Mondjuk azokba a csóri elemes fostalicskákba se a 4.-5. blokkot kendácsolja valami ütődött és azzal büszkélkedik hogy a váz meg a kerekek mentek 240e-ret.
kár hogy egy fos talicska elemes bohoc motor sem csinált ilyet azota ............. 5 évig még a HONDA sem tudot ütösebbet csinálni ,, persze a meltartó gyáros triumpf bugyi .. akoriban zoknit kötöt
nemtudom miben előzi meg egy 85-ös 750 es suzuki nekem olyanom nem volt és nem is mentem vele , annyit tudok hogy a TDM -nek elég jó a futóműve ami szerintem veri a régi Suzukit a fékről nem is beszélve hogy a 750 pár lóval erősebb az megint más a 2 motor nem 1 kategória , másik dolog 50-60 lóval erősebb gépeket simán körbemotoroztam vele ha volt pár kanyar a motorja na az érdekes téma mert az enyémben 43000 km volt és ahhoz képest a motrját szétszedték olaszba és szépen szilóval visszarakták a hengerfejet úgyhogy valamivel lehet több volt benne merthogy elméletileg 45000 km-nél kellene először beállítani a szelepeket .....
normális esetben motorfőtengelyt nem köszörülünk ..... a TDM főtengely az kicsit más tészta mert a hajtókarcsap méretében található gyári csapágy ami egy autóé speciel japáné , másik dolog a fordulat amit itt max 8-9000 , és ment kb 20000 km-t szerintem többet is ment volna ha nem kergetőzök sportmotorokkal végsebesség környékén ....
nézd tudom mindenkinek más és más a véleménye .. és a tapasztalata, szerintem majd minden márkának volt és van elég jol eltalált motorja....
a legyártot darabszám és a meghibásodások terén a Honda és a Suzuki a leg jobb mint már mondtam a legszarabb japán a Yamaha az europai tipusok még szarabul állnak Ducati , triumpf , Bmw a meghibásodási listát felváltva vezetik ............
Tdm 850 ........... ha lehet fokozni a fos talicska ki fejezést * 3 szor simán egy elbaszot konstrukcio egy gsx r 750 olajos 1985 motor fényévekel elözi meg mindenben .. és nem vagyok elfogult ....
Amikor megvettem a GSX-emet, nem volt műszerfala (az idő vasfoga, meg az aszfalt elkoptatta...). Kapott egy kerékpár kilóméterórát, sokáig ez volt az összes műszer/visszajelző rajta...
link
kár hogy egy fos talicska elemes bohoc motor sem csinált ilyet azota ............. 5 évig még a HONDA sem tudot ütösebbet csinálni ,, persze a meltartó gyáros triumpf bugyi .. akoriban zoknit kötöt
Ilyen
Pláne hogy ezeknek már nem szőrös a hónaljuk.
Fogadd el hogy jobb.
Megjött zölditől a pakk! Kérlek hívj fel! A szám amiről a minap hívtál nem elérhető :(
Elég kibontani bármelyik hozzászólást (előzmény gomb..), elég egyöntetűek a vélemények és tapasztalatok
a legyártot darabszám és a meghibásodások terén a Honda és a Suzuki a leg jobb mint már mondtam a legszarabb japán a Yamaha az europai tipusok még szarabul állnak Ducati , triumpf , Bmw a meghibásodási listát felváltva vezetik ............
Tdm 850 ........... ha lehet fokozni a fos talicska ki fejezést * 3 szor simán egy elbaszot konstrukcio egy gsx r 750 olajos 1985 motor fényévekel elözi meg mindenben .. és nem vagyok elfogult ....
https://www.facebook.com/photo...