Üdv mindenkinek!
Most vettem egy 400-as banditot újrakezdésnek.
1 kis segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni!
Melegen pöcre indul, de hidegen csak elvétve röffen be, pedig teker
az önindító rendesen.
Ha megtolom, amint megmozdulnak a dugók már indul is!
Nem értem, hony intítózással miért nem!
Dugulás lehet?
Előre is kösz a válaszokat!
Ja, új gyertyák vannak benne NGK CR8EK
Pont az általad tapasztaltak miatt én is mindig a platinát kötöm,reménykedem,hogy sosem lesz rá szükség!
A legdrágább,legolcsóbb verzió között napi szinten,kb 1 liter benzin ára különbség van,nem ez viszi el a túra költségvetését....
Én Posta Utas Őrt szoktam kötni.
5 nap Erdélyben, 2 főre, baleset, csomag, utas biztosítás akciósan 4.700 Ft.
Szerencsére nem volt rá szükség, így nem tudom, mennyire korrektek.
Úgy nézem az EUB-nál felemelték 10-ről 12 évre a jármű korhatárt.
Haladnak a "korral" . Két éve nyáron nem tudtam autó extrát kötni az Astrára, mert éppen meghaladta a 10 évet az autó (1-2 napon múlt) . Ha a közeljövőben kéne, megint nem tudnék, mert mindjárt 12 éves lesz.
Ja már értem, azt hittem azt mondod, hogy náluk lehet kötni unionos biztosítást.
Akkor egyre gondolunk, a garázssorral szemben a Bercsényi u.-ban laknak.
Ok azok (garazssorral szemben laknak), akkor lehet par utcaval odebb.
A fiuk kocsija robbant le, vele tortent az eset, siman neten kototte a biztositast.
2012-ben nekem is müszaki hibás lett a magyar frsz motorom Németországban. A helyszinröl bevitték a legközelebbi szervizbe, ott gyorsan rájöttek (autószerviz) hogy nem tudnak vele csinálni semmit. Mondták, hogyha kivánom, átszállítják a suzuki motorszervízbe, ahol ha kell alkatrészt is tudnak majd rendelni. Viszont tudtam hogy mi baja volt( A benzinpumpa regulátora ugrott szét amit a helyszinen meg tudtam volna javítani, hogyha a kérésemre hoznak egy 20 literes kannát, és le tudom engedni a tank tartalmát.) Ìgy csak kértem, hogy vigyék vissza Münchenbe(aktuális lakcímemre) de valószinüleg Magyagyarországra is elviték volna, vagy ahova kérem, de utóbbit megerösíteni nem tudom.
Este leengettem a benzint, megcsináltam a nyomás-szabályzót( meg akkor már kicseréltem a kiszálkásodott gázbovdent, meg az egyik szivárgó befecskendezö tömítést), és következö nap reggel folytattuk a túrát...
Amúgy nekem is bármely jármüvemnél az lenne a stratégiám, hogy vigyék Mo.-ra, én meg a biztosított kölcsön autóval folyatnám az utam...
Arra viszont a tréleres sofor felhívta a figyelmünk, hogy jó ha tisztában vagyunk a szerzödésben foglalt lehetöségekkel, mert az ADAC nyilván a neki legköltséghatékonyabb verziót fogja felajánlani, holott nekünk attól lehet sokkal komolyabb kérésünk is.
Pl a fent említett szituban kölcsönautóval folytathattam volna a nyaralásom ök meg motort ledepózták volna, és a kért idöpontban a kért helyszinre leszállították volna...de hát mit kezdtem volna én a motorostúrán egy autóval?!
Ismerek Csipkééket, de azok nem az utcánkban vannak, és nem hiszem hogy biztosítással foglalkoznának. Szülők nyugdíjasok, gyerekek Bp-en. Az utcában csak Eub-ost ismerek.
hé héé azért én láttam (Mert a Szotyi elvitt ) az mondjuk igaz, hogy a mocim nem jutott el oda.
