Találtam erről a lengyel köszvényről fényképet, persze amire én alkuszom köszönő viszonyban sincs evvel.Ha megzuhanok vele elviszem Tasihoz Ő bírja a "gyűrődést" de lehet, hogy vadászpuskával vár.
márt megint a három hengeres fos talicska igét hirdeted ,,,,,,? ..........
most halom CHINÁBA viszik a triumph gyárat ! költség hatékony --- ság - ból - é
csak vicelek ................... de szánalmas ahogy igyekszel minden fofumon mindenkit meg gyözni .... a háromhengeres a franko .........
ha valakinek van anyi sütni valoja hogy meg szerezte a nagy A -t had döntse már el milyen motort akar magának .............
nem kell stárolni szerintem a triumpf egy rohat drága nagyon gyorsan értékét vesztö bohoc motor
Visszatérve István hozzászólásához teljesen igaza van egyes emberek szeretik a "szopatást".Pl. én is .Meg vagyok örülve egy nem túl veteránért bizonyára ismeritek Junak.Igen egy szar lengyel köszvény de nekem nagyon tetszik alkudozok is egyre,de nagyon tartok tőle olyan 250-400-as Bandit és Ducati érzések keveregnek bennem, de ha lesz még donor motor rástartolok.No az lesz a móka!
Nem akarod erteni?
A mostani helyzetben az aki motort vesz szivesebben dont efy 2,4-es mt 09 mellett mint egy 1,9 ert aruult bandit mellett.
Vaty dragabb.
Nem a sznobsag miatt.
Hanem mert jobb vezeni ,annyival tobb a hozzadott ertek .
A suzuki is kezdi belatni.....kihoztak a dl ezrest vegre jobb fekkel es kutyukkel.
Biztos van benne valami, amit írsz, hisz a szerelem vak, mint tudjuk.
A vívódásom inkább annak szólt - de ha követted, olvastad - hogy 2 centivel magasabb mint a Bandit.
Ha nem lett volna, még aznap megveszem, mikor megláttam!
Az is lehet, hogy olcsóbban tudom majd eladni, vagy beszámíttatni, de ez igazából nem érdekel.
A szalonos srác azt mondta, megnézi, mert valahol megvan, de szerintem tuti nincs, mert a kezelési kézikönyv is eltűnt.
Hétfőn rákérdezek, és ha nincs meg, segítenél megvenni?
Ha ez ugyan az, akkor a nagyobb szerszámok, mint a körmös lánc állító, szerinted benne van a "tasakban"?
Mindig voltak és lesznek technokraták akik szeretik végigszopni a mások álltal járatlan utat, ök akik megveszik a beta verziókatm, és imádják, hogy ök fedezhetik fel a hibákat, de az ö tulajdonukban csillog az elsök között az újabb darab..., de akkor is csak egy tömegcikk feszül kezükben seggük alatt, vagy a nappaliban...
Vannak akik szeretnek inkább a kitaposott úton szökkelni, és kisebbet kockáztatva értékelni a biztosabb technikát...
Saját esetemben lehetett/lehetne a 3 db suzuki helyett valami más is a gyüjteményben, de sok esetben, még így is nehéz jóminöségü cuccot összeszedni jó áron... Mo.-on jelen helyzeteben még mindig komoly uralma van "hétköznapibb" jármüveknek, nagyobb tapsztalat az esetleges felmerülö problémák megoldására.
Egy kevésbé járatos tipus esetében, egyszerü probléma esetén is hamar leszükül a kör aki komolyabban konyít hozzá, és akkor még simán elöfordulhat, hogy neki áll ovist játszani, hogy "én tudom, de nem mondom meeeeg"...
Szóval biztos emel az ember orrahegyén egy ritkább tipus pár mm-t, de jó, ha van a garázsba egy mindig útrakész sokatpróbált darab is.
Zoli mitis mondják erre.....Én 1.7-ért vettem az enyémet és utána 600-ezer huf-ott költöttem rá. Teljesen saját magamhoz szabva azt. Sosem volt semmi baja mindig elvitt A-bol C-be. És én nem keveset megyek vele 130-ezzer van most benne. Biztos jó egy prémium motor ám láttam én már karón varjut.
Az a gond hogy meg mindig az ot-nyolc evvel ezelotti magyar piaci viszonyij kozt gondolkodsz.
A japok mar nem olyan olcsok mint regen.
A premium europaiak megjobbak mint hinned.
Szoval sokkal masabb a helyzet minlt mikor vetted a banditod.
