Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eszed meg van hozzá
Kuss...mert nem kapsz enni!
Ja azért a félreértések elkerülése véget az ott darab ár....
Relét kell cserélni én még nem cseréltem....Itt vettem....
Dilettáció? Inkább dilettantizmus!
motogadget.com nem olcsó cuccok ....
ezt írd be a gugli mapsz-ba : Luncasprie, Bihar, Románia
Na, már csak annyi bajom van, hogy nem találom.
Elárulod, hogy hol vetted, és mennyiért?
Index relét cserélned kellett?
Köszi!
Ez hol van?
Adtak már el repedt vázas ZX9R- t is. Amiröl tudomásuk volt hogy repedt.
Haverom számíttatta be egy új GSXR 1000-be.
Miután megköttetett az üzlet 1 hét múlva felhivták hogy el van repedve a váz.
Majd ugyanezt a motort fél év múlva eladták sérülésmentesnek .

Ezt meg onnan tudom hogy megismertem a motort és szóltam az új tulajnak hogy állitolag el van repedve a váz. Átnéztük és láss csodát tényleg repedt volt.
Ennyit a Full Gas ról. Ez full gáz!
ide prüttyögtünk tegnap
Bocs ezt akartam berakni....

http://youtu.be/lUkoR3FQiko
Itt van róla egy vidi itt jobban látszik.

http://youtu.be/9-MGLJna8Gk
Motogadget M-Blaze Ice index...

Teljesen egyedi, új design működési elve (TranzLight Technology) - Nagyon semleges és könnyű megjelenése átlátszó üveg test - A legújabb, nagy teljesítményű LED-technológia (IntensiLED) - Elektronikus teljesítmény-szabályozó és biztonságos védő elektronika - Nagyon erős fény , jól látható fény szinte minden oldalról.
bakker nem hiszem el, h full gas-ban, sérülésmentese adták..

ez keminy...
Lefúj róla a szél...
Jó lesz az Majd arra figyelj, hogy csepp és csepp között térfogat különbségek vannak; kisebb tű kisebb cseppeket produkál. Tehát tűátmérővel nemcsak cseppszámot, hanem csepptérfogatot is változtatunk. Ezt csak azért írtam, ha esetleg változtatni akarsz később mert kevés, vagy sok. Azt meg majd látni fogod. Néha, amikor eszembe jut, áttörlöm az egészet száraz ronggyal tök fényesre, a lánckereket is, ilyenkor megfújom kevés WD40-nel. Erre 1400 km során egyszer volt példa. Itt a srácok képeit nézve láttam, hogy kétoldali adagolással csepegtetnek a kis lánckeréknél két csepegtetővel. Én megpróbáltam egy tűvel pont középen a görgőre, mondván, hogy majd meglátom szétkúszik-e. A dupla tűs fej kialakítása plusz történet, egy tűvel egyszerűbb. Aztán még lehet úgy is kötni, hogy üresben nem adagol, de az megint egy külön kialakítást igényel, de ezzel a kérdéssel meg úgy voltam, hogy piros lámpánál rányom 2-3 cseppet - és akkor mi van....indulok és szétkeni. Erről a lánc olajozós technikáról halvány fogalmam nem volt, hála az itteni fórum társaknak és külön köszönet az ötletért, a technikai segítségért és a belinkelt képekért . Egy biztos, ápolás szempontjából sokkal jobb a folyamatos kenés, mint a szakaszos mosás és fújkálás. Ráadásul ebbe nem ragad bele az út felvert pora, ami utána a ragacsba ragadva mint csiszolópor működik. Kényelmes, nem kell dzsuvázni. 500 km-ként, mindössze annyi a dolog vele hogy amikor eszedbe jut, ránézni hogy áll a tartály szintje .
halom............ mégsem oly csodálatos az ikerhengeres tdm
Elkészült az enyém is!
Itt vannak róla képek:
http://skodalista.skodaoldtime...
A kis műanyag flakon eredetileg lácfűrész olajat tárolt. Az aljára fúrtam egy lyukat és egy akváriumi toldóka került bele, a kupakjára is került egy kis szellőző lyuk.
A mágnes szelepet az oldal fedél alá sikerült elrejtenem, a tartály meg a hátsó idom alá került.
Olajzásra egy foci pumpa tűjét használtam fel aminek a végét fogóval "leszűkítettem". A tű a gumicsőbe be van ragasztva és zsugorcsővel biztosítva kicsúszás ellen. A cső merevségét és állíthatóságát a beledugott kerítés feszítő drót adja. A csepegtetést a hajtó lánckerék fölé állítottam be. Az egész rendszer láthatatlan kívülről. Mol láncfűrész olaj volt itthon, ezért ezzel állítottam be a csepp számot a tű végének szűkítésével (42mp-enként jön egy csepp). A mágnes szelep gyújtásra húz meg, ha lekapcsolom, akkor megszűnik a csepegés.
Kiváncsi vagyok, hogy jó lesz-e...
Nekem is sikerült használhatóvá tennem a gépet! Pilot csavar volt nagyon betekerve. Most nekem is 3 fordulatra van kitekerve, utána még szinkronizáltam az olajos műszerrel és pénteken már meg volt a sikeres teszt út munkába menet.
A pilot fúvókákkal és a tű emeléssel, lehet, hogy meg kellene nekem is próbálkozni...
Más: az olajcsere óta a váltó is vajpuhán teszi a dolgát!
ÖÖÖÖ...tudod mit? Igazad van!
És nem is értek hozzá!

...kicsit sem.


..sőt egyáltalán nem.
Valóban! Megadom! De legalább magyar nyelven összejött..
Elveszett Bárány, Te inkább azon agyaljál, hogy lehetsz újra az igaz ösvényen járó