István és mindenkinek akit érint:
Előre jelzem nem vagyok ügynök és csak is erről az egy biztosítóról tudok mesélni mivel amióta motorozom mindig itt kötöm meg az utasbiztosításom.
Szóval:
Allianznál kötöttem a biztosításom 3 verzió van (Ezüst arany és platina)
a, legolcsóbb verzióban CSAK a helyszíni javítás van benne vagy a szervízbe szállítás költsége. Vagy-vagy nem is-is vagyis ha helyben megcsinálják kapsz számlát vagy küldik a számlát biztosítónak és mész az utadra, ha szervízbe szállítják akkor a szállítási költséget fizeti a biztosító a szükséges anyagárakat és a munkadíjat saját zsebből állod.
b, a középső csomagban benne van az előbbi is viszont ha több napig tart a szerelése a mocinak vagy autónak akkor fizetik a szállásköltségedet (a szervíz közelében max 5 napig), de dönthetsz úgyis hogy a biztosító tovább visz a már lefoglalt szállásodra vagy ha épp haza fele tartasz haza hoznak (pontosabban bizonyos összeggel beszállnak az úti költségbe) de ki az aki ott hagyná a mociját vagy az autóját...
c, a legdrágább verzió ebbe igazából minden benne van (és mivel 3-4 napnál nem sokkal drágább mint a középső én mindig ezt választom) dupla szállásköltség illetve utazási költség van benne illetve CSAK ebben van a javíthatatlan gépjármű haza szállítása és elvileg kölcsön autót is adnak. ( Ez lehet hogy két éve még nem volt benne mert amikor nekemmegadta magát a motor akkor kérdezték hogy szállást kérek-e vagy bérautót de ezen ezek szerint módosítottak.)
Napok számától függően nagyobb is lehet a külömbség de 3-4 napnál 1-2 ezer forintról beszélünk. de ha egy hétre mész akkor is érdemes a legdrágábbat választani mert 500 km-re 400 eurót kértek haza szállításkor akkoriban amit pont fedezett a biztosító na most lehet bajban lettem volna ha nekem kell állnom...
Hát ja. Max. annyit lehetett volna, hogy ha elszakad, akkor a visszahúzó bowdent átrakom a húzó helyére, az nem hiányzik annyira. Na persze csak akkor, ha egyforma a két bowden hossza, és a "pöcke" (nem tudom).
Most néztem mennyi lenne egy 10 napos biztosítás.
Allianz 10500 Ft
EUB 15000 Ft
Az allianznál a hazaszállítás max 400 EUR, az EUB-nál 500e Ft balesetnél, és 350e Ft műszaki hibánál, viszont 25e Ft az önrész. A balesethez rendőrségi jegyzőkönyv is kell. Kérdés, hogy egy önhibás balesetnél (pl. egy sima esés, kicsúszás), mint pl. nekem volt most, ha kihívom a rendőrséget, lehet, hogy kapásból a nyakamba varrnak egy akkora büntit, ami többe kerül, mint hazafutózni a gépet. Persze Szardínián a komp miatt további macera lett volna a kontinensre átjuttatni a motort valahogy. Az biztos, hogy az Allianz 500€ nem takartra volna be. Még jó, hogy menetképes maradt a mocim.
Azért a Kopasz jól járt mikor felrobbant az akksija.
Bevitték szervízbe,kapott egy nagyképernyőstévés szállodai szobát majd mikor kiderült hogy javthatatlan haza lett szállítva a biztosító kontójára.
De a glocnert asszem nem látta akkor.
Most vettem egy 400-as banditot újrakezdésnek.
1 kis segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni!
Melegen pöcre indul, de hidegen csak elvétve röffen be, pedig teker
az önindító rendesen.
Ha megtolom, amint megmozdulnak a dugók már indul is!
Nem értem, hony intítózással miért nem!
Dugulás lehet?
Előre is kösz a válaszokat!
Ja, új gyertyák vannak benne NGK CR8EK