Na szóval...a faszom a homlokukba a japánoknak! A Banditon valós 24.000 km után csapágyat(!) kellett cserélnem a hátsó kerékben! Mosás után vettem észre hogy kotyog a hátsó kerék! Tasi megküldte a csapágy és simmering méreteket, megvettem SKF minden, majd ma nekiálltam a cserének. Hát ezek a ferdeszemű faszok féloldalt zárt csapágyakat tettek a kerékbe, a lánckeréknél lévő csapágy meg még csak nem is zárt sehonnan sem! Ott a simeringre bíztak mindent. Mint kiderült a jobb oldali simmering gyengélkedett és a bejutó víz megtette hatását, kotyogóssá kopott csapágy! Most mindenhová "ZZ" csapágy került. Nem hiszem el hogy a gyártás során nem fért volna a költségvetésbe bele a zárt csapágy! Érdekes a HONDÁNÁL belefér! 2001-es Horneten zárt csapágyak vannak. Nem is volt vele gond! Na kimérgelődtem magam! :) de a lényeg hogy kész van!
Szia!
Azt hiszem, talán én mondtam, voltam is próbálni, de nem vettem meg végül. Szép is, jó is, sokat tud, de nincs benne D-gyűrű (nem tudod a motorhoz zárni), ill. az ár/érték aránnyal volt bajom. Airohban van D-gyűrű legalább ennyi extra mellett, ill. kicsivel még olcsóbb is és ugyanaz a kategória márka szempontjából (szerintem).
A vége az lett, hogy az RMC-ben vettem egy Airoh Speed Fire PitBull alap kupakot átmenetiként, míg a régi Airoh SV55-ömet felújítják és zajcsökkentőt tesznek bele jutányos áron.
Ha utóbbi beválik, akkor rendelem hozzá az új plexit is, és nem lesz új sisak, ha nem jön be, akkor beújítok, de szerintem ismét egy Airoh-t.
Nekem 2 perecnél is bizonyított
Én a télen vettem N86-at 52-ért, elégedett vagyok vele, a pinlockos plexi és a napszemüveg kiváló extrák.
Halknak mondjuk nem nevezném, de ezt füldugóval kiküszöbölöm.
"Felhajtok valahonnan egy UH mosót" Spuri visz mindent, csak áztasd be!
(Amúgy az öreg gs német szövege ugyen ezt írta le, hova kell a pillangó élét állítani...)
Szerintem azért sokat számít a hogy a régi gs blokk léghütéses volt, és ezért is húzták el a szinkront, még a késöbbi gixer és bandit blokkokban mégis csak ott van az olajhütés, mely talán homogénebb hömérséklet terhelést biztosít. Ettöl még persze jót tehet ezeknek a blokkoknak is elhúzott szinkron...
Azzzzz igennn!
Kösz!
Felhajtok valahonnan egy UH mosót a könyéken és újrapakolom a karbikat. Megvan végre a "kályha" ahonnan elindulhatok!
Kár, hogy ez a hetem már be van táblázva. Legszívesebben most indulnék a garázsba nekiesni...
Kép az egyenvázas bandiról is...
Ebben a manuálban szó van a TPS szenzor ellenörzéséröl és pozicionálásáról is... 2001-2002 Bandit 1200
A úszószint a görbevázasnál 14,6 mm, abban a pillanatban mikor a nyelv megérinti a rúgós csapot tüszelep végén. (ezt szög alatt a karbit megdöntve szoktuk állítani, és mérni...
Köszönöm. Már húzom is lefelé a görbevázas 1,2-ét.
Érdekes: Azért nem írja a többinél, mert más a pilot rendszer és nem lehet kivitelezni, vagy mert evidensnek tartja (tehát úgy kell, de nem emeli ki külön...)?
Képek:
1.gixer 86-88
2.gixer 86-88
3.gixer 89-92
4.gixer 89-92
5.gixer 89-92
6.görbevázas bandit
Az 86-88-as gixernél írja, hogy a pillangó éle az legelsö furattal legyen vonalban a beállításnál... mindegyiknél azonos szintre hozza 1750-es emelt fordulaton a golyókat...
A régi gixernél van egy úszószint ellenörzés folyadékkal is... Innen töltögettem le a manuálokat...
Ez Jules gépéhez a Katana blokkhoz passzol, azon érvényesek ezek a beállítások. Suzuki GS/GSX 1150
Mint írtam este megnézem a gixers manuált, az már közelebb áll a bandithoz, meg feltúrom a banditos is , ha találok idevonatkozólag valamit.