Szerencséd volt, hogy ennyivel megúsztad!
Nekem a visszatérő ág szakadt el és telenyomta benzinnel a motorteret. Először kis benzinszagot éreztem, majd egy pukkanás és ömlött be a szellőzőkön a füst. Amire félreálltam a motortérnyitó bowden megadta magát és a motorháztető közepén már fortyogva égett le a festék. A motorháztetőt felfeszítettem és az 1kg-os porraloltót belenyomtam, persze meg se kottyant a tűznek. Szerencsére egy Elmű-s furgon megállt és két 6kg-os porraloltóval meg tudta fékezni annyira tüzet, hogy nem égett ki teljesen amíg a tűzoltók megérkeztek...
Most dumaltuk hogy itt rakasra latok street,speed,daytonat,1200 tigert halom bmwt.
Banditbol meg talan 3-4 db.ot.
Szal tolunk nyugatabbra tobb a bevallallos..........vagy csak a penz.
most halom CHINÁBA viszik a triumph gyárat ! költség hatékony --- ság - ból - é
csak vicelek ................... de szánalmas ahogy igyekszel minden fofumon mindenkit meg gyözni .... a háromhengeres a franko .........
ha valakinek van anyi sütni valoja hogy meg szerezte a nagy A -t had döntse már el milyen motort akar magának .............
nem kell stárolni szerintem a triumpf egy rohat drága nagyon gyorsan értékét vesztö bohoc motor
de nincs hari
A mostani helyzetben az aki motort vesz szivesebben dont efy 2,4-es mt 09 mellett mint egy 1,9 ert aruult bandit mellett.
Vaty dragabb.
Nem a sznobsag miatt.
Hanem mert jobb vezeni ,annyival tobb a hozzadott ertek .
A suzuki is kezdi belatni.....kihoztak a dl ezrest vegre jobb fekkel es kutyukkel.
És az szalonból csak 520.000 Ft volt üzembe helyezve.
Természetesen írok, amíg nem nem unják a Banditosok, és el nem küldenek a pics....ba, a Triumph fórumba.
A vívódásom inkább annak szólt - de ha követted, olvastad - hogy 2 centivel magasabb mint a Bandit.
Ha nem lett volna, még aznap megveszem, mikor megláttam!
Az is lehet, hogy olcsóbban tudom majd eladni, vagy beszámíttatni, de ez igazából nem érdekel.
Hétfőn rákérdezek, és ha nincs meg, segítenél megvenni?
Ha ez ugyan az, akkor a nagyobb szerszámok, mint a körmös lánc állító, szerinted benne van a "tasakban"?
Vannak akik szeretnek inkább a kitaposott úton szökkelni, és kisebbet kockáztatva értékelni a biztosabb technikát...
Saját esetemben lehetett/lehetne a 3 db suzuki helyett valami más is a gyüjteményben, de sok esetben, még így is nehéz jóminöségü cuccot összeszedni jó áron... Mo.-on jelen helyzeteben még mindig komoly uralma van "hétköznapibb" jármüveknek, nagyobb tapsztalat az esetleges felmerülö problémák megoldására.
Egy kevésbé járatos tipus esetében, egyszerü probléma esetén is hamar leszükül a kör aki komolyabban konyít hozzá, és akkor még simán elöfordulhat, hogy neki áll ovist játszani, hogy "én tudom, de nem mondom meeeeg"...
Szóval biztos emel az ember orrahegyén egy ritkább tipus pár mm-t, de jó, ha van a garázsba egy mindig útrakész sokatpróbált darab is.
A japok mar nem olyan olcsok mint regen.
A premium europaiak megjobbak mint hinned.
Szoval sokkal masabb a helyzet minlt mikor vetted a banditod.
Nekem a visszatérő ág szakadt el és telenyomta benzinnel a motorteret. Először kis benzinszagot éreztem, majd egy pukkanás és ömlött be a szellőzőkön a füst. Amire félreálltam a motortérnyitó bowden megadta magát és a motorháztető közepén már fortyogva égett le a festék. A motorháztetőt felfeszítettem és az 1kg-os porraloltót belenyomtam, persze meg se kottyant a tűznek. Szerencsére egy Elmű-s furgon megállt és két 6kg-os porraloltóval meg tudta fékezni annyira tüzet, hogy nem égett ki teljesen amíg a tűzoltók megérkeztek...
Banditbol meg talan 3-4 db.ot.
Szal tolunk nyugatabbra tobb a bevallallos..........vagy csak a penz.