Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobbulást Tasi,örülök hogy megúsztad!
Gyógyulást kívánok. A cserbenhagyó meg szarjon sünt.
Képek
Jobbulást!
Gyógyulgassál..... Hasonló állat lehet Te is mint én! Én is motorra ültem egy fémrúddal a sípcsontomban, na meg pár csavarral a bokámban... A család megállapította hogy egy elmebeteg vagyok. Nem tévedtek sokat szerintem.
szerda.. itt mány után egy kanyara döntve nem gyorsan /kb 110 /a belső iven ,,pont a kanyar takarásba FITIPALDI autosunk át sonrodot az én sávomba ............... iv váltás fék stb nem birtam meg fogni a gigxert

5 nap János korház.............egy végtagom volt amiben még nem volt valami titánium csavar szegecs , lemez ,szeg .. ajobb kezem .......................most ebben is van 2 lemez és 15 db csavar ..egy pár kép a gigxer lábán ment haza de egy 100 000 rá kell kenjek ..........és végül a jó indulatu hibás autos cserben hagyot ...............

jövöhéten motora ülök tasi
Egy- egy szar bárhol becsúszhat. Ismerek egy fazert, akinek 40-et sem bírt a hátsó csapágya.
Sziasztok!

600-as bandit légolajos, mekkora a gyári kompressziója?
Akkor ezek szerint csak engem tisztelt meg egy szar csapágy ilyen kevéske kilométernél....
Az aksi jól pörgeti az önindítót!
Ha egy percig indítózni tud, akkor szerinted szar az aksi?
Döglödik az akksi?!
Én csak azzal mosom, 120 ezernél semmi baja a csapágynak!
Priviben küldj egy árat DID 530/118 aranyláncról!
Szevasztok!
Pár napja nehezen indul melegen a gépem.Menet közben semmi gond ,de ha megállok 5 percre ,utána alig indul el.Az önindító teker rendesen,mégsem röffen be.1 perc indítózás után egyszer csak beindul,és megy mint az álom.Mi a gondja szerintetek?
Sziasztok 250 es Bandithoz keresek gyujtas oldali deknit lendkereket meg ami ott van mindent.+ 1 vezérlő panelt .Köszi
Az üveggyertya nekem szépen funkcionál, fehéres ibolyás volt az 1.
henger mielőtt hozzányúltam és ki- kihagyogatott, ilyenkor sárga gyulladások látszódtak.
A kék állapotot nekem sem sikerült elérni, viszont a henger stabil járásához hozzá tudtam járulni.
Végül mély ibolya színű lett az égés és egyenletesebb az amúgy sem rossznak mondható alapjáratom.

Viszont a kompresszió teszteremmel valami gond van, mert az
összes hengerben hajszál pontosan 6.2-bar-t mértem.
Ezt több okból is furcsának találom...
Nem. A neve sem ismerős.
Hát ez nem gyütt össze, még telefonálni se volt időm....azasszony minden percet beosztott :-)
Bakker..
Kolumban Sanyi tanit Teged?
Hello!

Tudnátok nekem segíteni '97es bandit alkatrészekkel kapcsolatban? Faridomra lenne szükségem aminek a felfogatásai rendben vannak. Illetve kapaszkodóra.
Most már lehet!
K.István nagyon tetszik az oldaltáska tartód légyszi tedd fel a rajzát is. Szerinted a hátsó doboztartóval együtt is felrakható az általad készített tartó a motorra? Köszi.
Fúúúúú, nagyon köszi ezt a képet... nagyon hasznos volt ez most nekem !
Mikor számolgattam a torr-t át bar-ba a higanyos teszterről, akkor
kb. ilyesmi értékeket neveztem ki határértéknek és kicsit féltem,
mert a szenzoraim "csak" 300mBar-ig mérnek. De ezek szerint az elég lesz.
A diagramok vízszintes tengelyének dimenziója milisec (saccra annak tűnik) ?
A mintavételezési idő miatt fontos lenne... i2c busz korlátait feszegetem