Akkor ez vonatkozik a légolajos Banditra is?
Ezek szerint a sorrend:
Teljes karbisor le. Pucolás, tömítések, stb
Még kiépítve a pillangó beállítása (hány és melyik pilot furatot kell fednie?)
Pilot 2,5 fordulat nyitva.
Benzinszint belövése egyformára (van ennek abszolút értéke meghatározva? Jelzés, vagy valahonnan vett érték?)
Karbisor föl és innen Taschner leírása alapján szinkron, a két középső hengert egy kicsit kisebb vákumra állítva, de külső-belső henger párokra azonos pilot értékkel.
Jól értemezem?
Mint például?
Azt hiszem, talán én mondtam, voltam is próbálni, de nem vettem meg végül. Szép is, jó is, sokat tud, de nincs benne D-gyűrű (nem tudod a motorhoz zárni), ill. az ár/érték aránnyal volt bajom. Airohban van D-gyűrű legalább ennyi extra mellett, ill. kicsivel még olcsóbb is és ugyanaz a kategória márka szempontjából (szerintem).
A vége az lett, hogy az RMC-ben vettem egy Airoh Speed Fire PitBull alap kupakot átmenetiként, míg a régi Airoh SV55-ömet felújítják és zajcsökkentőt tesznek bele jutányos áron.
Ha utóbbi beválik, akkor rendelem hozzá az új plexit is, és nem lesz új sisak, ha nem jön be, akkor beújítok, de szerintem ismét egy Airoh-t.
Nekem 2 perecnél is bizonyított
Halknak mondjuk nem nevezném, de ezt füldugóval kiküszöbölöm.
Ez sem tűnik rossznak!
Spuri visz mindent, csak áztasd be!
(Amúgy az öreg gs német szövege ugyen ezt írta le, hova kell a pillangó élét állítani...)
Szerintem azért sokat számít a hogy a régi gs blokk léghütéses volt, és ezért is húzták el a szinkront, még a késöbbi gixer és bandit blokkokban mégis csak ott van az olajhütés, mely talán homogénebb hömérséklet terhelést biztosít. Ettöl még persze jót tehet ezeknek a blokkoknak is elhúzott szinkron...
Kösz!
Felhajtok valahonnan egy UH mosót a könyéken és újrapakolom a karbikat. Megvan végre a "kályha" ahonnan elindulhatok!
Kár, hogy ez a hetem már be van táblázva. Legszívesebben most indulnék a garázsba nekiesni...
Ebben a manuálban szó van a TPS szenzor ellenörzéséröl és pozicionálásáról is...
2001-2002 Bandit 1200
A úszószint a görbevázasnál 14,6 mm, abban a pillanatban mikor a nyelv megérinti a rúgós csapot tüszelep végén. (ezt szög alatt a karbit megdöntve szoktuk állítani, és mérni...
Érdekes: Azért nem írja a többinél, mert más a pilot rendszer és nem lehet kivitelezni, vagy mert evidensnek tartja (tehát úgy kell, de nem emeli ki külön...)?
1.gixer 86-88
2.gixer 86-88
3.gixer 89-92
4.gixer 89-92
5.gixer 89-92
6.görbevázas bandit
Az 86-88-as gixernél írja, hogy a pillangó éle az legelsö furattal legyen vonalban a beállításnál... mindegyiknél azonos szintre hozza 1750-es emelt fordulaton a golyókat...
A régi gixernél van egy úszószint ellenörzés folyadékkal is...
Innen töltögettem le a manuálokat...
Manual írja float level címmel, asszem 12.5 mm
Sokkal olcsóbb, és japán.
Suzuki GS/GSX 1150
Mint írtam este megnézem a gixers manuált, az már közelebb áll a bandithoz, meg feltúrom a banditos is , ha találok idevonatkozólag valamit.
Ezek szerint a sorrend:
Teljes karbisor le. Pucolás, tömítések, stb
Még kiépítve a pillangó beállítása (hány és melyik pilot furatot kell fednie?)
Pilot 2,5 fordulat nyitva.
Benzinszint belövése egyformára (van ennek abszolút értéke meghatározva? Jelzés, vagy valahonnan vett érték?)
Karbisor föl és innen Taschner leírása alapján szinkron, a két középső hengert egy kicsit kisebb vákumra állítva, de külső-belső henger párokra azonos pilot értékkel.
Jól értemezem?
Köszönöm a tanácsokat! Ez már így műszaki topik!
tanultam töled pár fogást ,, de te is tanulhatsz tölem és nem csak a szinkronban