huh, dejo hogy nem lett bajotok.
XM?
jo vas, bervas blogjat evekig olvastam, marmint azt, ahogy szakertelmet es anyagot nem sajnalva sosem all ossze. Mondjuk az diesel, hamar a bajt muszaj tetezni ;-)
Off:
Mindig vonzottak a kihívások. Tegnap kaptam egy újabbat. Átéltem az első motortértüzemet az Citroen XM-emben :-) Egész felpezsdítő :-) Kiégett a komplett motortéri vezetékköteg (~8-9 cm átmérőjű korbács kb 25 elágazással) csatlakozóstól, reléstől, ECU-stól. Jó játék lesz újraéleszteni. Hiába volt biztosíték, hiába kaptam le az akkusarut... Addigra 40-50 cm-es lángokkal égett a motortér.
Amiért mindezt leírom: MINDIG LEGYEN NÁLATOK AZ AUTÓBAN PORRAL OLTÓ! Nálam nem volt. Ha nem egy bútorbolt előtt kap lángra, ahonnan 20 mp alatt szereztem oltót, akkor porrá ég a kocsi. Egy belvárosi környéken a benne lévő 80 liter benzin... Belegondolni is rossz! Az autómentős szerint nem ritka jelenség, hetente találkozik ilyennel, épp előző nap egy 1/2 éves VW-t mentett ugyanilyen zárlattűzzel, szóval bárkivel bármikor előfordulhat.
Bocs az offért, de gondoltam tanulságos lehet számotokra is
On
Daty!Ne hallgass másokra, kérd ki a véleményüket de magad dönts!Szerintem jó változtatás lesz. Én is rengeteget vívódtam a motorcsere előtt.A CB1300-asba valamint az XJ Yamahába voltam belepistulva.Akkor jelent meg a vizes Bandit ezt választottam életem eddigi legjobb ár-érték motorja, de lehet megköveznek szerintem amit most veszel ez felülmúlja.Mikor az első feleségemet lecseréltem a másodikra ez is hamar megtörtént, no ez hiba volt! Te ezen nem fogsz bukni, sok sikert és írd a tapasztalatokat!
Bocs, hogy így belevau, mert Téged ez a motor már megvett. Végig követve a vívódásod kicsit olyan, mintha Te is éreznéd, hogy nem az igazi ez a csere és megpróbálsz ideologiát gyártani és ebben megerősítést vársz másoktól. Pusztán piaci szempontok alapján a Triumphért ha meghírdetnéd és van hozzá 2 gyári oldalkoffer kb 1.3-1.4m-et kapnál kp-ben, ha nincs max 1.2.
UI: Én is tudom milyen a szerelem
Off
Hétvégén a főnök nyomába eredt 1 super ténérének az osztrákoknál, majd nem sokkal később az osztrák rendőrök lekapcsolták gyorshajtásért. A százas táblanàl elvileg 130-al ment, 30 eurót kellett fizetnie. A rendőr elmonda hogy az eddigi prakszisàban, ebben sebesség tartományban még nem büntetett meg harley-st.
On
És, még mielőtt valaki megszólna, leírom még1x, hogy eddig életem legjobb motorja volt a Bandit.!
Ettől függetlenül 2009-ben 2,2 milláért vettem a Baditot, és a Triumph Sprint ST 1050 2008-ban 4,3 milla volt.
Nem vagyok sznob, (hisz Daciám van ) de valamiért csak a duplájába került anno ez a vas.
Ezt a 2 milla különbséget szeretném kipróbálni 700.000 Ft-ért!
Természetesen!
Minden jó benne!
Egészen egyszerűen bukóvásárlás közben megláttam, és beleszerettem.
Sosem lenne egy vadi új Triumphra 3,5-4 millám, így pedig 700.000 Ft-ért hozzájutok.
Meg a Banditom már 4 éves, ideje lecserélni!
Ez itt vicc akart lenni.
Ha meg nem jön be, akkor meg talán kicsit többért tudom majd eladni, vagy beszámíttatni, mint a Banditot.
XM?
jo vas, bervas blogjat evekig olvastam, marmint azt, ahogy szakertelmet es anyagot nem sajnalva sosem all ossze. Mondjuk az diesel, hamar a bajt muszaj tetezni ;-)