Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neked milyened van?
Des: 22 év kihagyás (nagymotor csak nagyon keveset vezettem) után egy vizes BB-t vettem. Ugyan ezekkel a problémákkal küzdöttem mi Te.
Minden fejben dől el. Most vagyok abban a stádiumban hogy "megy ez". Át kell jutnom rajta. Azonban az én motoromon 3 "fék" van. .
A két bandit más stílusú motorozási élményt ad. A maga területén azonosat. Ha a motorvezetési technikát akarod először tanulgatni akkor vegyél először egy ETZ-t. 0,5-1 év után meg a szived vágyát.
Nem kell ahhoz a kuplung. Két személlyel egy visszafordítóból kijövet egy kicsit intenzívebb (2-esben) csuklómozdulat is elég ahhoz hogy a fara el kezdjen kifele menni. Napos száraz időben.
Jól mondod, a C2
es melyik a legcsendesebb?
gondolom az dragabb sokkal. nem a c2? amugy mar regota szemezek a conceptel, de mindig megkerdezem a nalam tapasztaltabb embereket.
Des,
Szerintem nyugodtan vedd meg az 1200-es Banditot! Ha tudsz finoman bánni a jobb csuklóddal, akkor nem lesz gond. A gép egy kezesbárány!
párad=páran

Menj el a full-gasba, sok motorjuk van, próbáld ki mindkettőt.
Nézd, vannak párad, akik azzal kezdték, és még mindig köztünk vannak. Mondjuk náluk szélesebb a kopóalkatrész lista a szokásosnál
A kanyarvadászok azt mondják, egy sportosabb gumival rá sem lehet ismerni a banditra, sokkal könnyebb borogatni. Legközelebb kukázok valami olyat, úgysincs időm menni mostanában, sokág fog tartani
Des, mentem 600-assal és meglepett, hogy milyen jámbor ( 7000 alatt ) és felhasználóbarát. 1200 ( nekem N van ) a legapróbb csuklómozdulatra reagál már 3000-körül, ami kanyarban megnehezíti egy kezdő dolgát. Nemcsak a hirtelen megugrás, hanem a motorfék is. A kanyarváltás is sokkal nehezebb az enyémen, mint a 600-on volt. Rendesen tornáznom kell a motoron váltott kanyaroknál, 600S-t sokkal könyebb volt ide-oda rakni. Az lenne az igazi, ha mindkettőt ki tudnád próbálni.
Miért kellett 19 ekm-nél a láncot kicserélni?
Még egy 1000-es gépen is többet bir a lánc, vagy a 600-as Bandit kivétel?
igazából jobb kezemen tudok uralkodni! tehát én nem vagyok az a tipus aki ha ráül egy motorra (Vagy autóba) csak a gázt ismeri a féket nem! szal az eddigi motraimon (autóimon) is mindig óvatosan kezdtem a "Játékot"! és miután megismertem a járművet azután kezdtem el vele jobban húzogatni a gázt!
tehát még mindig nem ajánljátok az 1200est?
mert ha nem akkor tényleg 600asat veszek és majd később lecserélem egy nagyobbra
Ne nézz tovább, meglelted a világ egyik legjobb, és második legcsöndesebb sisakját. Ha kimész a louisba, ott 60-ért megkapod.

üdv:
egy maradéktalanul elégedett schubert felhasználó.
motorvasarlasrol jut eszembe, bukosisak.
szertnek uj bukot. ami fontos: felnyithato allresz, beepitett napszemuveg, es bazi csondes.
80 ezeret szanok ra (+ 5-10e). van valakinek jo otlete, esetleg tapasztalata?

kineztem en egyet, amire azt irjak hogy csendes, de ez csak egy a sok kozul.

schuberth concept:
http://www.bazismotor.hu/index...
Úgy értem, hogy annyit ült nagymotoron, amennyit az oktató gépével ment. Persze, én se vennék mást, jó ez az 1,2, nekem 5-ben is le lehet 40-ig engedni, onnan is húz gyönyörűen, de egyszer dobja ki durvábban a kuplungot poros úton, aztán lehet kamillázni, miért előzött meg a hátsó kerék. Egyik ismerős panaszkodott, hogy esőben többször kipörgött a hátsó kerék gázra, 5.ben, 130-nál...
Ha jól emlékszem, nem is kérdezted
Ha a kezdőt úgy érted hogy a motort alacsonyabb fordulatszám tartományban tartja. A big ott is jól érzi magát (városban 4.-ben 1500-as fordulaton 45-el simán megy a moci). A 600-as "pörgetősebb. Ha pörgeted az is meg tudja lepni a fiatal harcost.
...vagyis, sokkal kékebb.
Csak a típus mellett döntött, a méret még visszavan.
Hát ha biztos benne, hogy tud parancsolni a csuklójának, és nem számít a plusz 15-20 kg.
kiváncsileszek, ez közel van...még a végén lehet menni pályára belátható távolságon belül.... l
Döntött, mert Banditot szeretne! És ez jó döntés! Tudja mitől döglik a légy!
Én 20 év után ültem erre az ETZ 250 után, semmi különös megrázkódtatás nem ért miatta.
Ez legalább jó erős, nem kell egy idő után lecserélni sem. A fogyasztása pedig 5,2-6,2 között van kétszeméllyel, tempósan is.
Üdv.: Tibi
nem is adom el, még nem motoroztam ki
Mén nem döntött, és ez a kék sokkal szebb.
Én először (újrakezdőként) 400-500-as mocit akartam, de arról lebeszéltek, hogy belpiacost ne vegyek. Így lett a 600-as Bandita. Ismerve magamat, nem mertem volna egyből valami nagyobbat. Így is volt 1-2 meglepi, az elején, de szerencsére nem estem el.
Persze akkor azt hittem, hogy örökös moci lesz, azt most 2 év után mégis nagyobbat vettem. Bár lóerőben ez is csak 30-cal több.