Milyen plexit javasolnátok 600-as banditra, ami nem egy gusztustalan ocsmányság?
Gondoltam rá, hogy a 650-es SV pici fejidomkáját kéne rákendácsolni. Nincs valakinek eladó?
nem bírja a TDM a pörgetést , pláne ha nincs szinten az olaj (4 liter) mikor megvettem az enyémet beleraktam egy gyűrűgarniturát és kicseréltem az összes szelepszárszimeringet de azért az olajat eszegette pláne ha volt már az olajban több mint 3000 km utána képes volt 6-7 decit is megenni 1000-km-n aztán egy találkozó után ( mien meglepő kicsit pocsékoltam a gumit) elkezdett kopogni 1 -es henger hajtókar , főtengely ki Debrecenbe megköszörülték valami mitsubishi csapágyat tettek a hajtókarba fasza hawai kimentem hollandiáig bejáratni kb 20000 km bírt , szintén Debrecen fele a kölykök 200 fölött mentek én is mentem amit bírt 2 személlyel kb 200 -at visszafele már más lett a hangja nem sokra rá a garázsban prüttyögtettem és eltört a főtengely .... ledarálta a generátort stb blokkcsere ... véleményem 5 max 6000 fordulatig használva kimegy a világból ha lesik az olajszintet, viszont a hőbörgést nem bírja pláne ha már túllépte a 60-70000 km-t
3 napos motoros talin voltak vele ........... a leeresztö csavar ép hogy meg volt huzva .......? .....
még érdekesebb ,hogy ezzen motoros társaság -ba össze verödöt tagokból 1,5 honapja egy tuti hibátlan 1,1 gigxer is gyapágyas lett ..........nem találgatok ,,,,,,,,,,
ez egy gyűjtőtó és az benne a figura hogy abba a betontölcsérbe folyik le belőle a víz , persze lehet találkozni vagy akár becsatlakozni hétvégenként ki szoktunk ruccani ide oda itt a környéken van itt egy baráti kör bihar bikers néven fut a faszbúkon oda szoktuk kibiggyeszteni az uticélt
Gondoltam rá, hogy a 650-es SV pici fejidomkáját kéne rákendácsolni. Nincs valakinek eladó?