Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Transalpból én sem értem miért nincs egy erősebb, de ne felejtsd, hogy Versys 1000 létezik.
A tiger kivrtelevel nem eleg potens jatekos cuccok......talan.
Miért nem veszel túra endurót? Pl. Transalp, Versys, vagy Tiger.
Monnyuk az egyhengeres nyugger gep.mitvartal tole?gyertyabavagja magat indulaskor?
a hd-t kiveve igen. azert erzed, mert nincs also tartomanyuk, es hamar leszabalyoznak. volt nalam egy freewind penteken, makulatlan utolso evjarat, volt gazdaja....de az a blokk hulladek vazze
az 640lc4 még kényelmetlen de a 690sm már teljesen kényelmes szerintem, a 950-990nek meg már kényelmesebb ülése van mint a hornetnek
Megvan bazz............Rothang-hágó.
Valami ilyesmit tok elképzelni.
Az első részen mentek a legmagasabbra.Valami pass de az is 4000 felett volt.
Az átlagsebesség meg KB 40 Km/h.
Picit gyűröttek lettek a végére,de nagyon állat lehetett.

Van lehetőség a himalájára felmenni 5000 vmennyi méterre,Royal Enfieldekkel,azt kipróbálnám,ott már nincs tömeg!
Dehogynem,én olyannal mentem amin már kényelmes,átszabott,zselés ülés volt,úgy az igazi.
Ha egyszer raulsz akkor meglatod hogy megsem anyira gordeszka.
Ezt nyomd le vele.

http://youtu.be/LBPPI54tdBw
Faszom..............az egy gördeszka szivacsozva................rajoskodni a mecsekbe jó.
990Supermoto vagy a 690sm nek is elegkenyelmes ulese van es nem is vibral nagyon csak eleg csunyacska dobozolas meg egy bankkartya
supermoton napi 7-800 km elég vicces lenne és dobozold fel agyig.
Supermoto szerintem pont jo, ahol a hornettel pattogok ott a sm el siman megyek es borsima aszfalton is tokeletesen fogja az aszfaltot. 640Lc4, szerintem a 950-990pont ilyen hogy szar uton is jo viszont eleg feszes a kanyarvadaszathoz
Há akkó marad a külfőd...............nincsenek arra szar utak.
Nem hiszem,az nehezebb,sokat fogyaszt,ideges a gázreakciója,de kipróbálnék azért egy 990SMT-t.
990 nem lenne jobb?
Az a horvát autópályás ámokfutás kinyírta volna az egyhengeres.
Nekem ez mind 1 motorban kéne!
Eddig a KTM690SM futója ami a legjobban bejön,ha kell vasalja az utat,de kemény menetnél is van tartása,egyszerűen átszakít mindenen.
A gond ott van hogy két gyökeres más felhasználást vársz a futóműtől.

A szar út az endúrószerű nagy rugóúttal rendelkező picit libegős eneriaelnyelő cuccot kíván de avval a kemény csapatás jó úton lesz kín mert úszik,nyeklik,nyaklik............oda egy feszes.pattogós sportfutómű kéne.

Minderre szinte minden nagy túratehénendúrós cég kínálja a megoldást aktív futóművel de drága,rengeteg elektromos cucc kell hozzá és dögnehezek általában.

Talán a két-három motor tartása költséghatékonyabb.

Egy ugribugri endúró keletre,egy túragép általános célra és egy penge sportgép kanyarvadászatra.
Győzzetek meg,hogy csak én érzem úgy minden 1 vagy 2 hengeresen,hogy ütni kell csak akkor érzi jól magát?


Egyébként a Duciról visszaülve a banditra,mintha vmi chopperre ültem volna.......viszont maga a nyugalom,kivasalja az utat......van bajom....
Nemerről van szó hanem a nagy véleménymodáshullámról.
Kár belemenni.

Az 1200 nak két baja van................az egyik hogy mocskos drága a másik hogy yutubos felvételeken vicces kávédaráló hangja van.
Tudod,én az érzékeimnek hiszek,mendemondák hidegen hagynak....