ott már nincs tömeg!
http://youtu.be/LBPPI54tdBw
Az a horvát autópályás ámokfutás kinyírta volna az egyhengeres.
Eddig a KTM690SM futója ami a legjobban bejön,ha kell vasalja az utat,de kemény menetnél is van tartása,egyszerűen átszakít mindenen.
A szar út az endúrószerű nagy rugóúttal rendelkező picit libegős eneriaelnyelő cuccot kíván de avval a kemény csapatás jó úton lesz kín mert úszik,nyeklik,nyaklik............oda egy feszes.pattogós sportfutómű kéne.
Minderre szinte minden nagy túratehénendúrós cég kínálja a megoldást aktív futóművel de drága,rengeteg elektromos cucc kell hozzá és dögnehezek általában.
Talán a két-három motor tartása költséghatékonyabb.
Egy ugribugri endúró keletre,egy túragép általános célra és egy penge sportgép kanyarvadászatra.
Egyébként a Duciról visszaülve a banditra,mintha vmi chopperre ültem volna.......viszont maga a nyugalom,kivasalja az utat......van bajom....
Kár belemenni.
Az 1200 nak két baja van................az egyik hogy mocskos drága a másik hogy yutubos felvételeken vicces kávédaráló hangja van.