Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is ezt szerettem volna a motoromba, de egy hónapot kellett volna várni rá. Így maradt az NGK.
Nekem az autónál a 8db. iridium gyertya fél lityit számított, de amit
sokkal inkább díjazok, hogy az indítás azonnalibb, a járása sokkal
simább és egyenletesebben pörög terhelésen is.
Most nekem is kell gyertya a Banditba, de én csak és kizárólag Denso-t
vagyok hajlandó beletenni, így egy ideje kutatok, hol juthatok hozzá jó áron.
Itthon valamiért nem nagyon elterjedt.
endúrókon meg krosszgépeken van ilyen , végülis egy védő hogy nem kapjon be semmit a lánc pl kő vagy ág mert akkor jön a láncszakadás közúton szerintem ez inkább dizájn
Dual láncolajozó.
Én is a 2007 utáni vizes 650-es Banditot javaslom Neked, lévén, hogy ismerlek! A GSX 650 TELJESEN MÁS üléspozíciója Neked nem jó! Hondát meg minek pörgetnél?
Erikosszoljál má be nekem te is
Nem.
Csak gixxeres a forma digtalis modernebb muszerfal.
Az ulespoz szerintem ugyanaz.
Nem túl sportos? a csuklóm nem bírja a támaszkodást
Az égadta világon semmi különbséget nem tapasztaltam! Az alapjáratom mindíg is sima volt pedig csak 50 ezrenként viszem szelephézagra meg injektor szinkronra.
A lovi fele ervrendszer szerinti gsx650f nem johet szoba?
Jobb mint az ezerkettes.
Sokkal.
Lehet, hogy úgy mennék vele mint egy GS-el
Á alattam nem kopna el a régebbi sem, mennék évente 2-3 ekm-t
Közlekedni megmarad a Burgman 400-as is
Én a helyedben a 2007 utáni vizes-injektoros 650-esben gondolkodnék. Nagyon lent van az ára mostanság és egy alulról is nyomatékos, könnyen kezelhető vas.
Nekem szotyi eleg konnyednek tunt.
De akkor hornet.

Viszont szoknod kell a porgetest.
Köszönöm, de az 1200/1250-es túl nehéz, nem csak önsulyban,de nem is annyira kezes, fordulékony, nehezebben dönthető.
6. x után könnyebb "levezető" kellene
Hornet erosebb porgosebb,bandit olcsobb.
Mindegyik megbizhato.
1200 ast vegyel vagy 1250 est.
Hali!
600-asokban gondolkodom 2000-2004 közötti túrában.
Milyen érv szól a Bandit mellett a Hornettel szemben ?
Természetesen hasonló állapotot és árat feltételezve.
erik64!

Olyanra gondoltam,hogy esetleg egyenletesebb motor alapjárat,vagy valami ilyesmit tapasztaltál-e?
Sokra nem mesz vele sajnos, mert ahogy nezem eleg meredek a plexid es arra panaszkodsz, hogy oldalrol kavar be a szel.
Blue egy MRA vario plexit csinalt hazilagosan.
Naugye.
A tesztmotoron ezt olvasd el!

http://www.tesztmotor.hu/tesztek/piaggio_mp3,_3_kereken_szep_az_
elet
Elkezdtem keresni és ezt találtam: http://www.tesztmotor.hu/images/stories/DennyM/Teszt/Piaggio_MP3/Piaggi
o-MP3-01.jpg
Robogóplexi?
Azt hiszem az utóbbit választom...