Gyógyulgassál..... Hasonló állat lehet Te is mint én! Én is motorra ültem egy fémrúddal a sípcsontomban, na meg pár csavarral a bokámban... A család megállapította hogy egy elmebeteg vagyok. Nem tévedtek sokat szerintem.
szerda.. itt mány után egy kanyara döntve nem gyorsan /kb 110 /a belső iven ,,pont a kanyar takarásba FITIPALDI autosunk át sonrodot az én sávomba ............... iv váltás fék stb nem birtam meg fogni a gigxert
5 nap János korház.............egy végtagom volt amiben még nem volt valami titánium csavar szegecs , lemez ,szeg .. ajobb kezem .......................most ebben is van 2 lemez és 15 db csavar ..egy pár kép a gigxer lábán ment haza de egy 100 000 rá kell kenjek ..........és végül a jó indulatu hibás autos cserben hagyot ...............
Szevasztok!
Pár napja nehezen indul melegen a gépem.Menet közben semmi gond ,de ha megállok 5 percre ,utána alig indul el.Az önindító teker rendesen,mégsem röffen be.1 perc indítózás után egyszer csak beindul,és megy mint az álom.Mi a gondja szerintetek?
Az üveggyertya nekem szépen funkcionál, fehéres ibolyás volt az 1.
henger mielőtt hozzányúltam és ki- kihagyogatott, ilyenkor sárga gyulladások látszódtak.
A kék állapotot nekem sem sikerült elérni, viszont a henger stabil járásához hozzá tudtam járulni.
Végül mély ibolya színű lett az égés és egyenletesebb az amúgy sem rossznak mondható alapjáratom.
Viszont a kompresszió teszteremmel valami gond van, mert az
összes hengerben hajszál pontosan 6.2-bar-t mértem.
Ezt több okból is furcsának találom...
Tudnátok nekem segíteni '97es bandit alkatrészekkel kapcsolatban? Faridomra lenne szükségem aminek a felfogatásai rendben vannak. Illetve kapaszkodóra.
K.István nagyon tetszik az oldaltáska tartód légyszi tedd fel a rajzát is. Szerinted a hátsó doboztartóval együtt is felrakható az általad készített tartó a motorra? Köszi.
Fúúúúú, nagyon köszi ezt a képet... nagyon hasznos volt ez most nekem !
Mikor számolgattam a torr-t át bar-ba a higanyos teszterről, akkor
kb. ilyesmi értékeket neveztem ki határértéknek és kicsit féltem,
mert a szenzoraim "csak" 300mBar-ig mérnek. De ezek szerint az elég lesz.
A diagramok vízszintes tengelyének dimenziója milisec (saccra annak tűnik) ?
A mintavételezési idő miatt fontos lenne... i2c busz korlátait feszegetem
5 nap János korház.............egy végtagom volt amiben még nem volt valami titánium csavar szegecs , lemez ,szeg .. ajobb kezem .......................most ebben is van 2 lemez és 15 db csavar ..egy pár kép a gigxer lábán ment haza de egy 100 000 rá kell kenjek ..........és végül a jó indulatu hibás autos cserben hagyot ...............
jövöhéten motora ülök tasi
600-as bandit légolajos, mekkora a gyári kompressziója?
Priviben küldj egy árat DID 530/118 aranyláncról!
Pár napja nehezen indul melegen a gépem.Menet közben semmi gond ,de ha megállok 5 percre ,utána alig indul el.Az önindító teker rendesen,mégsem röffen be.1 perc indítózás után egyszer csak beindul,és megy mint az álom.Mi a gondja szerintetek?
henger mielőtt hozzányúltam és ki- kihagyogatott, ilyenkor sárga gyulladások látszódtak.
A kék állapotot nekem sem sikerült elérni, viszont a henger stabil járásához hozzá tudtam járulni.
Végül mély ibolya színű lett az égés és egyenletesebb az amúgy sem rossznak mondható alapjáratom.
Viszont a kompresszió teszteremmel valami gond van, mert az
összes hengerben hajszál pontosan 6.2-bar-t mértem.
Ezt több okból is furcsának találom...
Bakker..
Tudnátok nekem segíteni '97es bandit alkatrészekkel kapcsolatban? Faridomra lenne szükségem aminek a felfogatásai rendben vannak. Illetve kapaszkodóra.
Mikor számolgattam a torr-t át bar-ba a higanyos teszterről, akkor
kb. ilyesmi értékeket neveztem ki határértéknek és kicsit féltem,
mert a szenzoraim "csak" 300mBar-ig mérnek. De ezek szerint az elég lesz.
A diagramok vízszintes tengelyének dimenziója milisec (saccra annak tűnik) ?
A mintavételezési idő miatt fontos lenne... i2c busz korlátait feszegetem