Nekem az autónál a 8db. iridium gyertya fél lityit számított, de amit
sokkal inkább díjazok, hogy az indítás azonnalibb, a járása sokkal
simább és egyenletesebben pörög terhelésen is.
Most nekem is kell gyertya a Banditba, de én csak és kizárólag Denso-t
vagyok hajlandó beletenni, így egy ideje kutatok, hol juthatok hozzá jó áron.
Itthon valamiért nem nagyon elterjedt.
endúrókon meg krosszgépeken van ilyen , végülis egy védő hogy nem kapjon be semmit a lánc pl kő vagy ág mert akkor jön a láncszakadás közúton szerintem ez inkább dizájn
Én is a 2007 utáni vizes 650-es Banditot javaslom Neked, lévén, hogy ismerlek! A GSX 650 TELJESEN MÁS üléspozíciója Neked nem jó! Hondát meg minek pörgetnél?
Az égadta világon semmi különbséget nem tapasztaltam! Az alapjáratom mindíg is sima volt pedig csak 50 ezrenként viszem szelephézagra meg injektor szinkronra.
Én a helyedben a 2007 utáni vizes-injektoros 650-esben gondolkodnék. Nagyon lent van az ára mostanság és egy alulról is nyomatékos, könnyen kezelhető vas.
Köszönöm, de az 1200/1250-es túl nehéz, nem csak önsulyban,de nem is annyira kezes, fordulékony, nehezebben dönthető.
6. x után könnyebb "levezető" kellene
Hali!
600-asokban gondolkodom 2000-2004 közötti túrában.
Milyen érv szól a Bandit mellett a Hornettel szemben ?
Természetesen hasonló állapotot és árat feltételezve.
Sokra nem mesz vele sajnos, mert ahogy nezem eleg meredek a plexid es arra panaszkodsz, hogy oldalrol kavar be a szel.
Blue egy MRA vario plexit csinalt hazilagosan.
sokkal inkább díjazok, hogy az indítás azonnalibb, a járása sokkal
simább és egyenletesebben pörög terhelésen is.
Most nekem is kell gyertya a Banditba, de én csak és kizárólag Denso-t
vagyok hajlandó beletenni, így egy ideje kutatok, hol juthatok hozzá jó áron.
Itthon valamiért nem nagyon elterjedt.
Csak gixxeres a forma digtalis modernebb muszerfal.
Az ulespoz szerintem ugyanaz.
Jobb mint az ezerkettes.
Sokkal.
Közlekedni megmarad a Burgman 400-as is
De akkor hornet.
Viszont szoknod kell a porgetest.
6. x után könnyebb "levezető" kellene
Mindegyik megbizhato.
1200 ast vegyel vagy 1250 est.
600-asokban gondolkodom 2000-2004 közötti túrában.
Milyen érv szól a Bandit mellett a Hornettel szemben ?
Természetesen hasonló állapotot és árat feltételezve.
Olyanra gondoltam,hogy esetleg egyenletesebb motor alapjárat,vagy valami ilyesmit tapasztaltál-e?
Blue egy MRA vario plexit csinalt hazilagosan.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/piaggio_mp3,_3_kereken_szep_az_
elet
o-MP3-01.jpg