Sziasztok!
Adott egy Suzuki GSF 400 Bandita, 94-es, a napokba jutottam hozzá, egy ismerősömtől vettem, állítása szerint, karburátor sor lett rajta cserélve, mind a 4, azt vettem észre a mocin, hogy szerintem sokat eszik , bár nemtudom mennyi ezeknek a fogyasztási adata, én úgy 5-6 liter benzinnel mentem el durván 70 km-ert, üresen jól veszi a fordulatot, pörgös, nem hörög, rendesen vissza is esik a fordulat a gáz visszavételekor, viszont, menetközben, 7-8 ezerig jól pörög (14 ezertől van a pirosba a fordulatszám mutató), utána megtorpan, nem pörög, max csak úgy ha nagyon lassan húzom a gázkart, de akkor sem max fordulatig és nem is gyorsul úgy 7-8 ezertől ahogy kellene neki szerintem, első dolog amit csináltam vettem bele négy új bele való gyertyát, NGK CR9EK, de ezzel is ugyanez, gyertya nincs szépen kiégve, talán túl dús a keverék? beállítás hiba lehet? képet csatolok
Egy hete én is kitoltam a Ferrari piros M72-est a garázsból...egy fél órát rugdostam, de csak nagyokat durrogott...aztán erőt vettem magamon és leszedtem a karbit, és átböktem az ez eldugult fúvókákat. A panellakók örömére menetem egy kört az udvarban gazdag fordulaton, mert aksi nincs benne!
Pinlock ide-pinlock oda,én kivettem mert valahogy zavar! Olyan érzésem van mint ha búvár szemüveg lenne rajtam! Nyár van úgy sem kell! Majd ha hidegebb lesz berakom!
Köszi a tanácsokat!
Az elmondottakból lavonva a kövt. lehet, hogy akku, mert kb. 1 évet állt a moci mielőtt megvettem.
1 napot töltőn volt, azt hittem regenerálódott.
Lehet, hogy mégsem?
Kompresszió? nem tudom, nagyon megy... olajat nem eszi.
Megyek akksit kölcsönkérni...
1db. D.i.D. tömitőgyűrűs, nittelős szemet 520as méretben péntekig tudsz hozni Istvántelekre? Mindegy mikor hozod, amikor épp arra motorozol.
Valaki 200km/h feletti motorra sima patentszemet rakott, 120km/h felett én meg nem bízok benne, a tulaj már egyszer el is hagyta a biztositó darabot!
A benzinpumpa javításra meg találtam egy trükköt, működik azóta is benne közel ezer km!