az a tüske a blockba kell ,, tehát a blockból fojt ki az kenőanyag ,, a kuplung folyadék nem folhatot el mivel nem bontotad meg sehol ..,,a dugó nem tud ki jönni egy lemez gátolja ,,,
a tüskét ved ki a dekniből ,, és ted a szimering közepén lévő résbe a blockon és tölzsd ujra szintig a motor olajat, a másik oldalon lévő csavart meg találod .............ha vissza ragtad a deklit és akuolungod ki emel nem lesz problem
Azért ezt fogalmazd át még egyszer!
A olajnyomás lökte ki a nyomórudat, utána meg folyt a motorolaj. A kuplungból csak akkor folyna el a folyadék, ha berántottad volna a kuplungot indításkor, és kilökte volna a kuplung munkadugattyút!?
Azért a két folyadék között szagra, állagra és tapintásra is van különbség...
Hali leszedtem a lánkerék deknit ,hogy lássam hova cseppent az olajzó
gondoltam elindítom ,hogy lássam menetközben hova megy a csepp így azonban elfolyt 1-1.5 dl kuplung folyadékom
töltsem szintre és ennyi?
vagy van még más dolgom is?
a segítséget műszaki analfabéta jeligére várom
Kar vitatkozni ezen.
Adott egy felhulla negyszazas ami hol indul hol nem de jobbara doglott mint a kardhal az oreg halaszban.
Erre kene egy forumos samantrukk hogy eladasig pocc-roff legyen.
A PinLock-ot ki se kell venni. Békén kell hagyni, én évekig használtam
télen-nyáron, semmi dráma.
Ha sokat taperolod az viszont baj, mert nagyon puha műanyagból van,
ránézel szúrós tekintettel és rajta marad a nyoma...
Minél kevesebbet érsz hozzá, annál jobb .
A Nox sisakomba nem raktam most át, mert csodák-csodájára ezen
ér is valamit a páramentesítő réteg.
jól értelmezed ............. hidegen kellő kompreszió , viszont tolásra be indul .... ami 2 sebeségbe tolva is 3* 4* gyorsabban forgatja a fö tengelyt kb 1400/ perc így a nagyobb fordulat miatt ,, nő a vég nyomás és el is kapja ... az ön indito,, ha minden tökéletes max percenként 450 * forgatja meg a tengelyt .. a dugó hideg a nyomás nagy része le szőkik a réseken a forgatyus házba .....
melegen a dugó be terjeszkedet a hengerbe , a gyűrűk tökéletesebben zárnak a kompreszio ugyan azon fordulaton kb 25- 30 psi -vel emelkedik kb 1 -1.5 bar -ral + melegen az olaj higabb jobban ken nkönyebben forog a motor ugyanazon akku teljesitmény melett
na ezért indul melegen öninditóval is ,,,aztán van ennek egy másik oldala is hidegen a henger kopása miatt és a gyűrűk el ereszkedése miatt,,, inditásnál több kenőanyag is jut a robanotérbe mint meleg motornál ... ez ujabb inditási nehézséget okoz ,, egy kopotabb motorban
a dugulás kizárva ,,,, hiszen a dusitó a mikunin karbin , csak zárt folytoszelep mellet müködik .. ezt nem befolyásolja a motor indito fordulata ... ami még lehet az amit itt lejebb irtak az akku olyan állapotban van, hogy forgatja a motort de inditozás allat a feszültség le esik a 7 -7,5 voltra ilyenkor a modul minden gyertyára egyszere adja a szikrát és nagyon haloványat ,, a motor evvel nem indul...hozzá tartozik ,hogy az ilyen akku 2* 3* meg tekeri a motort és ki is sült áramot nagyon gyorsan veszi és nem tartja ezért gondolom ,, hogy nem akku baj lesz hiszen hidegen is forgatja tiszteségesen tehát egy éjszakát biztos pihen .. általában ezek a cela zárlatos akkuk 3- 6 óra allat olyan szintre csőkenek , hogy nem képesek még inditó motort is forgatni .. ezért javasoltam nagyobb akku használatát
Ez az isten verése motor .. 99% hogy nem megfelelő a vég nyomás
13, 5 barnak kéne lenni a limit 9,5 bar söt ha nincs rendesen meg fuvokázva .... a Japán oxigénben dusabb -hozz van téve... akkor nem tudja olyan gyorsan tekerni a akku ereje az öninditott ,hogy elkapja ........ rá kell tenni egy nagyobb , erősebb akkut ,,,,de nem átjátszó zsinoral ! ... mert az leveszi a tejesitményt ... ha egy nagyobb akkuval indul hidegen .. 1000 % hogy nem elég a végnyomás a trafok még 9 volt -nál is elátják a feladatukat ,, föleg inditásnál .. nagyobb áramfelvétele a 2 db trafonak 12.5 -13,5 v csak 10000- 12000 fordulat felet van .. Itt hagy ki a gyertya ha nincs elég töltés vagy gyenge az akku ......................
Szia. Vezetékelés probléma. Ha teker az önindító, akkor az akkut kizárnám, feltéve, hogy normális sebességgel tekeri a motort. Mondjuk tekerés közben nem ártana rámérni az akkura, hogy mennyire rántja le a feszültségét. 10V alá nem nagyon mehetne önindítózás közben.
Meg kell mérni a gyújtótrafókon lévő feszültséget. Lehet eloxidált saru, rossz testelés. Mindenesetre, amennyiben tolásra könnyen indul, akkor csak ilyen probléma lehet...
Hidegen nagyobb áramot vesz fel az önindító, több feszültséget ejt az akkun, plusz az esetleges hibás, oxidált érintkezés miatt nem kap elég feszültséget a trafó, vagy az elektronika, ezért nem indul...
Mérj vagy méress kompressziót....gyanús, hogy kevés és így hidegen nem indul....ha az jó akkor karbi, vagy akár akksi is lehet mert ha gyenge akkor az is tudd vicces lenni mert ugyan teker de a gyújtáshoz már kevés...
a tüskét ved ki a dekniből ,, és ted a szimering közepén lévő résbe a blockon és tölzsd ujra szintig a motor olajat, a másik oldalon lévő csavart meg találod .............ha vissza ragtad a deklit és akuolungod ki emel nem lesz problem