Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zöldi!
Kupecként szólítalak!
Ha tudsz rá valakit, akkor ez egy értelmes darab.
Cimboráé és a leírtak kivételesen valóban fedik a valóságot.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

"Ha valaki kérdezi, te szólsz hogy van..." (Üvegtigris)
köszi szépen!
Telefonos elérést nem tudok én sem. Emailben tudsz velük kommunikálni, pl itt: sarvarizs@onroad.hu
egy szervezőt. olyan kérdéseim lennének, hogy mi van ha nevezünk, de valami oknál fogva nem tudunk menni, mi lesz a nevezési díjjal, meg hasonló dolgok érdekelnének:)
(jelentkeztem egy melóra és ha az idő előtt beüt, nincs mese, menni kell)
Kit akarsz elérni?
csak a mc'kajálsz-nál ne egyetek semmit :D
Szia! Szervezői telefonszámot vagy valamit tudnál adni? a hivatalos lapon nem találtam elérhetőséget..
Hát komám, az lett a vége, hogy bilincs fellazít, légszűrőház csavar le, hátrahúztam vala szépen, és úgy már nőgyógyászokat megszégyenítő módon tudtam csinálni
15-16 éve nyaraltam itt 1-1 heteket... akkor még egy kicsit "másképpen" nézett ki!

Egyik éven azokra a napokra esett a csongrádi motoros találkozó...oooh azok a cserfes lyányok...agyatlan blöró már akkor is pontagyúak fokuszában énekelte a kispiricsi csujongatóját, ami szerencsére azóta sem jutott el szélesebb rétegekhez!
Viszont örök élény volt éjjel áthajtani a kietlen ponton hídon ami átkozod dübörgéssel tudatta, hogy még van a kerék alatt palló!
...másik alkalommal addig faralgatam a kemping vizes gyepén a yamahával (csak mi voltunk ott vendégek kb pont így juni végén Péter nap környékén), hogy sikerült megfektetnem, melynek a kuplungkar azonnal áldozatúl esett. Szolnokon kaptam hozzá egy MZ szettet, melyet a visszaérve édesapán gondos elörelátásának köszönhetöen a magával hozott pár nagyméretü aluminium elsösegély ládában elhelyezett szerszámmal fel is szereltem. Nem volt nagy kihívás, mert a kormány és kuplungbovden már Mz volt .
A nyaralásról hazaérve rögtön hegesztettem magamnak egyet acélból az eredeti alapján egy napos munkával, hiszen hol volt akkor még Zöldi féle dealer hálózat!?
Ha valaki Szolnok környékén jár és van kedve, nyugodt szívvel ajánlom 40 km-re délre a cserkeszőlősi termál strandot. Valami meseszép hely, nézzétek meg a honlapját; árakat, szolgáltatásokat, képgalériát!
http://www.cserkeszolofurdo.hu...
http://youtu.be/wJfaKusy7ds
Nekem hétvégén megvolt egy 600 km-es teszt. Lánc olajozó tökéletesen tette a dolgát egészen addig, amíg vélhetően egy nagyobb rugózásból adódólag a lánc az injekciós tűt a műanyag kónuszából kitörte. Ekkor a lyuk túl nagy lett és túl olajozott. Most úgy tettem bele egy másik injekciós tűt (sárga) hogy levágtam, mindössze egy cm-t hagytam meg belőle. Egy kolléga itt felvetette, hogy ha csak középre a görgőre van cseppentve az olaj, hogyan keni a két oldalon az O-gyűrűket? -Véleményem szerint (és tapasztalom, látom a sajátomon) az olajcsepp amikor lehullik, eléri a láncot az eleje, a láncsebesség miatt a csepp második felét és a tetejét kvázi szétveri, ami V-alakban terít. Az olaj pedig széthordódik, szétkenődik, penetrációs tulajdonsága miatt pedig minden résbe bekúszik.
Sziasztok!

Csapattagot keresnék a Bikemaraton 2014-re. A tavalyit megnyertük és most címet védeni kéne, de a tavalyi társam lebetegedett és nem fog tudni jönni. Ha valakit érdekelne, az jelezze.
Amit fontos tudni, bár ez egy verseny, de igazából a tájékozódásról szól, nem a sebességről, valamint nagyon szép túraútvonalakon vezet az út. Száguldozni általában nem kell, sőt. Bár ha elkottázza az ember a dolgot, akkor előfordul hogy egy rövidebb szakaszon csapatni kell rendesen. Ha minden rendben megy, akkor ez nem szükséges.

