üdv, úgynézki lenne egy eladó Schubert S1, piros, zárt, 54/55 méretű, utas fején viselt szinte alig használt bukóm, ha vkit érdekel....mondjuk 80 körül....sajna nyomja a fejét, állítólag...
szia nekem is csattog a bandit a karbinál valahol és olyankor változik a fordulat pontosan te mit csináltál vele?Már probáltam szinkronizálást stb.csomó pénzbe került és ugyan ugy csattog.A szerviz is csak találgat.
A leömlőt S100 krómtisztítóval szoktam suvickolni. Előtte a ráégett szutykot pedig Ciffel (szigorúan csak citromos illatúval, mert ez van otthon ) szoktam lepucolni. Így aztán még mindíg olyan mintha új lenne! Egyszer mentem egy motoros összeröffenésre B.füredre, ahol a hozzáértők csak csodálták mi lehet vele, a végén azt a megállapítást tették, hogy biztosan trélerrel hozattam a motort, hogy így néz ki. Megjegyzem én mentem a legmesszebről. Első alkalommal mikor pucoltam nem hittem én sem a szememnek, olyan jelentős volt a különbség.
Ez egy kis tubusos, fogkrémszerű anyag, kb. 2000 Ft, de évekig elég. Az alumíniumot (pl. fékkart, fékpedált, kuplungot, sebváltópedált és annak rudazatát) is ezzel pucolom és szííííp!
praktikerben vettem egy "no name" krom putzot, vmi rex....kicsit dörzsölni kell pamutronggyal de egész szép eredményt lehet elérni, ehhez még nem kell leszedni..ha nagyon nem jön akkor hosszabb meló....leszedés, polir...esetleg egy komolyabb krómtisztító vmi turtle féle....
Szasztok Banditák , van e valakinek ötlete tudása arról hogy az elsárgult bemattult kipufogó leömlővel mit lehet kezdeni . Yook a fotok a linken El diablo. Yah széthuztam a kábeleket a fekete-fehér maradt eddig de a külömbség az nem kicsi , nem puffog a gép volt már olyan is vele , hogy pici gázzal 1500-2000 közötti fordulaton álló helyben akkorát koppant a motor hogy megis állt akkorát böffentett a gumi szivocsonkba asztem leugrik róla most a kopogás emelt gázzal szinte megszünk ha böfög is nyagyon finoman szinte észrevétlenül teszi. YAh igen a szervizbe montam a szerelőnek nekiugrott a pillangoszelepállásérzékelőnek és ütközésig elforditotta az eggyik irányba közölte ha lessz időm hozzam be állit a keveréken ! A motor allig yárt az volt az első hogy visszaállítottam a gyári állásba Ő tőbbet nem nyul hozzá inkább a nejemre bizom lehet hogy yobban vágja a témát. Széles utat
Sccubert speed, az utolsó szériából(sajnos). Ez zárt, a zajszintje annyi, mint a conceptnek. Most múlt 3 éves, a belseje úgy néz ki, mint amikor levettem a polcról, pedig maszk csak hidegben van rajtam és nem borotválkozom sűrűn.
ja, idén március óta napi használatban van.
FunShop Wien Süd
Triester Straße 258
A-1230 Wien-Süd
Tel. (0043) 1-698 66 33
Fax (0043) 1-698 66 33 30
Öffnungszeiten
Mo.-Fr. 9.00 bis 20.00 Uhr
Samstag 9.00 bis 18.00 Uhr
GigaStore Wien Nord
Anschrift
Kagraner Platz 20
A-1220 Wien-Nord
Tel. 0043-1-204 59 03
Fax 0043-1-204 59 03 30
Öffnungszeiten
Mo.-Fr. 9.00 bis 20.00 Uhr
Samstag 9.00 bis 18.00 Uhr
Szia
Széles utat!
Jó böngészést!
A leömlőt S100 krómtisztítóval szoktam suvickolni. Előtte a ráégett szutykot pedig Ciffel (szigorúan csak citromos illatúval, mert ez van otthon ) szoktam lepucolni. Így aztán még mindíg olyan mintha új lenne! Egyszer mentem egy motoros összeröffenésre B.füredre, ahol a hozzáértők csak csodálták mi lehet vele, a végén azt a megállapítást tették, hogy biztosan trélerrel hozattam a motort, hogy így néz ki. Megjegyzem én mentem a legmesszebről. Első alkalommal mikor pucoltam nem hittem én sem a szememnek, olyan jelentős volt a különbség.
Ez egy kis tubusos, fogkrémszerű anyag, kb. 2000 Ft, de évekig elég. Az alumíniumot (pl. fékkart, fékpedált, kuplungot, sebváltópedált és annak rudazatát) is ezzel pucolom és szííííp!
Üdv.: Tibi
Majd megnézzük élőben, hogy van-e különbség a méretben, felfogatásban.
http://akmtmedia.extra.hu
Van jópár PDF file.....
http://www.motorparts.hu/index...
ja, idén március óta napi használatban van.
szerelési könyv beállitás.stb