Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétfőn Párodnál :)
Na. megyek, döntögetek egy kicsit itt a bajor erdők kanyarjaiban.. ( tököm tele van, hogy 500m egyenes út..:-D )
Az sem. Északpest és Pesttől keletre szoktam vele közlekedni...
Talán arról lehet megismerni, hogy a Hepco-Becker doboz mindig rajta van...
végül is meg oldota ..és ez a lényeg nem kezdet el telefonálgatni, manualt lapozgatni ,egyszerüen meg csinálta ,,tényleg respekt
én is alkatrészre várok
a tankot le fényeztük ,,, a fényezés fel polirozva ,,, lámpák fel polirozva
dehogy ércelödés ... és elöre sorry,,, csak a minöségi nem müanyag moci
21 évesen 196 000 km után nem köbaltával és nem az árok parton

https://www.facebook.com/media...
Szerintem az sok.
Csere.
Valszeg az elso digo baleset utan nem huztak le nyomatekra kulcs hijjan es itthonra. Kilazult oszt beverte.
En meghuztam nyomatekra es akadt.
Zoldire varok csak.
Mész a Bike maratonra?
Ebben a pillanatban meg volt győződve,hogy a kormánnyak csapágya miatt kattog az eleje,de,hogy mi lesz a végleges megoldás az a jövő titka.
Kormanycsapagy laza volt.igy kibirta.
Hazaig.
Jézusmária, hát mit szerel ?
ha kilazult vissza ko tuszkolni.
Üdv Urak!

Picit dobjuk fel a fórumot!
Zoli és a "nyomatékkulcs"!
Köszi ha arra járok jelentkezem.
Az adagolás jó alap esetben 28 mósodpercenként cseppent ezt esőben tudom felezni valami más bibi van.
Meg véleményem szerint a hőmérsékletöl.
Ha az olaj eljut a láncig nagy baj nem lehet. A leírtak alapján beállítási problémának tűnik. Mérd meg, hogy mekkora időközönként kattan és állíts finoman a potin, majd ismét mérés, motorozás - láncvizsgálat és szükség esetén ismét állítás. Egyszer kell jól beállítani és utána nincs vele gond. Nincs tuti beállítási idő, mert minden motoron más, függ a lánc állapotától, használt olajtól, stb.
Ha felénk jársz keress meg, szívesen ránézek.
ma lattam a belvarosban egy szep ES-t a Zoltan utca mellett, az sem a Tied? ;-)
Örök téma mint a "milyen olajat............" kérdés.
Már megint láncolajzóztók!?
Az enyém még beállítás alatt van. Álló motornál állítottam be ~42 mp-es cseppszámra (a tű végének szűkítésével). Tegnap kb. 200km használat után vettem észre, hogy a letámasztott motor a lánckerékfedél alól csepegteti az olajat. A meleg olaj kicsit sürűbben csöppen kb 15mp-enként, ez már egy kicsit sok volt. Újabb szorítással ~70mp-re változtattam a csöpögtetési időt meleg motornál.
Az az érdekes, hogy a láncról főleg a fedél alá csöpögött a felesleg, legalábbis máshol nem láttam kicsapódást.
A tűvégén lévő szűkítést nem tartom túl biztonságos/stabil megoldásnak. Meg fogom szüntetni a tű végén lévő szűkítést és beépítem az akváriumi állítható szelepet a mágnesszelep után, vagy összedobok egy időzítőt...
Amin még gondolkozok, hogy a középre csepegtetésnél az O gyűrűkhöz alig jut olaj, (lehet, hogy dupla fejesre kellene csinálnom), de a görgőkön és a lánckerék fogai ott van az olajfilm...
Egyenlőre nem megy sehova a motor szóval nagyon ráért.
Megpróbálom a gyári helyre rárakni ha beszereztem.
Utána finomítok.
másik dolog meg akármien egyszerhasználatos cső nembiztos hogy sokáig bírja bekeményszik eltörik stb , különben próbáld meg oda tenni a csúszka rész fölé szépen beteríti a teljes láncot és ha szerencséd van mire a hátsó kerékhez ér nincs annyi rajta hogy rácsapja a felnire (mondjuk a középállványom eléggé meg lesz védve a korróziótól )
Mindennel tisztaban vagyok.
Eletem soran annyi olcso felmegoldast csinaltam ami hasznalhato volt de nem az igazi vagy nehezebben hasznalhato vagy csak egyszeruen esztetikailag nem volt jo hogy hajjaj.
Mostanaban meg ahogy oregszem egyre inkabb nem szeretnem megvaltani a vilagot,uj dolgokat kitalalni,hebrakolni csak motorozni jokat.
Szoval vonzanak az egyszeru masok altal kitalat es kivitelezett cuccok.
Na szoval marad a ferivagyok altal emlitett scottoler.
Kell egy vakumforras (szinkroncsati) a vazra felkotegelozom a cuccot lengokarra a fejet es annyi.
Jeleznem hogy a bandit ulese alatt elfer egy balna is.
Nekem nem.es malhazva jem tudok alatta kotoraszni szal vagy kulso iranyitas.es toltes kell vagy az egesznek kivul kell lennie.
Hazinal nehezebb a scottnak meg egy huszcentis cso az egesz.