Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs rosszul irtam,két henger 8-8 és 4-6
Lehetséges ez attol hogy sokat állt? na és ezt hogyan lehet orvosolni?
a 8,5 is kevés .. de a 4,6 az egyelö a nula .így látatlanban : szerintem ekora eltérés nem a dugatyu ,gyűrű és ahenger kopása okoza .. itt szelep be nem zárás van ,, vagy gyűrű le tapadás ,, vagy mindkét dolog vegyesen
Sziasztok.Korábban irtam nektek a fura leállásról,igaz csak egyszer tortént,meg hogy 160 folé nem igen akar menni(600 bandit 2000)irta valaki hogy nem kap uzemanyagot nagysebességnél talán,benzinszurő csere,megvolt,kb mint a kávé,de kozben mértunk kompressziot is ami siralmas :( 8,5,4,6 az eredmény.Na most ott tartunk a szerelőm elmondása szerint aki egy lengyel,mivel Irországban élek,hogy amikor felmelegszik akkor bizony leáll,ő szerinte nem kéne leállnia a kompresszio miatt,ezért keresi még a hibát,persze attol a még a kompressziom nem változik,kozben beszéltem egy magyar otthoni szerelővel is aki azt mondja ekkora kompresszionál nincs mit keresgélni mert tuti azért áll le :( most nagy dilemmában vagyok,mert ugye ha sikerulne kuszobolni a leállást eladom igy ahogy van,ha viszont nem akkor meg vagy uj blokk vagy teljes felujitás ami egy vagyon,aztán meg megtartom,szerintetek? otleteiteket segitsegeteket orommel fogadom,mert itt kint elég halvány a hozzáértők listája,irekhez meg nem igazán akarom vinni,nem részletezem hogy miért.Koszonom.
nekem 8 kilometerenkent.
Köszi a választ , azt gondoltam valami speckó olajat használtok,
ja, és kérdezték az eléb, milyen ídőközönkent cseppen ?
Milyen irányjelző ez?
Élesebb kép, típus, link?

Köszi!
Igyexek!
Megnéztem a galériádat....nem vagyok egyedül..
..te is műszaki ,precíziós,pedáns alaknak tűnsz
Szia Dusis!
Szia Márkatárs!
..pedig azt a 6 hengeres batárt levinni az aszfaltról, na az lenne a kaland a javából
gtl exclusive, nem?
azert ha penz nem szamitana, egy gt ott lenne a garazsban.
Bandit "leextrátalanítva".
Ebből kifolyólag lesz pár eladó kiegészítő, mert a másikra nem lesz jó.
Pl. gyári bukócső, DL 650 kézvédő fittingjeivel, GIpro DS sebesség fokozat kijelző (amit a szervíz csatlakozóra kell csak rádugni, és műxik), tükörszár hosszabbító.
Ha nem lehet lesz átvariálni a másikra a gyári hátsó csomagtartót, és az oldalsó PLX tartókat a dobozaival, akkor azok is eladásra kerülnek.
Már ha valakit érdekel.
Egy kérdésem lenne. Nálad milyen időközönként cseppen? Én Sthil láncolajat használok és azt is csak törölni kell és nyoma se marad.
Kipróbáltam sima motorolajat is, azzal sincs semmi baj. Most pl. az van a tartályomban. 1400 km óta nem pucolok láncot (illetve egyszer csak simán áttörölgettem száraz ronggyal plusz a látsó lánckereket is). Úgy csillog mint a Salamon töke, fémtiszta, nincs beleragadt por, fekete ragacs. És nincs telefröcskölve sem a farokelem, sem a gumi, sem a felni. Ha megsimítom az ujjammal, vékonyan olajos az egész. Viszont, mint már írtam, nem szerencsés ha az utason világos nadrág van.
MOL-os láncfűrész lánckenő olajat.
Amint lesz valami, úgy is megírom.
Leghamarabb talán szerdán.
Szerintem van egy bizonyos határ, ahonnét már "megtalálható" millákat nem tudnak beletenni.
Hetet meg semmiképpen.
Talán még kettőt igen.

