Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetertek. Annyit tennek meg hozza, hogy en magam dolgoztam meg a motorert, nem apuci tolta a seggem ala a jo erettsegiert. Igyekszem vigyazni ra. No meg az eletemre is. 120-140 boven eleg, elozeskor megtepem, aztan visszaallok. Evente egyszer elkuldom 200 fole egy neptelen technikas egyenesben fel percre, azt vissz hali. 150 felett mar nagyon gyorsan jonnek a dolgok. Egyszeruen nem erzem magam jol, ott mar nagyon kell figyelni. A baj pedig gyorsan megvan, visszacsinalni nem lehet.
Na mi van? Milyen az új gép?
lehet benzincső meg törés de akkor nem egyik pillanatrol a másikra áll meg ,,párszor még el kapja ,, sőt a motor kihülése után a benzin cső ki rugja magát és 30 perc elteltével ujra indul a verkli .

szerintem minden kép gyujtás el maradása lesz ,, az öninditozásnál feltünöen gyorsan tekert az öninditó ..... mivel két trafo van így ezeket is ki lehet zárni ,,,,, ha stender kapcs adja meg magát azt egyszerüen rövidre zárod és inditasz ,,, ha a vész gyujtás kápcsolo adja meg magát nem teker az öninditó ..... szar lehet még az üres kapcsolo is de ezt is ki zárhatjuk mert sebeségben állt meg

elöször minden csokit meg kéne nézni nem é ott a baj , lehet egy ki dörzsölödöt kábel ami le testelt .. de ugye ezek megint csak kontakt hibák az pedig nem így áll meg . durop pufog ki hagy ..
biztosra veszem ,hogy gyujtás elmaradása történt ..egy szaros biztositék ,,, a jeladó..... a vezetéke .... tul töltés miat,, vezérlö esetlegesen a vezetéke üzemanyag szintjelzö + ivja le testelt a fordulatszám +ivja le testelt ...............it kéne körül nézni
Azt én is tudok.
Szép és lassú!
No meg 4 alatt fogyaszt!
Mint mondtam rusnya...............és lassú.
Tudom, de pl. egy Honda CTX700D-nél annyi.
És ugye azt is néztem...
Nem 160 a végsebesség.
Egy 160-as végsebességűvel 130-140-nél előzni már elég problémás...
Nekem sem szokásom 200 felett repeszteni, párszor tettem meg csak.
De jó tudni, hogy ha szükség van rá, bőven tud ennyit.
Sőt...
Tegnap mentem életemben először motorral 200 felett.
De csak azért, mert hazafele kepesztett mögöttem valami kétcsöves
kéthengeres kockaledhátsólámpás drágamotor, majd mikor elment
mellettem, kíváncsi voltam meddig jut. Háááát... semeddig.
Nálam is a benzincső szokott megtörni és nem kapott benyát. benzincső megigazít, vákumcső le.... szííííív aztán vissza. aztán röff röfff...de így látatlanban elég nehéz megmondani az biztos.
Nem szoktam 200-al repeszteni.
De tényleg.
Talán 1x mentem 210-el a nulláson de nem boldogított.
Szükséges rossz ha sietek a célhoz semmi több.
Autóúton 130-150 ahol kell.
Ennyi elég doszt.
Vén vagyok már a jaszkarihoz.
Ehh, kétszer válaszoltam ugyanarra
Nem igazn érzek különbséget...
A végével egyet értek, de szerintem az elejét te sem hiszed el magadnak!
Nem szeretem a nagy sebességet.
Veszélyes.
És tiltja a kresz is.
Erdélyből az autópálya részen annyi volt a minimum amivel jöttünk, engem egy gyenge szellő sem ért a Banditon!
Na jó, de tudod, hogy én csak 170 magas vagyok!
Én bár melyik plekó mögött teljes szélvédelmet találok!
Alattam mikor megállt, akkor a benzincső tört meg.
Mondjuk akkor prüszkölt mielőtt megállt és indításra durrogott még párat, aztán azt se...
Ez úgy tűnik mintha megszakadt volna a gyújtás. Blokkolhatja az oldalsztender kapcsolója, nem tudom a Banditnál van-e a kuplungkarnál kapcsoló pl., vagy a kormányon lévő gyors leállító.
Kevés az info...................lehet sztenderkapcsolótól az ecu-ig minden.............már ha van ilyen benne.
Srácok segítsetek!
Mai nap délután lerobbantam a Bandittal, utánfutón kellet hazahozni olyan 200 km-ről (ami autóval az oda-vissza út miatt 400 km).
A motor 2006-os lég/olajos.
A szerelőm jelenleg külföldön van, ezért egyenlőre nem tudok vele egyeztetni, ezért kérdem tőletek, hogy a videó alapján mi baja lehet?
Mekkora összegre számítsak?
Tudom, hogy videó alapján nem lehet biztosra megmondani, hogy mi a baja, de azért körülbelül, hátha.
Az emelkedő közepén egyik pillanatról a másikra állt le, és ekkor az olajnyomás visszajelző lámpa azonnal felvillant. Áramot kap, a műszerfalon minden működik.

http://youtu.be/M13Mppeo4cM
170-nél az ujjaim nyúlnak.

Kéne venni béres porcerőt az izületeimre.
Nem azt hívják autónak? ...amúgy fene tudja, most egy un. "szélvédett gépem van és sokkal jobban zavar a szél mint a tök csupasz Békán anno....a tök csupaszon legfeljebb 200 felett volt egy kis rátartás viszont az vele járt és jól esett, embernek éreztem magam , de a "védett" gépen már 100 körül elkezdődik, hogy rázza a sisakot és benne a fejem, össze-vissza dobál meg ilyenek....és ekkor kezdődne el az egyre nagyobb plexi vásárlás és hasonlók míg magam köré nem építek egy kasztnit...