Üdv,
Yoss
Minek foglalkozól olyannal amihez nem értesz?!
20 perc alat kezedben a karbisor az asztalon, rádugdosod a hosszabbra hagyott ( vagy neked dedikált YZF vákuumcsöveket) visszapattintod pár perc alatt, Méretre vágod, bedugod a festo fittinget, visszasapkázod a gumicsöveket.60 perc-nél több már csak maszturbálással együtt lehet!
Tegnap némi anyázás után kivezettem a szinkroncsatikat.
Aki kitalálta a helyüket, javasolnám hogy egy évig csak ilyeneket csináljon, de időre, meleg blokkon
Szervusz István!
Sajnos egy ideje minden "műhely időmet" elviszi a kiégett Citroenem újraélesztése. Annak a betegsége súlyosabb, mint a motor egyenetlen alapjárata, így priorizáltam. Előbb-utóbb eljutok a Bandithoz is és jelzek, hogy mi sikerült. Mindenesetre egy féktisztítós tesztet a következő gurigánál elvégzek.
Üdv
Neked van valami eredmény?

Èn sok napi szopás után, találtam pár pontot ahol falsol a karbisor. Ezt az egyszerű féktisztítós teszt is alátámasztotta, meg a digitális vakuumteszter is szépen kimérte , és a grafikonokon kirajzolta.
1.27-nél kérdésre a válasz:
Szelephézagot ellenőriztem rajta! Ès én általában egy vékony tűvel viszek fel egy átmerő 0.5 mm vékony pasztát a tömítésre, mert nem szeretem az olajködöt...

Még hozzá tartozik a sztorihoz, hogy ki kellett cserélni a két első telőt, nem sokkal a vétel után , mert eresztett az egyik, de mindegyik görbe volt és sérült..., meg az első fék karmantyúja is elengedett, de olcsóbb volt venni, egy pár bontott féknyerget komplett, mint a Suzukitól egy dugóra való karmantyúszett lett volna...
Közben megoldodott a probléma :) Egy karbi csere megoldotta...állitolag a karbi beengedte a motorblokkba az üzemanyagot,ami keveredett ugye az olajjal,ezáltal lemosott minden kenést,nem nagyin vágom hogy torténhetett,de megoldodott a probléma.Aztán utána volt egy olyan hogy hidegen sok benzint kapott a karbi ezért lefuladt amig be nem melegedett tehát a szivato nem volt elég neki.Kicseréltem a benzincsapot mert a szerelő szerint nem zárt a vákum és megtelt a karbi benzinnel..a tulfolyo csovon folyt is az első 10 percben..a lényeg hogy miota kicsréltem nincs ilyen gondom,benzinszurot is cseréltem,uj karbi szinkronizálva beálitva,most remélem nem lesz gond egy darabig,majd lánccserét kell ejtenem rajta de ez most mindennel 350 euroba kerult,ugy hogy az most marad... :)
Biztos hogy jól volt az a nyomásmérő? Èn a tömlőssel 125 Psi-t mértem, még a gumikúpos félcsöves adapterrel 165-170 Psi-t ugyan azon blokk hengereiben...
Persze ettől függetlenül már a nyomáskülönbség a hengerek között eget verő...
Eladó egy 120/70 ZR17 Metzeler Roadtec Z8 Interact gumi, 0 kilométeres futásteljesítménnyel, kis hibával a peremén... (Lásd kép) Gyártás: DOT1313. Árajánlatodat a lucifer0820 @ freemail.hu címre küld, a legjobb árajánlatot tévő viheti a gumit Bp-ről, ill, postázással küldöm.. ( Szállitási költség Téged terhel..)
nem sűrgetés volt csak tény ,,,,,,,,,,,, így most az enyimet keztem fényezni ,,, de nem bizok semmit a véletlenre két komplet ruha készűl ,,.........némi sas tojást majd utalok
Még annyit, hogy ha valaki előtt nem lenne világos, csak rá kell dugni a szervíz csatlakozóra, beindítani, felváltogatni, leváltogatni, és már műxik is.
Mint látható, eredeti csomagolásban, eredeti felfogatókkal, matricákkal, és leírással.
Pár kép az enyémről is.
Bocsánat, de belefotóztam a szervíz csatlakozó fedelét is, az természetesen nem eladó, mert olyan van mindenkién!
Az egyik képen látható, milyen motorokhoz jó még.
Eladóvá vált az alábbi képen szereplő sebesség fokozat kijelző.
Az új ára is látható rajta.
Az enyémet én 15.000 Ft-ra taksálom, hibátlan, karcmentes.
Ez meg kb kedd szerda.