Nem látom,hogy egyet értenék vele és nem is lehet.Azok a motorok akkor voltak jók,a kor kívánatainak megfelelően készültek.Az a világ elmúlt,szép és jó,de elavult. A mai motortervezők alapvető feladatai megadott km teljesítmény elérése (ami kb 2-2.5 százezer) és ez" csak" az első felhasználó számára garantált.
Ami nem 1995 krnyéki vagy régebbi,nem suzuki és nem gsxr 1100-as az mind lapos elemmel hajtott műanyag fostalicska ami szét fog hullani 20-30 Km alatt.
Pont.
Ennek kontrázására te egyet értesz az emberrel.
Pont.
Majd belököd a 3 hengeres személygépjárműveket hogy jók meg minden.
Persze a személkocsik motorjai pont mások mint a motorkerékpárok.
Tehát most elég kevert a dolog.
Most akkor szerinted is fostalicska elemes motor vagy nem?
Most aztán tényleg nem értem mi a bajod.
Mi köze van ahhoz egy járműnek ,hogy kettő,három ,vagy több hengeres,ha a menetdinamikája,fogyasztása,stb vetekszik,legtöbb esetben meghaladja a nagy "testvéreket"és arról nem beszélve,hogy messzemenően korszerű?
Kérdésedre válaszolva ,nem mentem.Nem azért mert ellenzem,nem volt lehetőségem.Nem gondolom,vagyis tudom ,a mai motortervezés korában nem is venném észre mit hajtok,vagy miben ülök.
Ezek után Te jössz,nehogy alul maradjak.
Kár volt védeni az érveidet!Az említett motorokat csak példaként említettem,azért mert más nem készített modern három hengeres motorokat ,még nem szar.
Azért a szám nem olyan! Nem csak láttam,szagoltam,mondhatnám nyaltam is!
Lehet Tiéd az utolsó szó és akkor igazad adok az előző hozzászóló kollegának!
Zoli pont felhasználó.
És ő ült már ilyen 3 hengeresen ellentétben a kollégával aki soha a büdös életben.
És pont ezért szereti.
Mert kipróbálta.
Nem tesznek semmi vackot környezetvédelem miatt max a SAIS rendszert ami a suzuki PAIR rendszeréhez hasonló.
Nem egyedüli.
Ezek is háromhengeres gyerekmotorok! A blokk maga egy a4-es lap méretű,sőt takarja. A többi "csak"néhány szerelvény. Ez a jövő,vagyis már jelen. Itt már a méret a lényeg és meg lehet keresni a hozzá tartozó teljesítmény adatokat.Voltak ,vannak jó motorok,de a sok biz-basz előírás más irányba vitte e motortervezést.Erről Zoli nem tehet. Ő "csak" egy felhasználó és a BMW,Ford és természetesen a Triumph is leszarja a másodkézből vásárlókat.Csak a tőlük vásárlóknak készítenek motorokat ,a többihez úgymond nincs köze.
'Má viccelni sem lehet!
Az előttem író kolléga szavait idézem.
Ami nem 1995 krnyéki vagy régebbi,nem suzuki és nem gsxr 1100-as az mind lapos elemmel hajtott műanyag fostalicska ami szét fog hullani 20-30 Km alatt.
Pont.
Ennek kontrázására te egyet értesz az emberrel.
Pont.
Majd belököd a 3 hengeres személygépjárműveket hogy jók meg minden.
Persze a személkocsik motorjai pont mások mint a motorkerékpárok.
Tehát most elég kevert a dolog.
Most akkor szerinted is fostalicska elemes motor vagy nem?
Mi köze van ahhoz egy járműnek ,hogy kettő,három ,vagy több hengeres,ha a menetdinamikája,fogyasztása,stb vetekszik,legtöbb esetben meghaladja a nagy "testvéreket"és arról nem beszélve,hogy messzemenően korszerű?
Kérdésedre válaszolva ,nem mentem.Nem azért mert ellenzem,nem volt lehetőségem.Nem gondolom,vagyis tudom ,a mai motortervezés korában nem is venném észre mit hajtok,vagy miben ülök.
Ezek után Te jössz,nehogy alul maradjak.
pedig a hangja jó 1976 yamaha xs 750
Azért a szám nem olyan! Nem csak láttam,szagoltam,mondhatnám nyaltam is!
Lehet Tiéd az utolsó szó és akkor igazad adok az előző hozzászóló kollegának!
Nem reklámozok én semmit sem de a próba eddig mindent vitt.
Szóval az internetes hablatyolás olyan szájából aki még nem látott,szagolt de még csak 2000 Km belül egy földrészen sem tartózkodott elég hiteltelen.
Próbáld ki és utána lehet beszélgetni mi merre hány lépés.
Addig csak lufihámozás.
És mondhatnám hogy nézz meg egy yamaha nyílt napot.Leesne az állad mit lép az a motor.
És ő ült már ilyen 3 hengeresen ellentétben a kollégával aki soha a büdös életben.
És pont ezért szereti.
Mert kipróbálta.
Nem tesznek semmi vackot környezetvédelem miatt max a SAIS rendszert ami a suzuki PAIR rendszeréhez hasonló.
Ne keverd össze az autók varrógépeivel.
Ezek is háromhengeres gyerekmotorok! A blokk maga egy a4-es lap méretű,sőt takarja. A többi "csak"néhány szerelvény. Ez a jövő,vagyis már jelen. Itt már a méret a lényeg és meg lehet keresni a hozzá tartozó teljesítmény adatokat.Voltak ,vannak jó motorok,de a sok biz-basz előírás más irányba vitte e motortervezést.Erről Zoli nem tehet. Ő "csak" egy felhasználó és a BMW,Ford és természetesen a Triumph is leszarja a másodkézből vásárlókat.Csak a tőlük vásárlóknak készítenek motorokat ,a többihez úgymond nincs köze.
Fényezett ám.