Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kész a narancssárga motor

https://www.facebook.com/photo...
NEmmondodhogyezatied....
Csaloka, mert hajlik a munkavedelmis plexi (legalabbis amit nekem sikerult vennem) szeltol konnyen, emiatt elkalkulalhatod magadat. Csak nagyon elso kiserletezesre jo, utan erdemesebb venni egy osszetort plexit bontobol, annak van vastagsaga.
Köszi!
Én polikarbonátra gondoltam, de a munkavédelmi tényleg jó ötlet. Nekem valószínűleg elég két kisebb vérnyúlfül így talán bírni fogja nagyobb sebességnél is.
Gondolom nezted mar, de mielott belevagsz nezd meg mekkora helyed, nehogy belerjen pl. a tukor a plexibe.
A munkavedelmi boltban kaphato plexik jok kiserletezgetni. En is probalkoztam az MRA magasitasaval, de sajnos nekem tul gyenge plexit sikerult vennem, ugy 80-90 felett mar nem birta a szelnyomast.
En szemely szerint nem latom nagyon nagy kulonbseget a vizes es a legolajos blokk kozott (nem muszakilag, hasznalatilag). Teljesen jo az egyszeru karbis, legolajos blokk is, megbizahto, nem fo meg stb.
Egyedul azert vennek 2003 utanit belole, mert azon van uzemanyag-szintjezo.
ma kész lesz kb 11 órára .............Nagyon sürgös volt a tulajnak
Szep az a narancsasarga motor
Akkor lesz itt minden, Vérnyúl, Fülesmackó, brumbrum
Én is valami ilyenen töröm a fejem, csak nem a tetején lenne hanem lent a két oldalán lenne egy-egy a tükrök felé néző terelő lap. Lehet, hogy megkeresek vele egy polikarbonátost...
Nem azért javasoltam, mert a régit széthajtanád, hanem mert sokkal jobb az újabb. Fogyasztás-nyomaték-egyebek terén köröket ver a régire.
Azt nem tudok sajna.
de jr9b origi van polcon.
hideg inditásnál egy karbis nem tudja olyan finoman , adagolni a dus keveréket ezzért a tű elektrodás gyertya minden hideg inditásnál tul uszik , kormolodik ,, AMI A LEG NAGYOBB ELENSÉGE , utána persze le ég de minden egyes hideg inditásnál a tulzot korom rétegből valamenyi vissza marad ,, és ugye ezeket a gyertyákat még fog kefével sem szabad tisztitani ,, tehát egy inyektoros motorba akár 80 000 - 100 000 km is elmegy de egy karbisban 20 000 km és tönkre megy ,,, az ára igy már nagyon drága .....................

amugy szerintem a simább járáson kivűl se fogyasztás csökenést ,se erö töbletet nem tud produkálni , a szikra képződésnél minden egyes szikrázásnál az egyik polusrol némi anyag is át ugrik ,/nagyon kis menyiség / a hagyományos gyertyánál ,, ezért nő a hézag mert adetonácionál ez az anyag meg semisül , ki pufog .............
a platina , iridium gyertyák nagy elönye ,hogy ivben szikrázik és anyag nem távozik a polusrol ,, ezért nem is nő az ilyen gyertyákon a hézag , valojában a koromtol mennek tönkre , kopotabb motorokba nem is szabad be rakni ,,, oda dupla tripla vagy 4 elektrodás gyertya való ...........*abahagytam................
Miért ?
csak inyektorosba érdemes venni ,, karbisba tönkre megy
Gratula!
Na, legalább már ezt is tudom, legközelebb én is ilyet veszek!
Bocs, az enyém végére akartam felkiáltó jelet... aztán de pedig hirtelen kérdőjel lett....
Szóval azért.

Vannak márkák, amik már gyárilag iridiummal vagy platinával szerelnek.
Én nem igazán vettem észre. Lehet, h minimális volt az a levegő
Ha tudnám, nem lenne ott a mondatom végén a kérdőjel.
Mert tökéletesebb és nagyobb szikrát ad ?
Láncvédő lengővilla.
Legalábbis a Google fordító így fordítja.
Egy gyertyától miért lenne egyenletesebb az alapjárata?
Ha a tiéd nem egyenletes, ne a gyertyánál kezdd a hibát keresni!
Zöldi
Te esetleg nem tudsz szerezni Denso X27ETR-t, vagy
aminek jobban örülnék, Denso IX27-et ?

Néztem E-bay-en, de X27ETR mintha nem is létezne, IX27 meg mind
messze van, sok a szállítási díj.