Nekem a GPS jeladó egyik rögzítőcsavarja alá van téve a tartó lemez, ami így sacc a kis lánckerék előtt kb. 5-10 centire cseppent felülről a lánc középvonalára, a görgőre. Majd ha bekötöm a mágnesszelepet, lefotózom. Ez pont a váltónál az oldaldekni alatt van.
Szerintem mechanikai hiba lehet. Felakadt, vagy elakadt az úszó. A jeladó az úszó helyzetétől függően változtatja az ellenállását és az ellenállás értékétől függ, hogy hány szegmens "világít" a műszerfalon. Az hogy az akku le lett kötve, vagy nem teljesen mindegy ebben az esetben.
Én szenvedek az olajzómmal foghegyre teszi a cseppet láttam is az oldadeknit levéve de nincs olajtükör a láncomon nem tudom hova megy el az olaj talán a hátramenő ágra kellene cseppenteni. Szégyenszemre a nockalmon manuálisan olajoztam mert száraz volt a lánc. Tasi jobbulást!
Zöldi tőled is kellene telszám, mert ha összehozzuk a szervizt, tőled venném a hozzávalókat. Jut eszembe, a fékfolyadék bontatlanul minőségét veszíti, vagy sem?
Hali Mikir! Tudnál nekem egy telefonszámot adni? Meg kellene beszélnünk egy kis szervizelést - természetesen csak amennyiben vállalod - pár pofa sörrel egybekötve
Akkor ott csak pihentetek vagy onnan volt az indulás a Gordon csúcsra ami 953 méter magas. A szobor fejrészébe csigalépcső vezet. 22 méteres magasságával Kelet-Európa legmagasabb Krisztus-ábrázolásának számít.
Megjöttem Erdélyből, szuper volt, 1.800 km-t nyomtunk 5 nap alatt.
Volt időm megrágni a "Triumph kérdést".
És így úgy döntöttem, hogy .................. halvány gőzöm sincs, hogy mit csináljak, de döntenem kell, eddig volt eltéve.
Holnap megyek a szalonba, hogy hogyan tovább.....
Ez is gázautós honlapról van, 4e, plusz 1500 a futár. Szerintem a mechanikus záró szeleppel tévedésben leszel, mert maga a szelep az feszmentesen zárva van. A mechanikus kézi szelep egy kerülő ágat nyit meg, ha meghibásodna. Ugyanis feszmentesen zárva van, de ha fújod és közben a mechanikust nyitod, fokozatosan nyílik. Cseppszámot kizárólag a tű átmérővel tudsz variálni. A kisebb tűátmérő kevesebb cseppszámot és kisebb csepptérfogatot is eredményez, vastagabb tűből nagyobb a leszakadó csepp nagysága. Én úgy látom, hogy a sárga kónuszos injekciós tű a pont jó.
Nekem sikerült egy közeli gázautószervíznél vennem 4000Ft-ért, van rajta egy mechanikus elzáró szelep (hasonló mint a tiéden), amivel szeretném szabályozni a cseppszámot. Egy kis (láncfűrész)olajos flakonból alakítottam ki a tartályt, az aljára tettem egy akváriumi toldókát. Már csak az összeépítés/vezetékezés és beállítás van hátra.
Kevesebb cseppszámnál is koszolja az utas lábát? Neked nincs magasabban a lábtartó a lánctól?
Ma kicseréltem az első kerékcsapágyakat is. Nem volt még bajuk - bár az egyiknél volt már egy kis lógás. Ide is kétoldalt zárt csapágy került, a gyári féloldal zártak helyére. Mivel elől nincs szimmering, igen karcsúnak éreztem a gyári, félig zárt csapágyakat...
Hétvégi túrán előjött a motoron (Gsf 600 04') egy kis probléma. Az üzemanyag szintjelzője megállt két jelzésnél, a benzin viszont a tartalékig kifogyott. Eddig mindig villogott a kis piktogram most meg semmi. Légyszi segítsetek, hogy mivel lehet orvosolni a problémát.
Hülye kérdés, mégis felteszem: lehet hogy azért nem jelzett, mert korábban kivettem az akksit és a visszarakás óta nem tankoltam (4 egységről szépen lecsökkent kettőig)?
Ma megérkezett a lánc olajozómhoz az üzamanyag mágnesszelep. 5500 volt futárral. 700 volt a fékolaj tartály, így 6200 Ft-ban van a rendszer. 1400 km óta nem pucoltam láncot, amely fémtiszta, se por, se semmi kosz rajta, vékony olajtükörrel. Egyetlen észrevételem van az olajozással kapcsolatban: utasnak nem célszerű világos farmerben ülni rajta, a bal boka környékét kicsit elszínezi.
Latom a Kiki Pictures ujab kutyuket szerelte fel.
A Szobor meg valóban ott van, ahol írtad, csak nem akartam aprózni!
Hát ilyen....belülről.
Megjöttem Erdélyből, szuper volt, 1.800 km-t nyomtunk 5 nap alatt.
Volt időm megrágni a "Triumph kérdést".
És így úgy döntöttem, hogy .................. halvány gőzöm sincs, hogy mit csináljak, de döntenem kell, eddig volt eltéve.
Holnap megyek a szalonba, hogy hogyan tovább.....
Gondolom, nem fogok ma olyan jól aludni.
de a baj egy pillantás allatt meg van
Az én gépem is elfáradt tegnap, bár én megúsztam kék folttal. A motorom kevésbé volt szerencsés.
Nekem sikerült egy közeli gázautószervíznél vennem 4000Ft-ért, van rajta egy mechanikus elzáró szelep (hasonló mint a tiéden), amivel szeretném szabályozni a cseppszámot. Egy kis (láncfűrész)olajos flakonból alakítottam ki a tartályt, az aljára tettem egy akváriumi toldókát. Már csak az összeépítés/vezetékezés és beállítás van hátra.
Kevesebb cseppszámnál is koszolja az utas lábát? Neked nincs magasabban a lábtartó a lánctól?
Hülye kérdés, mégis felteszem: lehet hogy azért nem jelzett, mert korábban kivettem az akksit és a visszarakás óta nem tankoltam (4 egységről szépen lecsökkent kettőig)?
Köszi, akkor marad a handmade.