Ha megtalálom, úgy is megírom.
Azt, hogy mindenhol fém fékcső van rajta, és hátul nem egy, hanem 2 féknyereg, azt már megtaláltam, de ez még nem 2 milla.
Néhány hete a GTL1600 Adventure-ben kerestem azt a plusz 7 millát, mondanom sem kell, nem lett meg
tökéletes beállitás ! talán a vezérmű fogaskerék fel fogatását jobbra -balra el lehetne ivben furni ................. Így 1-3 fokot tudnál a inhaus tengejen és a exthaus tengejen is fokolni .. még több nyomaték .......... vagy magasabb fordulat szám irányába
engem is érdekel az uj motorod tesztje és meg is halgatom ,, halgatjuk nem vagyok sruc ................. nem a triumpf ellen vagyok .. jó motor ..........és várjuk az elfogulatlan teszteket ............
Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék , aki használ lánc olajzót, milyen
olajat tesz bele ?
Sziasztok! Na úgy néz ki sikerült megtalálnom a megoldást a régóta fennálló problémámra. :-) A történet lényege, hogy a mocimon nyitott Shark kipufi meg sportlégszűrő van. Így vettem. Gondok: sokáig kell melegíteni, hogy normális alapjárat legyen, kihagyó alapjárat, lyukak a fordulatszámtartomány több pontján, visszacsapdosó vezérmű hang, de ami legjobban idegesített, az a motorféken durrogó kipufogó.De nagyon, csak úgy szórta a lángot. Nem vagyok jampi, ez nekem nem tetszik. Menni éppen ment, teljesítmény is volt, fogyasztás is jó volt. Szóval rengeteget szívtam vele, szerelőhöz meg inkább nem vittem, mert nincs sok bizodalmam bennük. Tasi meg messze van, habár az o gyűrűk tőle vannak. Utólag is köszi! A következőket követtem el: szelephézag ellenőrzés - kis állítás már kellett, de nem volt vészes. Kompresszió mérés - ok. Karbik teljesen szétbont, tisztítás ultrahangos mosóban, minden porcikájának ellenőrzése, majd összerak a következő módosításokkal. Részterheléstűk megemelve fél rovátkával, alátéttel. 1-4 es henger főfúvóka 102,5 -re csere, 2-3 as henger 105 -re cserélve. Pilot fúvókák 20 -asra cserélve mindenütt. Karbiszinkron, pilot beállítás. A pilot az 1-4 -es henger esetében kb. 3 fordulat, a 2-3 -as hengernél 2 fordulat. PAIR rendszer kiiktatva, a csövekbe helyezett csapágygolyókkal. Gyújtás módosítás, hogy el is tudja égetni a naftát, 3 fokkal növelve az előgyûjtás, alaplap módosítással, most már állítható fokonként. Ennyi. Konklúzió: A motor könnyen indul, pici melegítés után beáll az alapjárat, fordulatot veszi, ejti, simán jár, lyukak eltűntek. A motor harap. :-) De nagyon! Érezhetően nőtt a teljesítménye. 50 -ről 5. -be olyat tol, hogy gyá! Kegyetlen. De a legjobb, hogy a kipufogó durrogás gyakorlatilag teljesen megszűnt. Gyertyák szép ősbarnára égve, az alapjáraton tóduló szénhidrogénszag is jelentősen csökkent. Persze nem állítom, hogy ez mindenkinél működik, csupán azért írtam le, hátha más is küzd hasonló problémával, és tud belőle meríteni ötletet...
Biztos félreérthető voltam Tasi!
Akkor inkább úgy fogalmazok, hogy mindenhol fogom keresni a 2 milla különbséget, és előbb utóbb biztos megtalálom valahol.
Arcoskodni nem akarok vele, mint ahogy eddig egyik motorommal sem tettem.
Aztán, hogy mi fog mindebből kisülni.... a jövő titka, de majd megírom, már ha érdekel valakit.
Bár, ahogy írod, ez nem Triumph fórum, de biztos van a csapatban olyan, akit érdekelne néhány tapasztalaton alapuló vélemény egy Triumphról.