Én is 125ös DT-vel szaladgáltam előtte, de elég volt arról átülni 600ra, először 400ast akartam, de az még az én 170centimhez is kicsi volt, meg az ereje is csak igen magas fordukatom jön meg, szerencsére apum lebeszélt róla.
Na de a 600ashoz visszatérve ha amellett döntessz akkor csak óvatosan vele mert a súlya nem pont olyan mint a DTnek és teljesen máshogy kell kanyarodni vele stb... , de hamar meg lehetszokni mert azért annyira nem vad (ha nem húzod neki).
Az 1200es meg nem kezdőnek való, igencsak meglepődtem mikor mentem vele, de ha lehet próbálj ki minél több motort, sokkal könnyebb lesz dönteni!
(az miért van hogy egyre több ember akinek DT-je volt banditot akar venni? )
Bocs hogy ide bepofázok!
Ha nincs szinkronban minden karbi, akkor gyengébb lesz, esetleg rángat, nekem nem is indult olyan könnyen, nem gyorsul rendesen, régi légszürö már nem rendes, akkor az is csere, vagy tisztitás, és ujraolajzás. Nálam meglett csinálva a karbiszinkron, kisimult az alapjárat, pöcröff, és gyönyörűen ment.
Az a 20 Le leírva nem sok, de kipróbálva igen.
1200-es csak papíron 98Le, mérve 11x és 11xNm. A különbég alsóbb tartományban nagyon nagy. 6-7000-ig a 600-as sokkal gyengébb és sokkal kezelhetőbb. Kezdőként szerintem 600 sokkkal jobb választás. Nem ragadja el az embert akarata ellenére :-)
en (fonetikusan irom mert mashogyan nem tudom) verhovinan es danuvian nottem fel, majd kaptam egy jawa mustangot. most meg vettem egy 750-es banditot. az 1200-es azert erosebb sokkal szerintem, de minden a jobb kezeden mulik. azert orulok hogy nem vettem 400-ast.
ja tenyleg. mennyire tudja visszavenni a motor teljesitmenyet az, hogy nincsenek szinkronban a karbik, esetleg falsot sziv valahol, es mondjuk a legszuro sem a regi?
thx
Hát Én Babettával kezdtem annó 10 éve motorozni, utánna simsom és végül 3 éve hozzájutottam egy 125 ös yamaha dt-hez csak hát most letettem korlátlan vizsgát és kéne egy normális moci! tehát ilyen motorokhoz még nem sok tapasztalatom van
izzo keszletet szeretnek venni a 750-es banditomhoz. milyen izzok kellenek nekem? szet kell szednem hogy megtudjam?
az elsosegelycsomagnak milyennek kell lennie? csak bolti jo?
20 lóerő tényleg nem hangzik túl nagy különbségnek de ha teheted próbáld ki mind a kettőt, mert nagyon nagy a külömbség. Egyszer mentem 1200essel de sokkal erősebbnek tűnt mint az én kis 600asom, mert annak ugye több mint kétszer annyi a nyomatéka.
Fogyasztás az nekem olyan 4,5 liter átlagban, de ha szépen nyugottan túrzgatok egyedül 4 körül van, a nagytesó az kicsit szomjasabb jószág, de azt nem igazán tudom.
Na meg nem tudom eddig milyen motorod volt, hogy mennyi a tapasztalatod.
Először én N-est akartam de jó az a kis idom ami az S-es modellen van bár még mindig a másik a kedvenc
Hy
Eljött a pillanat mikor motort veszek:D
Bandit mellett döntöttem, de lenne pár kérdésem!
Én az S es szériát szeretném a fajin fejmaszk miatt, de nemtudom hogy 600 vagy 1200 legyen
nemsok LE különbség van (asszem 20 LE), fogyasztás különbség mennyi?
és mivel jobb az 1200?
Szeretném megkérdezni, hátha valaki tud beszerzési forrást hátsó kerékborításra,olyat ami védi a láncot is.
GSF 600 S K4-re
Kb olyat amit a képen beszúrok.
Cső Tangerine!
Nem feltétlenül és persze nem minden áron akarok megszabadulni a géptől!
Tehát, ha nem adnak érte annyit amit nekem is ér persze hogy megmarad!
Nagyon jó moci és autóvásárlás miatt akarom eladni, úgyhogy ha elkelne nem is igen lenne helyette más, sajna.
Ezzel a kiiktatással észrevehető lesz valami különbség? Nem okoz semmilyen problémát?
Ha úgyis eladod a Banditát, akkor már minek?
Egyébként meg igen, legalábbis a te mocidnál biztosan.
A leírás hibás. A fekete-fehér vezetéket nem kell kivenni, az maradjon a csatlakozóban.
Jól döntöttél! Itt a megoldás! http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Üdv.: Tibi